• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Neden görevden aldıklarını kendileri de bilmiyor! Akit'ten 'Haydar Akın' sorusu! "Verebileceğimiz bir cevap yok"

Mithatpaşa Ortaokulu Müdürü Haydar Akın, Bursa'da bazı velilerin ve öğrencilerin talebi üzerine okuldaki öğrencilerin oturma düzeninde değişiklik yapması nedeniyle, laikçi azgın azınlığın çağrısı üzerine Osmangazi Kaymakamlığı ve Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından skandal bir şekilde görevden alındı. Osmangazi Kaymakamlığı ve Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nü arayan Akit muhabirleri yok artık dedirten bir cevapla karşılaştı.

20 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Vatandaş

Havva bulut isimli yorumcu sen degerlerini okadar kaybetmişsin ki şeytanın insanı rızık endişesi ve fakirlik ile korkutmasi fikri o küçük aklını okadar ele geçirmiş ki kızlarla erkekler yanyana otursa ne olur diyecek kadar şeytanın düşüncesini benimsemişsin Allah sana hidayet etsin.
  • 4 Yıl Önce

www

@Laikci Azinlik Senin kafana müslümanlar kadar tas düssün. Asil cahil sizlersiniz ama gözler kör, kulaklar sagir, kalpler mühürlü. Allah cc sizin.........
  • 4 Yıl Önce

ccc

Laik düzende milli eğitim olmaz tasmalı eğitim olur batı vurur tasmayı onların istediği tarzda insan yetişir.
  • 4 Yıl Önce

ADİL

BEN BİR TÜRLÜ KABÜLLENEMİYORUM AZGIN TOPLULUĞUN BU KADAR ETKİSİ NERDEN GELİYOR ONLARDAN NEDEN BUKADAR KORKULUYOR ANLAYAMIYORUM
  • 4 Yıl Önce

selocan

laikçi aznınlık diye yazan azınlık adı üstünde azınlıksınız müslümanlara dikkat et binmesin tepenize o kukla mudur almış görevsen ama salak neden aldığını bilmiyor laiklerin köpeği olmuş
  • 4 Yıl Önce

Bilal

Belki bu veliler ve müdür AKPnin mütedeyyin insanlara getirdikleri rahatlamayı görmeyip tamda 2023 seçimlerine doğru giderken böylesine İslami bir uygulama isteyerek AKPyi zor duruma sokmak istemişlerdir? Evet evet, AKP oyuna gelmez, CHPye koz vermez, İslami ne varsa iptal eder, CHP seçmenini mutlu tutar, tutmalı tabi, kemalistlerin rızası önemli çünkü. Özellikle kemalistlerin rızası.
  • 4 Yıl Önce

Merdo

Milli eğitim bakanlığı adına sahte evrak
  • 4 Yıl Önce

Serdar Özkonuşur

Müdürü Görevden Alaanlar Ahirette bunu hesabını nasıl verecekler merak ediyorum.
  • 4 Yıl Önce

Yusuf

Yahu veli benim çocuğum karma eğitim istemiyor diyor.Rahatsızım diyor şikayetler var diyor.Müdürden rica ediyor lar oda erkek kız ayrı sıralara alıyor.Ne var bunda şimdi görevden alıyorsun müdürü.Bu memlekette azgın azınlığın mi sözü dinlenecek .Bu zorbalar ne kadar daha tahammül edilecektir.
  • 4 Yıl Önce

şüpeci

Ortada bir eksik bir yanlış varsa hukuka başvurulur gereken düzeltme yapılır halk ya da medya bunu bu şekilde teksas gibi çözmeye kalkmamalı ve medya yangın körüğü olmamalı arkadaş medya savcı mı ki telefonla sen bunu niye böyle yaptn dyecek gidip hukuk merciinden sor dava konusu ne diye yok müdürlüğü aramış yok kaymakamlğı bir üst makammısın hem başka medyayı bu konuda eleştir hem sen bunu yap bi dur ya öteden ne biliyorrsun ne araştırdın sen olanı haberleştir yargılama kurumlar yagılamaz selameti açısından tedbir alır müdürlükte kaymakamlıkta yargılanmış gibi neyi harlarsın
  • 4 Yıl Önce

099

O imanlı ve ihlasli müdürü görevden alanlar görevinden uzaklastirilsin. mesele kapansin
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

zilletciler iyice kafirlesti. illa ki kiz erkek karisin zina cogalsin istiyorlar
  • 4 Yıl Önce

Hasan Çetin

Muhterem Akit TV deki abilerimiz,yaptığınız bu gayretli çalışmalarınızdan dolayı Allah cc sizlerden kat kat razı olsun. Bu konuyu MEB seviyesine taşıyıp yardımcı olursanız daha iyi olur diye düşünüyorum. Allah cc bütün çalışma hayatınızda yar ve yardımcınız olsun sizlere güç kuvvet versin her türlü şerden korusun inşaAllah.Cuma geceniz ve cumanız mübarek olsun.
  • 4 Yıl Önce

MT

cahil müslümanlar diyen...dinsiz imansızlar elbet mahşerde tepenize binecek zebaniler ....o zaman bugünleri hatırlarsınız..
  • 4 Yıl Önce

MT

Müslüman ülkede uydurma AVRUPA kanunları varken... gayet normal...müslüman ülkede müslümanlar azınlık gibi yaşıyor..müslümanlardan daha çok sesi çıkıyor birilerinin...yazık
  • 4 Yıl Önce

ZÜLKARNEYN

Çoğu yeri millileştirdiniz ama milli eğitimi ve adaleti millileştiremediniz birde sağlığı. En önemli yerlerde sınıfta kaldınız
  • 4 Yıl Önce

bAYRAM

Müdür bey doğru olanı yapmış.. Bir Veli olarak destekliyor ve çocuğumun da bu şekilde oturmalarını isterim
  • 4 Yıl Önce

CHP'NİN İKTİDAR OLMASINA GEREK YOK CHP LİLER ZATEN İKTİDAR

AK PARTİ İKTİDAR OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSA YANILIYOR. Devleti, devlet kurumlarını ele geçiren CHP zihniyeti kamalistler, FETÖ''cu teröristler istedikleri gibi at koşturuyorlar. NAMUSLULAR EN AZ NAMUSSUZLAR KADAR CESUR OLMADIKÇA BU ÜLKE DÜZELMEZ, İSLAM DÜŞMANI CHP den, KAMALİSTLERDEN TEMİZLENMEZ. MUŞLUADAM
  • 4 Yıl Önce

havva BULUT

iyide müdürdere ne oluyor kız erkek otursa ne olcak sen bunu sor ilk önce akit şeker sor yag sor sor babam sor ama nerde sizde manşetleri atacak akit bu haberi bile algı peşindesiniz halk yemiyor akit geç bu işleri halk mutfa yanıyor senin derdin ne sana kolay gelsin
  • 4 Yıl Önce

Laikci azinlik

Likcinazinlik binsinntepenize sizin cahil muslumanlar.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23