• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Eğer bu sözler doğruysa korkunç bir şey! ‘M. Kemal dininizi değiştirin derse…’

Şapka dayatması nedeniyle Mustafa Kemal’i dönemin Diyanet İşleri Başkanı Rıfat Börekçi’ye şikayet eden din adamlarına Börekçi’nin “Dininizi değiştirin de dese tereddüt etmeyin” dediği ileri sürüldü. Hasan Ünder’in “Atatürk İmgesinin Siyasal Yaşamdaki Rolü” adlı kitabındaki bu bilgi “Eğer doğruysa korkunç bir şey. Eğer doğruysa, Börekçi bunun hesabını şimdi nasıl veriyor?” yorumlarına sebep oldu.

118 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Nazım

Allah onların azabını kat kat artırsın
  • 3 Yıl Önce

Mustafa

Zalimler için yaşasın cehennem elhamdülillah
  • 4 Yıl Önce

432

dinini öğrenemedi anlamadı firravunlar
  • 4 Yıl Önce

432

alçak börekçi eğer doğruysa cehennemi bol olsun sizin gibi kafirler yüzünden atalarımız cahil kaldı
  • 4 Yıl Önce

Eren

Beton kamal. Selanikli İslam düşmanı. Kendine atatürk dedirten içimizdeki hain dönme
  • 5 Yıl Önce

Şevket Özsoy

Allah korusun! İnşaallah doğru değildir. Yoksa işi zor.
  • 5 Yıl Önce

mustafa taşkıran

eğer size bir fasık haber getirirse doğruluğunu iyice araştırın mealindeki ayete binaen ben değerli alim rıfat börekçi hocaefendinin böyle birşey dediğine ihtimal vermem kendisine hüsnü zan ederim.. Çok tezat bir şekilde cumhuriyetin ilk dönem diyanet işleri başkanları çok değerli alimlerdir bir diğeri ahmet hamdi akseki ve özellikle herkesin bildiği ömer nasuhi bilmen bugünlerde eşine rastlanmayacak derecede ilim sahibi idiler o yüzden iftira olduğunu düşünüyorum
  • 5 Yıl Önce

Alibaba

Eğer böyle konuşmuşsa şimdi Börek tepsisinin altında odun olmuştur
  • 5 Yıl Önce

hasan

CÜPPELİ,GÜNÜMÜZ İLAHİYAT CAMİASINI ELEŞTİRİRKEN RIFAT BÖREKÇİ DÖNEMİ ANLAYIŞININ DİYANETE HAKİM OLMASINI İDEALİZE ETMİŞTİ.DEMEKKİ BİR BİDİĞİ VARMIŞ?
  • 5 Yıl Önce

Serdar

Din mi kalmış iman mı? Millet mi kalmış milliyet mi?  
  • 5 Yıl Önce

YOBAZLAR

ONA SALDIRDINIZ ÜRDÜNÜZ YETMEDİ ŞİMDİ ETRAFINDAKİLERİNİ HEDEFE KOYDUNUZ  
  • 5 Yıl Önce

mevhibe inal

Hangi şartlar altında ve ne anlamda söylediğini kendi bilir.  
  • 5 Yıl Önce

Gereksiz bir konu

İs sapkaya gelene kadar bu dinin tabileri dünya kadar harami büyük günahi islemeyi biraksinlar önce.Sapka kep vb. takmakla kimse ne dine girer ne de dinden cikar.İman kalp isidir.Surete bakiliyorsa orada uydurulan din vardir.Defalarca diyor surete degil sirete bakin diye. Bugun begenmediginiz avrupali yalan söylemeyi kötü ve ahlaksizca görüyorken bizdekiler ayak üstü yüz tane yalani silsileyle sayiyorlar.İlk yalani seytan söylemis, peygamberin yalanla ilgili dünya kadar hadisi var.Ahlaken cürümüs bir toplumda sureten basit bir seyi dev aynasinda gösterip iman esasi haline getirmek cehaletin ta kendisidir.Börekci isyani fitneyi söndürmek icin dogru olani yapmis.Lidere ittiba edilir, osmanli 600 sene basina takti da noldu ? Kokustu cürüdü ahlaken cöktü, yok oldu gitti...İndirilen dinde giyim sekli belli.Avret yerleri kapanmali gerisi sartlara zamana ve örfe bakar.
  • 5 Yıl Önce

ali

turkler din degistirmediki,iki arada bir derede kaldilar.
  • 5 Yıl Önce

zeyd çölmekci

hoş geldin Atatürk kitabını okudum muhteşem eser
  • 5 Yıl Önce

Abduş.

