• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Volkswagen'den Türkiye ile ilgili yeni karar!

Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi Başkanı Arda Ermut, Volkswagen'in Türkiye'ye kurmayı planladığı fabrika ile ilgili önemli bir açıklamada bulundu.

3 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

HARUN

BUNLARIN PLANLARI KONVANSIYONEL MOTORLU ARACLARI YANI BENZINLI MAZOT KULLANAN ARABALARINI TÜRKIYEYE TASIYIP BURADAN SATACAKLAR... CÜNKÜ HESAPLARINDA ORTADOGU ÜLKELERI AVRUPADAN 20 SENE GERIDEN GIDER VE BU HAZIR PATENI OLAN OTOMOBILLERI SATMAK. AYNI ZAMANDA ALMANYADAKI FABRIKALARINI ELEKTRIKLI OTOMOBIL ÜRETECEK SEKILDE, YENIDEN YENILEYECEKLER...
  • 6 Yıl Önce

Güney Doğulu

"MONTAJ SANAYISINE HOŞ GELDINIZ" Kendi yerli arabamızın üretime başlamasına hız vermeliyiz. 
  • 6 Yıl Önce

hasan

turkiye guvenli degil , yatırım yapmayın , gelmeyin diyen CHP ye ragmen yatırımlar yapılıyor. Fabrikanın onune " CHP ye ragmen yapıldı " diye yazın bari..
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23