Çile çile çile… İstanbul'un cezası bitmedi gitti
Ekrem İmamoğlu'nun göreve gelmesinin ardından alışık olduğumuz İETT otobüsü arıza görüntülerine bir yenisi daha eklendi. Sabah saatlerinde Mecidiyeköy'den Sultanbeyli'ye giden 622 hat numaralı İETT otobüsü, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün girişinde arıza yaptı. Araçtan inmek zorunda kalan vatandaşlar dakikalarca beklemek zorunda kaldı.