Rifat börekci denen haham zaten yahudi asıllı bir havra görevlisi idi. Dindaşi onu getirdi d i b başkanı yaptı. 1938 e kadar görev yaptı. İnanmazsanız gerçek tarihi araştırın.
  • 5 Yıl Önce

Varya

 Atatürkçü bu millet
  • 5 Yıl Önce

Seni kim adam yerine koyup dinini degistir desin ki?

Kedi kopekler bile bazen adam yerine konulup konusulur, ama troller asla!
  • 5 Yıl Önce

Mustafa Kemal Atatürk'ün Süngüsü

Helal olsun sana Atam be!!! 
  • 5 Yıl Önce

esun

her zaman müslüman görünümlü münafıklar vardı hep olacak,siz onlara dikkatli bakarsanız şıp diye anlarsınız,namaz kılıp klise açanlara,ayet okuyup çatır çatır faiz yiyenlere yedirenlere,içki haram deyip durmadan rakı fabrikaları,tekel bayi açıp açtıranlara,ateist,eşcinsel dernekleri kanunla koruma altına alanlara,zinayı suç olmaktan çıkaranlara aldanmayın,bunları efendimiz öğütlüyor ayık olun icraata bakın her müslümanım diyene inanmayın
  • 5 Yıl Önce

Taraflı

Liderinize güvenin demek istemiş. Mesela müslüman bir lider de "Davam için Papaz elbisesi de giyerim" diyorsa bir bildiği vardır, ona inanmaya devam etmek lazım, gibi bir örnek bu...
  • 5 Yıl Önce

Taraflı

Kim demiş?..
  • 5 Yıl Önce

resat

bu vesayetçiler, bu milletin imanını çalmadan bu milleti kandıramayacaklarını öğrenmiş ve işbaşına geldiklerinden itibaren bu hususa önem vermiştir,o zaman vesayetin imamları vardı bugünde gezinin ,pkk nın imamları var bu milleti aldatmak için,
  • 5 Yıl Önce

kibarcik

rabbım haddi aşanlrdan eetmesın amın benherseyı bılırım demek haddı asmaktır veeselam
  • 5 Yıl Önce

şeyh Şamil

yahu zaten o münafık diyanet işleri başkanını da kendi atamıştı. dinden çık dese ve fetva istese de alırdı. İslamın olmadığı yerde neyi suçlayıp neyi garip görebilirsiniz?
  • 5 Yıl Önce

*innedine indallahil islam *- allahın indinde din islamdır bunu söyleyen ozat ise haltetmiş - ve büyük bir sapıklığa adım atmıştır mustafa kamal şimdi ALLAHA HESAP VERİYOR mustafa kamalin dinini tanımıyorum
  • 5 Yıl Önce

Arjan

Bu börekçi denen tam bir yahudi ..
  • 5 Yıl Önce

Merdol Sayguner

Merhum börekçi, Atatürk ün asla böyle bir teklifte bulunmayacağını bildiği için, O nun güvenilirliğini vurgulamak amacı ile böyle bir benzetme yapmış olabilir.Atatürk" Hakikate nasıl inanıyorsam, dinimize de öyle inanıyorum" diyen insandır...
  • 5 Yıl Önce

Orhan İnan

O DÖNEMİ KUTSAYAN CÜBBELİ KARDEŞİM OKUSUN DA ,SÖZLERİNİN MUHASEBESİNİ YENİDEN YAPSIN. O GÜNLERİN DİYANET SEVGİSİ DEPRESMEYE DEVAM EDER Mİ, ONU DA KENDİSİ DEGERLENDİRSİN. BİR HATAYI BEYAN İÇİN DAHA BÜYÜK BİR YANLIŞI ÖRNEK GÖSTERMENİN YANLIŞLIĞININ FARKINA VARMALI.
  • 5 Yıl Önce

