• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
6
Yeniakit Publisher
Şikayetler çoğalınca çözüm ‘Yapay Zeka’da bulundu! Tesla’nın hamlesi sevindirdi

Haber Merkezi Giriş Tarihi:
Şikayetler çoğalınca çözüm ‘Yapay Zeka’da bulundu! Tesla’nın hamlesi sevindirdi

Son zamanlarda müşterilerin yoğun şikayetleri için çözüm arayan Tesla, servis şikayetlerini yapay zekayla çözmeye hazırlanıyor. Bu gelişme, kullanıcıları oldukça sevindirdi.

#1
Foto - Şikayetler çoğalınca çözüm ‘Yapay Zeka’da bulundu! Tesla’nın hamlesi sevindirdi

Tesla, servis süreçlerinde yaşanan aksaklıkları azaltmak için yapay zeka destekli yeni bir sistem geliştirdi. Şirket, bu sistemi ilk etapta 10 pilot bölgede uygulamaya aldı. Yapay zekalı temsilci, Tesla’nın servis departmanında perde arkasında çalışmaya başladı.

#2
Foto - Şikayetler çoğalınca çözüm ‘Yapay Zeka’da bulundu! Tesla’nın hamlesi sevindirdi

Yeni sistem, müşterilerle servis temsilcileri arasındaki yazışmaları gerçek zamanlı olarak analiz ediyor. Mesajların içeriği ve duygusal tonu değerlendirilerek şikayet, öfke ya da memnuniyet gibi ifadeler tespit ediliyor.

#3
Foto - Şikayetler çoğalınca çözüm ‘Yapay Zeka’da bulundu! Tesla’nın hamlesi sevindirdi

Yapay zeka, olumsuz duygu durumlarını algıladığında ise daha hızlı yanıt verilmesini sağlıyor. Aynı zamanda, parçaların temininde ya da işlemlerde yaşanabilecek gecikmeleri önceden tespit ederek müşteriyi bilgilendiriyor. Böylece, iletişimde kopukluk yaşanmadan sürecin şeffaf bir şekilde sürdürülmesi sağlanıyor.

#4
Foto - Şikayetler çoğalınca çözüm ‘Yapay Zeka’da bulundu! Tesla’nın hamlesi sevindirdi

Tesla, bu sistemle birlikte mobil uygulamasına da yeni bir özellik ekledi. Servis sürecinde memnun kalmayan kullanıcılar, mesaj merkezi üzerinden “Escalate” yazarak sorunlarını daha yetkili bir seviyeye taşıyabiliyor. Bu özellikle birlikte araç sahipleri, doğrudan üst düzey yetkililer ile temasa geçerek daha hızlı sonuç alabiliyor.

#5
Foto - Şikayetler çoğalınca çözüm ‘Yapay Zeka’da bulundu! Tesla’nın hamlesi sevindirdi

Şirket yöneticisi Raj Jegannathan, yeni sistemin müşteri iletişimini geliştirmeye odaklandığını ve kötüye kullanımları engellemek için çeşitli güvenlik önlemleriyle donatıldığını belirtiyor. Pilot uygulamanın sonuçlarına göre, sistemin diğer bölgelerde de aktif edilmesi planlanıyor.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23