• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İhsan Şenocak'tan 'Diyanet'ten kovuldu' yalanına cevap!

Yeniakit.com.tr'ye konuşan Fıkıh Doktoru İhsan Şenocak, Diyanet İşleri Başkanlığı ile ilişkisinin sona erme sürecini anlattı. Dr. Şenocak, "Ben Diyanet'ten kovulmadım, istifa ettim." dedi.

14 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ramses

İhsan hocamı hep sert bulmuştum ;Allah affetsin dinin yaşayan tavizsiz tam bir müslüman bence !toplum yapısını ve islamın muamelet hayatta uygulamadaki tarzını cesurca söylemiş !helal olsun !toplum bu kadar dejenere ve sapkınlaşınca yeni yeni uyanıyoruz!
  • 4 Yıl Önce

ccc

Laik sonunuz geldikçe hınzırın ölüm anındaki kuyruğunun titremesi gibi kuyruğunuz titriyor gebermeniz yakın tez vakitte cezanızı bulursunuz İnşaAllah. Son olarak laik solak kafa iktidara gelmeden millete zulüm etmeye kalkıyor gelse ne zulümler yapacağı ortada uyan Ey Müslüman.
  • 4 Yıl Önce

OSMANLI TORUNU

EĞER KOVULSADA VEYA İSTİFASINI VERSE BİLE BU LAİK TÜRK CUMHURİYETİNDE DİN ADAMLARI HİÇ BİR ZAMAN İŞLERİNİ DORU DÜRÜST YAPAMAZ ÇÜNKÜ DİYANET İŞLERİ BİR SEMBOLİK BU NE DEMEK SORUYORUM DİYANET BİR İLK OKULA SİNİFLARDA HER ÖĞRENCİNİN ÖNÜNE KURANI KERİMİ KOYUP OKUTA BİLİRMİ HAYI OLMAZ ÇÜNKÜ BİZLER LAİK ÜLKEYİZ DER SANA O ZAMAN TÜRKİYE BİR MÜSLÜMAN ÜLKE DEĞİL BE KARDEŞİM KENDİNİZİ ALLAH ÖNÜNDE NEDEN DİYORSUNUZ BİZLER MÜSLÜMANIZ,,,OLAMASSSSSSINIZ ANLADINIZMI,,,VESSELAM,,,
  • 4 Yıl Önce

Yüksel

İhsan hocanın cesaretini ve şecaatını takdir ediyorum. Harama HARAM, yanlışa YANLIŞ diyebilen, lafı eveleyip gevelemeden söyleyen dosdoğru biri. Allah yardımcısı olsun. Sayılarını artırsın...
  • 4 Yıl Önce

ADİL

DİYANET TARAFINDAN İŞTEN ÇIKARILINCA HOCANIN DEĞERİ DÜŞERMİ BENCE İYİCE ARTAR
  • 4 Yıl Önce

İşsiz

Ah Nasrettin Hoca. Görgün, zekan hala parlıyor.
  • 4 Yıl Önce

Erdem MASTAR

Hakvehakikati söyleyeni bu hükümet ya bitirir ya istifa ettirir yandaş ol Varol bilinki bu cuma kılan munafiklar a yol göründü sabr edin zalimin zulmü varsa mazlumun Allah i var vesselam
  • 4 Yıl Önce

Güven

Maşallah. Aynen makamlardaki şahıslar geçici fakat o makam baki. Rabbim ehil insanları o makamlara getirsin. Amin
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

laik devletin ne kadar osmanlıyla alakası varsa diyanetinde o kadar vardır. dinsizliği ilke edinmiş bir emir komuta sisteminde din ve dindarlar baskılanmakta Allahın bunu işleyenler kafirlerin ta kendileridir dediği büyük suçu işleyenlerin bir aracı olmaktadır diyanet icaddır batıldır şeytanındostlarına kafirlere boyun eğmeyin şirk koşanlardan olursunuz buyurulmakta bu iki en büyük zulme sessiz hatta bu sessizliğin garantörüdür. Allahın affı söz konusu olmayan suçun üstüne din bina edilemez fasit olur. islam adaletin kendidir islam haktır laiklik batıl ve yok edilmesi emredilen fitnedir. hak batılın üstüne gelir onu mahfeder. emrine giren hak değil artık batıldır
  • 4 Yıl Önce

No Pasaran

Kovulmamış sürülmüş kovulmaktan beter olmuş kibarca tenzili rütbe diyor ünvan falan bırakmamışlar maaşa zam işe son gibi bir şey
  • 4 Yıl Önce

Ali

Türkiyede islam dinini yaşamaya çalışan biraz bilinçli müslüman sayısı %5 i geçmez!
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

zilletci kafirler adam gibi adamlari sevmez
  • 4 Yıl Önce

Okur

Diyanet işleri başkanlığı yeniden yapılandırılmalı
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

keşke bütün hocalar böyle dirayetli ve bir o kadar da fitneye kapalı olsalardı... bakınız kuytularda gezinen melanet tip... ulan müslüman bi başkan var bu ülkede. ne battı len???
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23