Gültekin

Geçmişimizdeki yanlışları kaşıyarak, birliğimize helal getirilmesini hiç doğru bulmuyorum. Geçmişte yapılan hatalardan ders alacağız, onların yaptığı yanlışları asla yapmayarak önümüze, gelecekle ilgili faydalı, yararlı, kalıcı, uzun ömürlü hizmetleri yapmak için yarış atı gibi yarışmamız gerekir, buna mecburuz çünkü toprak altında yatan şehirlerimiz bu asil görevi bizden bekliyorlar, beklemekle çok haklılar, bu vatan için onlar toprağa düştüler.
  • 5 Yıl Önce

Bu adam yani Laikçi Cumhuriyetçi güya Diyanet İşleri Başkanı Rıfat Börekçinin bir Mason ..Masonda Masonu Över ve köpeğidir ,,bu kadar basit, doğru yazın ve anlatın,, millet bilsin
  • 5 Yıl Önce

Z Kusagindan Birisi

Bu Cehennemdeki Zebanilerle Cennetteki Hurileri biraz tarif edebilecek bir alim var mi burda acaba? Bilelim de ona gore bir yol secelim kendimize?
  • 5 Yıl Önce

Mustafa Kemal Atatürk'ün Sivri Süngüsü!!!

Orta Asya'dan Hazar Denizi Kuzeyini secerek Iskandinavya'ya goc eden ozbe oz Turk Isvecle Finlandiya'ya bir bakin, bir de kendinize bakin!Gercek Turk odur, ilim, bilim, teknoloji uretir, her bakimdan dunya lideri olur.Biz de olurduk..
  • 5 Yıl Önce

Sivri Süngü

Kesin Börekçi’nin akrabası falan yazıyor buralara :)

Kocasolak

Kim kurcalıyor bunları? Ölmüş gitmiş birilerini şimdi DÜŞMANLIK tohumu ekmeye kullanmak istiyorsunuz. Adalet, barış ve özgürlük adına yol alacaksak BARIŞ için düşmanlıkları körükleyenlere fırsat vermeyin. Yol ancak barış ortamında kat edilir.
  • 5 Yıl Önce

sözün özü

Yav kardeşim bırakın Atatürk'ün yakasını. Adam ölmüüüüüşşş gitmiş. Sürekli konu yaparak putlaştırmayın. Tamam, var olsun sağ olsun, toprağı bol olsun ama nedir ya hu gel Atatürk, git Atatürk, bizim başka işimiz yok mu?!?!?!?!? Bu hatayı seven de yapıyor sevmeyen de. Yani şimdi iyi idiyse mükafatını, kötü idiyse cezasını çekmiyor mu?!?!??! Yani neyi tartışıyoruz?!?!? Ne yapmaya çalışıyoruz. Birileri Atatürk üzerinden nemalanmaya çalışırsa birileri de isteseniz de istemeseniz de düşman olur. Yani bu nedemek biliyor musunuz? Atatürk'ün asıl düşmanları Atatürkçü geçinenlerin bizzat kendisi. FAzla lafa gerek de yok. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, şunu da söyleyeyim; """""""Eğer Atatürk, İngiliz ajanı idiyse Allah bin belasını versin. Ebedi cehennemde yansın. Eğer Atatürk Osmanlı ajanı idiyse de mekanı cennet olsun ebedi cennetlik olsun. İşte bu kadaaaaar. Hadi şimdi herkes işine gücüne baksın. Bırakın boş işlerle uğraşmayı. Allah'ın işine de fazla karışmayın.
  • 5 Yıl Önce

teoman

Boynunda gizli haç taşıyan imam ve ilahiyatçılar günümüzde yok mu? Kuran ve sünnet hükümleri çerçevesinde hareket etmezsek bizi aldatırlar. Temel İslam alimleri kaynakları yerine onların kaynakları ve fetvaları doğrultusunda hareket edersek ne iman ne İslam kalır..
  • 5 Yıl Önce

Nihal

ilk çırıl çıplak güzellik güzellik yarışması Atatürk zamanında oldu ve ona Atatürk Ece ismini verdi Keriman Halis Ece 1932 de yapıldı.Türkiye seçildi 28 ülke arasından peki neden artık modern olmuş çıplak olmuştuda ondan yoksaki güzellik felan değildi çıplaklığın getirisiydi o bir kahramandı kendini sergilemişti vardır bir hikmeti diyelim
  • 5 Yıl Önce

Tsli

Cüppelinin dini işte. Demek oda Atatürk gelse dinini değiştir derse degistirecek. 2 gün önce o dönemki diyaneti istiyordu.
  • 5 Yıl Önce

