• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

BOTAŞ açıkladı! Elektriğe zam yok

BOTAŞ, 1 Temmuz’dan geçerli olmak üzere doğalgazdan elektrik üreten santrallere gaz fiyatlarında yüzde 12,5 indirime gidileceğini açıkladı. Ayrıca elektrik faturalarına 3 ay zam yapılmayacak.

7 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Tata Tonga

zam olur mu? zaten hiç zam yapmıyorlar ki. sadece güncelleme yapıyorlar. güncellemeler de öyle az buz değil yüzde yüz, yüzde ikiyüz...
  • 6 Yıl Önce

ahmet

esnafın çok zorlandığı,evlere doğru dürüst maaş girmediği bir zamanda bu zam kelimeleri bile ayıp kaçıyor.insanlar normale dönebilmek için çırpınıyor,iş yerleri açıldı fakat yarı kapasite çalışıyor...devletimiz büyüklük yapıp zamlardan tamamen uzak durmak zorundadır...
  • 6 Yıl Önce

mücahit

Kışın neden yapmuyorsunuz indirimi 
  • 6 Yıl Önce

salihce

ne ayıp ne ayıp indirim yapılırmı? tenzili Rütbe dir bizim için.. ucuz yaşayacak kadar fakir mi sandınız yahu?
  • 6 Yıl Önce

turgut

DAHA ZAM YAPMAYI MI DÜŞÜNÜYORSUNUZ.
  • 6 Yıl Önce

vatan sevdalısı

zam yapa yapa hepsini çektiniz cepte birşeyimiz kalmadı. bu da mı dolarla ya hu? dar gelirli ne yapsın?
  • 6 Yıl Önce

serdar

2 yıl olmadı,elektriğe %/100 e yakın zam yaptınız,utanmıyormusunuz.
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23