• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İletişim Başkanı Altun: “Covid-19 ile mücadelede NATO müttefikimiz ABD ile de dayanışma içindeyiz”

Yeniakit Publisher
2020-04-28 10:20:39 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
İletişim Başkanı Altun: "Covid-19 ile mücadelede NATO müttefikimiz ABD ile de dayanışma içindeyiz"

İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Türkiye’nin Covid-19 ile mücadelede NATO müttefiki ABD ile dayanışma içinde olduğunu belirtti.

İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Türkiye’nin Covid-19 ile mücadelede NATO müttefiki ABD ile dayanışma içinde olduğunu belirtti.

İletişim Başkanı Altun, Twitter’dan yaptığı paylaşımda, Türkiye’nin dostlarına ve müttefiklerine tıbbi malzeme göndermeye devam ettiğine dikkati çekti. Altun, "500 bin cerrahi yüz maskesi ve çeşitli türde binlerce koruyucu ekipman Salı günü ABD’deki Andrews Hava Üssü’ne varmış olacak. Covid-19 ile mücadelede NATO müttefikimiz ABD ile de dayanışma içindeyiz" ifadelerine yer verdi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23