Özgün

Aklı evveller hakaret etmiş ben kendi fikrimi söyleyeyim.Beş defa kuranı okudum ,diğer kitapları sorguladım.Atatürk bana kelimeyi şehadet getir dese asla bunu yapmam. Okuyan Ateist oluyor zaten,okumayanlar aha ortada sözde müslümanlar .Açıp okusanıza neye inandığınıza bakın bi .
  • 5 Yıl Önce

semih

bir hikmet vardır sözü değil mi bizi bu hale getiren faninin sözünde hikmet arayanlar bu sözlerin kitap a uyup uymadığına hiç bakmadılar allahın emrettiği dini değiştirin deniliyor hikmet aranıyor
  • 5 Yıl Önce

Ne diyosun

Cumhuriyeti sindiremeyenlere bir adet soda tavsiye ediyorum
  • 5 Yıl Önce

Evrenos

Doğru demiş aslında vardır bir hikmet
  • 5 Yıl Önce

DRSN

cübbeli bu devrimi övüyordu
  • 5 Yıl Önce

Putsavar

Atatürk dönemi, ilk diyanet başkanı.. bunlar bile yeterli değil mi. Dinsiz bir insan olsa diyaneti kurar mıydı.
  • 5 Yıl Önce

Eee yani anlayana

Kadın satana da sorsan uyuşturucu satana da sorsan alime de sorsan zalime de sorsan hep ben müslümanım diyor. Mesele kemal olanı bulmakta.Kemal olan isr referans olandır. Peki referans kimdir. Bakarsan görürsün anlarsan görürsün dinlersen görürsün nitekim görürsen görürsün.İnsan doğduğu andan itibaren din değiltirmeye başlar sürekli arar. Arar arar mesele bulmak değil aramak.Nedemiş büyükler arayanlar bulamaz ancak bulanlar arayanlardır.
  • 5 Yıl Önce

Nur

Mustafa kemale tapmaktan vaz geçin savunacaksınız adam gibi savunun tek başına değildi binlerce şehit verdik Allah izin vermese yaprak düşmez nutuk değil kuran okuyun islamı öğrenin ahirette seze nutuk sormayacaklar
  • 5 Yıl Önce

ata

ayar bi kaçkı mı kimse tutamaz...
  • 5 Yıl Önce

VATANSEVER

DİYANETİN KURULUŞ VİZYON VE MİSYONUNDAN HABERSİZ ÜMMET UYUYOR. CAMİLER, MEDRESELER...VB İSLÂMİ BİR ÇOK ŞEY YASAKLANIRKEN HATTA İSLÂM DIŞI OLAN MASON LOCALARI BİLE KAPATILIRKEN DİYANET HİÇBİR ZAMAN HATTA DARBELERDE BİLE KAPATILMADI. ÇÜNKÜ BUGÜNE KADAR ASLA KURULUŞ VİZYON VE MİSYONUN DIŞINA ÇIKMADI. UYUMAYA DEVAM!
  • 5 Yıl Önce

Mehmet

Bunların ben yahudi oldoğuna inanıyorum devrimlerine bak ne islamla alakalı nede türkün töresiyle alakalı ama bizim milletimiz kör olmakta ısrar ediyor
  • 5 Yıl Önce

oflu baba

BANA DININI DEGISTIR DIYECEK BIR INSAN HENUZ YER YUZUNE GELMEDI GELMESIDE MUMKUN DEGIL ANINDA …..
  • 5 Yıl Önce

Nur

Kitabın yazarı kim bilmek isteriz  
  • 5 Yıl Önce

vayman

orta doğudaki , ve dünyadaki olayların baş çıbanı yahudistan yönetimindeki Abd ve (abd eşittir yahudi) ısrael yahudilerdir. 
  • 5 Yıl Önce

Akit atatürkle uğraşmayı bırak sana faydası yok
  • 5 Yıl Önce

Kitaplarin gokten indigine dair

Indigini iddia edenlerden baska bir tanik varsa burda zikredebilecek var mi? 
  • 5 Yıl Önce

