• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Putin'den, ABD'ye yaptırım misillemesi: Doların yerine geçecek parayı açıkladı!

Rus parlamentosu Bütçe Komitesi Başkanı Zavalnıy, "dost olan ülkelerle" enerji ticaretini yerel para veya gerekirse Bitcoin'le yapacaklarını duyurdu.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Analiz

Rusya davasında haklı yanı başında abd denen şarlatan istemiyor zelenski de uşakları olmuş dünyayı karıştırmak istiyorlar. Sağ duyulu devletler Rusya nın yanında yer almalı. Ekonomik destek vermeli emin olunuz bu iş kazan kazan olur. Saygılar sevgiler.
  • 4 Yıl Önce

Kırbaççı Rıfkı

Sen TL cinsinden bize yolla...biz de Euro cinsinden re-export yapalım...bize döviz lazım, sana para lazım...al gülüm ver gülüm, .. çocuk...katil...
  • 4 Yıl Önce

deniz HAN

TÜRK DİGİTAL PARA İLE ALIŞVERİŞ YAPILMALI ARTIK BAK KOLAYLIK DOLARA GEREK KALMAZ KOLAY TİCARET KOLAY İHRACAT İTHALAT OLUR ŞU DİGİTAL PARAMIZ NE OLDU RUSLAR TÜRK BANKALARINDA HESAP AÇTI MI PUTİN ???
  • 4 Yıl Önce

Hakan

Türkiye için güzel olur doğalgazı dolar yerine rubleyle alırsak Türkiye dolara bağımlılıktan biraz olsun kurtulmuş olur
  • 4 Yıl Önce

sahi

Tamam işte... savaşın gâyesi buymuş... kripto parayı kullanıma sunmak...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23