Vicdansızlar! Yarım asırlık ağacın katilleri bakın kim çıktı
Mersin'de yarım asırlık kauçuk ağacını asitle kurutanlar yakalandı. Saldırganlar CHP'li Büyükşehir Belediyesinin çalışanları çıktı. Olay anı saniye saniye görüntülendi.
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Mersin'de yarım asırlık kauçuk ağacını asitle kurutanlar yakalandı. Saldırganlar CHP'li Büyükşehir Belediyesinin çalışanları çıktı. Olay anı saniye saniye görüntülendi.
Vatandaşlar, Özgecan Arslan Meydanı'ndaki ağacın kuruduğunu anladı. Ağacın gövdesinin matkapla 9 yerinden delindiği ve asit bırakıldığı tespit edildi.
Savcılık kameraları incelemeye aldı.
2 kişinin 34 plakalı araçla parka geldiği ortaya çıktı.
Takvim'in haberine göre; saldırganlardan biri Tarımsal Hizmetler Daire Başkanı Serdar Salim Gökçek, diğeri ise gençlik kolundan Oğuzhan Çakır'dı.
WhatsApp İhbar Hattı
+90 (553) 313 94 23