Mustafa Kemal Atatürk'ün Süngüsü

Remzi Müller Kardes, Katolikler de bizimkiler gibi YOBAZDIR, Protestan olsaydin keske be Kardes.
  • 5 Yıl Önce

deniz HAN

GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK BİR CUMA GÜNÜ DUALAR İLE AÇTI MECLİSİ KURANI TEFSİR ETTİRDİ. BÖYLE BİR ŞEYİ DUYSA KIZARDI 1923 İLE 1938 ARASI ÜLKE KALKINMA SIÇRAMA YAŞADI SONRA NE OLDU VEFAT ETTİ GERİLEME DARBELER BASİRETSİZ YÖNETİMLER İMF CİLER EKONOMİK SIKINTILAR KALKINMA HAMLELERİ DURDU SAVUNMA SANAYİ SİLAHLARI DURDU ATATÜRK ARKASINA SIĞINMIŞ TİPLER GAZİNİN ADINI KULLANARAK HİÇ BİR İCRAAT YAPMADILAR SONRA NE OLDU REİS GELDİ TAYYİP BABA BAK BAKKKK SAVUNMA SANAYİ SİLAHLARI % 80 E DAYANDI KÖPRÜLER YOLLAR DEVASA HAVALİMANLARI METROLAR HIZLI TRENLER ÇİP MERKEZLERİ BAK BAKKK LİTYUM PİLLL DE BULDU ELON MUSK SANA GELİYOR NİYE LİTYUM PİL VAR İLK TÜRKİYE BÜYÜK BİR PROJE KİM BİLİYOR KİMSECİK KİM YAPTIRDI BOR DETERJAN BORDAN ÇOK İŞLER ÇIKACAK DOĞAL GAZ MADEN ARAMA ARTTI KİM YAPTIRDI REİS TAYYİP BABA 
  • 5 Yıl Önce

Dngin

Atatürkün göreve getirdiği din adamı ne kadar dindar olabilirki...
  • 5 Yıl Önce

kayserili

chpli kemalin atadigi isimden baska ne beklenirdi? chp hic degismedi bugunde ayni zihniyet yasiyor
  • 5 Yıl Önce

sabri

bu konulara girmek için erken olduğunu düşünüyorum. bi 2023 ten selametle çıkalım.
  • 5 Yıl Önce

sepetmeci

bu yorum yapanlar nereden türedi, akitin kendi ğadroosu mu, yoksa sözcü’den mi transfer bilmiyorum da; yalnız İslamiyet ve İman hakkında ancak bir italyan veya hindu kadar malûmatları var, bir ikisi hariç hiç biri müslüman değil; dolayısıyla çörekçinin ne dediği onlar için bir şey ifade edemiyor
  • 5 Yıl Önce

ULAN  

Din egitiminde tum dinleri ve mezhepleri mi ogretiyorsunuz, yoksa sadece Sunni mezhebini?
  • 5 Yıl Önce

Vatan

Bugün bu yazıları yazabiliyorsaniz isimleriniz Ayşe Fatma ali Murat sa Türkçe okuyup yazabiliyorsan namazınızı kilabiliyorsan evlerimizde rahat oturabiliyorsak vatan millet diyebiliyorsan birilerinin ölüm fermanı çıkarttıklari Mustafa Kemal ve kuvayi milliye kahramanlari sayesinde yazarken ve okurken 2 kere dusunun
  • 5 Yıl Önce

en kötü dib birincisinde

börekçi bu lafı ister desin ister demesin, bunu bilemeyiz; ama atatürk’ün dini ne idiyse onun dini de oydu zaten ki..
  • 5 Yıl Önce

Ali Veli

Mustafa Kemal Ataturk, bir fani idi, hatalari olmustur.  
  • 5 Yıl Önce

Sebetay Sevi'nin Torunu

Devrimler oyle bir yerlesmis ki 20 yildir iktidardalar, 7 duvel arkalarinda buna ragmen binadan daha ancak 2 tugla sokebildi zavallilar 
  • 5 Yıl Önce

Y B

Eğer doğruysa hesabını çok kolay veriyordur.  
  • 5 Yıl Önce

canmehmet

Kaynak: Mustafa Kemal'in sahibi olduğu, CHP'nin resmi yayın organı: Hakimiyet-i Milliye gazetesinin, 26 Aralık 1932 tarihli nüshası. Haber: CHP'nin Ankara il başkanı olmasının yanında dönemin Diyanet İşleri Başkanı, Mehmet Rifat Börekçi'nin kongre konuşması: Dönemin diyanet işleri başkanı Börekçi: "Din işlerini dünya işlerinden ayıran CHP'ye sonsuz teşekkürler..." Gerçeğinde Ülkemizde, 1932-1947 döneminde Din, din eğitimi ve dini yayın RESMEN yasaktır. Okuyan bir toplum değiliz. İlkokulda ne ezberletilmişse onu tekrar ediyor, onlarla ömrümüzü tamamlıyoruz.
  • 5 Yıl Önce

