• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cumhurbaşkanı Erdoğan duyurmuştu... Yeni sistemle işçinin dert yandığı tazminat oyunu tarih olacak

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın duyurduğu yeni emeklilik sistemiyle işçinin kıdem tazminatı konusunda en çok dert yandığı girdi-çıktı oyunu tarih olacak. Milyonlarca çalışanın kıdem tazminatı hakkı garanti altına alınacak.

13 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

saffet

işci asgari gecim üçreti ile zor geciniyor işverende cok görüyor işçiden yüzde üç kesintiyi devlet ödesin
  • 6 Yıl Önce

Davudi

Vurun abalıya. Işvereni iş verdirmeyen yapmak için herşey yapılıyor!
  • 6 Yıl Önce

Saban

O issilere sor olunce kdem tazminati almak istermisiniz diye hepsi hayir diyecek seni protoste ederiz muhafazakariz diye silemeyecegimizi zannettin yasar okuyani nasil aniyorsak senide oyle anariz iscinin hakkini kanunla garantiye al odemeyene yaptigin vergi indirimlerini yapma bak nasil oder
  • 6 Yıl Önce

Ahmet

Eğer kıdem tazminatı fonda garanti altına alıcaksa işçi hiçbir hakkini kaybetmeden kıdem tazminatını alabilmeli 60 yaşinda bir kısmı sonra taksit taksit verilecekse daha kötü bi durum olur.
  • 6 Yıl Önce

meleknur

BU ÇOK ÖNEMLİ MAAŞLARINDA DA İYİLEŞTİRME YAPILMALI. BELLİ BİR YAŞTAN SONRA İŞTEN ÇIKARILMAMALILAR EMEKLİLİĞİNİNİ DOLDURMASI BAKIMINDAN
  • 6 Yıl Önce

Çözüm Net

Devlet işçinin kıdem tazminatına kefil olsun.
  • 6 Yıl Önce

Uyuma

Biiiir sürü oran , yüzde, rakamlar ,niye kafa karistiriyorsunuz , sorun çalışanlara,çalışanlar arasında bir oylama yapın doğruyu yanlışı hep beraber görelim. Ve çıkan sonuca saygı duyalım olsun bitsin
  • 6 Yıl Önce

isimsiz

içeriği hiç de sizin söylediğiniz gibi bundan sonra hiç kimse tazminatını alamayacak .böyle saçma bir kanun çıkarılacağını patronlara karşı daha etkili bir kanun çıkarılmaktan neden kaçınılıyor,açıkça yazılmış patronların yükü azaltılacak yani yine patron korunacak
  • 6 Yıl Önce

Ali ayvali

Akp kendisini muhalefete hazirliyor...ben yaptim oldu.
  • 6 Yıl Önce

Ulvi

Şimdiye kadar fon olarak toplanan paralar büyük çoğunlukla deve oldu yada enflasyonun etkisi ile kuşa döndü.Birde işsizlik fonu diye toplanıp,işinden olanlara yardım amacı ile toplanılan sonrada ,işinden olanlara ya kriterlere uymuyor bahanesi ile verilmeyen yada cüzzi miktarda verilen işsizlik fonu,amacı dışında İşsizliği önlemek bahanesi ile işverenlere kullanılan paralarda cabası.Türkiyede fon olayı ????
  • 6 Yıl Önce

Sinan

Kıdeme dokunma ey hükümet Eğer diğer çalışanları düşünüyorsan onarın direkt kıdeme ulaşmalarını temin et. 
  • 6 Yıl Önce

Alacaklı eyt

Eyt yi gaspedip 50 takla atmak bu olsa gerek kendilerine şapır şupur eyt liye yarabi şükür türemiş köpük vatan haini çift dikiş bizim tayfaya en az dört dikiş gün ola harman ola tükürdüğünü yalayanlar da gördük beka meselesi
  • 6 Yıl Önce

Cüneyt beyaz

Damatın bütçe için sıcak kaynak çözümü derseniz daha açıklayıcı olur.Birde zorunlu bireysel emeklilik geldi mi tamam
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23