Karadenizli

Bu yazilanlar safsata isler muslumanlik deyil kindarlik iblislik pesindeler siz bu gune bakin birde siyaset adamimi din adamimi yoksa halifemi bunlari yazin da bunlari bir netlestirin
  • 5 Yıl Önce

Göksen Merey

şeyh uçmaz mürit uçurur.
  • 5 Yıl Önce

Melih

Şeytanlaşıp 40 bin kişiyi kandırmak kolay, maharetli isen 40 kişiye hatasını anlat.
  • 5 Yıl Önce

Sebetay Sevi'nin Torunu

Iyi ki dedelerim zamaninda Yobazlarin canina okumus  
  • 5 Yıl Önce

Ahmet Tunç

Bu kadar ucuz bu kadar kin ve nefret dolu bi kadar ezik bi kadar zavallı olmayı nasıl beceriyorsunuz?
  • 5 Yıl Önce

Atatürkçü

ANAYASANIN İLK 4 MADDESİ NEDİR? I. Devletin şekli MADDE 1- Türkiye Devleti bir Cumhuriyettir. II. Cumhuriyetin nitelikleri MADDE 2- Türkiye Cumhuriyeti, toplumun huzuru, millî dayanışma ve adalet anlayışı içinde, insan haklarına saygılı, Atatürk milliyetçiliğine bağlı, başlangıçta belirtilen temel ilkelere dayanan, demokratik, lâik ve sosyal bir hukuk Devletidir. III. Devletin bütünlüğü, resmî dili, bayrağı, millî marşı ve başkenti MADDE 3- Türkiye Devleti, ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütündür. Dili Türkçedir. Bayrağı, şekli kanununda belirtilen, beyaz ay yıldızlı al bayraktır. Millî marşı “İstiklal Marşı”dır. Başkenti Ankara'dır. IV. Değiştirilemeyecek hükümler MADDE 4- Anayasanın 1 inci maddesindeki Devletin şeklinin Cumhuriyet olduğu hakkındaki hüküm ile, 2 nci maddesindeki Cumhuriyetin nitelikleri ve 3 üncü maddesi hükümleri değiştirilemez ve değiştirilmesi teklif edilemez. NOKTA, O KADAR.
  • 5 Yıl Önce

ersan

bu iftirayi atanlar allahin gazabi kiyamet gunune kadar ustunuzde olsun.
  • 5 Yıl Önce

Sefa

Zalimler için yaşasın cehennem.
  • 5 Yıl Önce

Fuat

Cübbeli bunu biliyorsa cevap versin yoksa birdaha dinlemem.
  • 5 Yıl Önce

Ataturk demdimi " ulkeyi gokten indigi sanilan kitaplara gore degil , modern ve bizim kararlara gore yonetecegiz" sozler aynen olmasada manasi ayni dedigi.  
  • 5 Yıl Önce

Neco

Değiştirilmedi mi!.
  • 5 Yıl Önce

Ziya

Ülke ne çekti ise bu hainlerden çekti  
  • 5 Yıl Önce

Fsm

Ulan bırakın bunları. Millet aç, bundan bahsedin.
  • 5 Yıl Önce

Urfali

Günaydın bizim çeyrek akıllı entel dantel takımı adamin derdi zaten islami yok etmekti  
  • 5 Yıl Önce

Remzi Müller

Ben zaten gecen hafta Katolik oldum, sarap icip Kilisede ayin okudum. Cok güzel karsilandim, harika be...
  • 5 Yıl Önce

Hasan

Herşey ortada. Kalbler mühürlenmiş hiçbir şeyi görmüyor kimse. 
  • 5 Yıl Önce

haydar önal

Halifeligin faydası olsa idi Osmanlı Imparatorluguna olurdu.
  • 5 Yıl Önce

Memur

Bay Cübbeli o günleri arıyormuş Dün Cumhuriyet e röportaj vermişti Atatürk dönemi Diyanet işleri başkanlığı nı arıyorum diye.Bunların ehli sünnet anlayışı bu işte. Allah ıslah etsin
  • 5 Yıl Önce

Ahmet A.

Trabzon sancağında bile ahalinin yüzde dördü İspanya kökenli sefarad yah udileridir. Şabtay tsvi ise muskacıdır nefesi kuvvetli hocadır müslüman oldum dedi lakin hakikatte olmadı. Onun cemaatinin soy adlarında -cı -ci meslek son eki ve -oğlu vardır. Selanikte her tebadan insan vardı.
  • 5 Yıl Önce

Mehmet Sinan Saçak

Bu şunu gősteriyor. ATATÜRK islamiyete karşı degildi.
  • 5 Yıl Önce

m ali k

cübbeli o devri özlüyormuş...
  • 5 Yıl Önce

Ahmet A.

Doğrudur. Ayrıca Rifat Börekçi tescilli masondur. Diyanet malesef Kenan Evren ihtilali zamanında da hainlerin elindeydi. Şimdi nasıl bilmem.
  • 5 Yıl Önce

Taraflı

Her olayı yaşandığı devrin koşullarına göre değerlendirmek lazım. Neden söylemiş? Koşullar neymiş?  
  • 5 Yıl Önce

Ömer ulaş

İslam aleminden halifeliği kaldırıp islam alemini başsız bırakan kimdir. Yüce Allah'ın huzurunda ben islam alemini başsız bırakanida seviyorum diyebilecek kaç Müslüman var?
  • 5 Yıl Önce

sepetci

Biz niye gidiyoz sen Moğolistana git
  • 5 Yıl Önce

haydar önal

Bu insanlar devlet düşmanı bu devlet düşmanları devleti yıkmak için Allah ın Dini İslami Kullanıyor 
  • 5 Yıl Önce

ömer

cumanın farz olabilmesi için devletin hukukunun islam olması gerektiğini bilmeyen zevatlar ve bunu bile bildiremeyen hiyanet o zamanki eli silahlı ata ist atasına ne desin
  • 5 Yıl Önce

Yılmaz

Atsız,doğru söylüyorsun kimse anlayamaz. Şu ifadeler nutuk'da yazılı özet olarak yazıyorum, oku da aydınlat bizi bir zahmet de anlayalım.: Efendiler, Hıristiyanlık, Müslümanlık ve Budizmden vazgeçilerek,yalınlaştırılmış ve herkes için anlaşılacak bir duruma getirilmiş KATKISIZ VE LEKESİZ bir dünya dininin kurulmasını yadsımayız diyor. Birincisi İslamiyeti katkılı ve lekeli buluyor, ikincisi de İslamiyeti uydurulmuş, kurulmuş yani insanlığın eseri bir din olarak görüyor.01 Kasım 1937 Meclis konuşmalasında da semavi kitaplara gökten indiği sanılan kitaplar diyor.ALLAH'ın yarattığı insan aklını bu kadar küçümsemeyin.
  • 5 Yıl Önce

Kul fatma

O günün diyanetini özleyen cüppeli Ahmet hocaya gönderi tevafukun böylesi
  • 5 Yıl Önce

Hayriye

Bu kadar saçmalıkları nasıl haber diye veriyorsunuz.  
  • 5 Yıl Önce

Cengiz rumuzlu yorumcuya...

Babam ve dört halam Kur'àn-I Kerim okumayı öğrenememişlerdi dedem rüştiye mezunu bir imam olduğu halde? Beden mi? jandarmalar sık sık köye gelip çocuklara elif ba okutmaya zorluyorlarmış. okuyan olduğunda bunu ona öğreteni hemen hapishaneye atıyorlarmış. artık oradan ölüsümü çıkar, dirisimi çıkar bilinmezmiş.  
  • 5 Yıl Önce

HASBİ PINAR

Diyanet işleri başkanı verecekte diğerini niye demiyorsunuz dayatanı niye demiyorsunuz yemiyormu yoksa... Din düşmanı sabatayist niye diyemiyorsunuz
  • 5 Yıl Önce

Uğur

CHP kodamanlarının martavallarına ben artık inanmıyorum.  
  • 5 Yıl Önce

Molla kasım

Zaten diyanetin devlet kurumlarının arasına konulması başlı başına bir oyundur 
  • 5 Yıl Önce

YENI AKUT SINIRLARINI COK ZORLUYORSUN

ATATURKU DIN DUSMANI GOSTERME CABANIZ GULDURUCU. TURKIYE CUMHURIYETININ KURTARICI VE KURUCU LIDERI. NOKTA. DININDEN BIZE NE
  • 5 Yıl Önce

Hikmet

Atatürk dönemi diyanet'i arıyorum diyen zat, umarım bu gerçeği biliyordur?
  • 5 Yıl Önce

Atsız

Boşuna uğraşmayın ATATÜRKE sizin ne dini bilginiz nede inancınız yeter 
  • 5 Yıl Önce

Koçoğlu

Cübbeli Ahmet cevap versin. Nokta
  • 5 Yıl Önce

başka düşünmüştür

belkide olan oğlum aptal olmayın aklınızı kullanın şu an savaş dönemlerindeyiz hem içerdeki hem dışardaki şeytanın askerleri deccallerle savaşıyoruz adamı zaten biraz olsun tanıdınız en iyisi ne derse şimdilik onu yapın yoksa bazı din adamları gibi ipe gitmekte var ortalıktan kayıp olup nerede olduğunuz bilinmemekte bence hıyanet işleri başkanı bunu anlatmak isteniştir
  • 5 Yıl Önce

resat

bu günkü vesayetçiler hala o günlerin özlemi içindeler..
  • 5 Yıl Önce

Abdusselam

Allah ın adı ile Rahman Rahim. TARİHİN HER EVRESİNDE BELAMLAR VAR OLMUŞTUR! Evet, tarihin her evresinde Belamlar var olmuştur, Bu Zat da, kendisinden önceki, Belam Abileri gibi hesabını çok kolay vermiştir. Çünkü 'Allah Teala, Ayetlerini hafife alanlara Tartı Kurmayacak'. Onlar direk Cehennemdeki Ateş Köşklerine yerleşecekler. Şayet Bu zat da, O Fırkadan ise, şimdi hesabı çoktan bitmiştir. Şayet Söylememiş ise veya herhangi bir konuda Belamlık yapmamışsa, o taktirde, yine hesabı kolay vermiştir Cennettteki köşkünde dir diyeceğim ama, işte bu ikinci şık pek mümkün gözükmüyor. En iyini Allah Teala bilir.26.12.2021 Abdusselam EFE.
  • 5 Yıl Önce

Cengiz

Bu Ulke ALLAH in Yardimiyla Duşmani yurttan kovdu.Bu millet Mustafa Kemal,ve kuvayi milliye ile Esaretten ulkeyi kurtardi.Ben bugun cuma namazini kilabiliyorsam.Onlarin sayesindedir.Ulke işgal altindayken cuma kilmak caiz değildir.Ama siz Bunlari idrak edemiyorsunuz,ve hala PEYGAMBER Efendimizin ocaği olan Turk ordusunun, kurduğu Cumhuriyetle uğraşiyorsunuz.Biz sizi Tutmayalim .Afganistana gidebilirsiniz.
  • 5 Yıl Önce

Zignec

Ufak at da civcivler yeyiversin cengiz :)

şügo

Kim tağutu tanımayıp Allah a inanırsa, kopmak bilmeyen sağlam bir kulpa yapışmıştır
  • 5 Yıl Önce

Ülke

Doğru ise mahşerde hesap verir
  • 5 Yıl Önce

Europe

islama en büyük darbesini Haçlı batı eliyle CHP yapmıştır , chp sadece islam değil en büyük türk düşmanı olarak tanımlansa isabet olur.
  • 5 Yıl Önce

ünsal

ne hesabı verecek cehennem zebanileri
  • 5 Yıl Önce

Pardej Karolina

Niye yanlış yapmasın ki knk

Karolina Pardej

gayet güzel demiş bir ülkeyi yok olmaktan kurtaran bir insan yanlış yapmaz dünyaya gelmiş geçmiş en büyük önder lider m.k.ATATÜRK,TÜR Bunu dünya kabul etmiş ama bazı eksik beyinliler ANLAMAZ..............

Sepetci

Cübbelinin övdüğü diyanet devri. Bunları özlüyor. Koskoca Allame bunları bilmiyor olamaz herhalde.
  • 5 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23