• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
8
Yeniakit Publisher
Otomotiv devinden 28 yıl sonra beklenmedik adım! Logosunu değiştirdi

Hüseyin Güre Giriş Tarihi:
Otomotiv devinden 28 yıl sonra beklenmedik adım! Logosunu değiştirdi

Japonya merkezli otomotiv devi, 28 yıl sonra marka imajını güçlendirmek için logosunu yenileme kararı aldı. Geçtiğimiz Temmuz ayında Japonya'da alınan patentle duyurulan yeni tasarım, artık şirket tarafından resmi olarak kullanılmaya başlandı. Yeni logo, yuvarlatılmış dış hatları ve belirginleştirilmiş "M" formuyla öne çıkıyor, markaya daha premium bir hava katmayı amaçlıyor.

#1
Foto - Otomotiv devinden 28 yıl sonra beklenmedik adım! Logosunu değiştirdi

Japon otomotiv devi Mazda, 1997’den bu yana kullandığı logosunda değişikliğe giderek markasını daha premium bir konuma taşımayı hedefliyor.

#2
Foto - Otomotiv devinden 28 yıl sonra beklenmedik adım! Logosunu değiştirdi

Genç ve sportif kimliğiyle tanınan Mazda, lüks ve sofistike bir çizgiye yönelirken, CX-90 gibi şık ve kaliteli SUV modellerine odaklanmasının ardından logosunu da bu yeni vizyon doğrultusunda yeniledi.

#3
Foto - Otomotiv devinden 28 yıl sonra beklenmedik adım! Logosunu değiştirdi

Patentle gün yüzüne çıktı Geçtiğimiz Temmuz ayında Japonya’da alınan patentle ortaya çıkan yeni logo, bugüne kadar resmi olarak kullanılmamıştı.

#4
Foto - Otomotiv devinden 28 yıl sonra beklenmedik adım! Logosunu değiştirdi

Ancak Mazda, bugünden itibaren bu tasarımı tüm platformlarında ve araçlarında kullanmaya başlıyor.

#5
Foto - Otomotiv devinden 28 yıl sonra beklenmedik adım! Logosunu değiştirdi

Daha modern ve minimalist 28 yıl aradan sonra değiştirilen logo, mevcut tasarımın temel unsurlarını korurken daha yuvarlak hatlara ve belirginleştirilmiş bir "M" formuna sahip.

#6
Foto - Otomotiv devinden 28 yıl sonra beklenmedik adım! Logosunu değiştirdi

Ayrıca, önceki üç boyutlu efektin yerini, daha çağdaş ve sade bir düz tasarım alarak modern bir görünüm sunuyor.

#7
Foto - Otomotiv devinden 28 yıl sonra beklenmedik adım! Logosunu değiştirdi

Mazda'nın logo değişikliği, yalnızca bir görsel yenilik değil, aynı zamanda markanın genel stratejisinin de bir parçası. Son yıllarda, lüks segmentte iddiasını artıran şirket, tasarım ve mühendislik anlayışını da bu yönde geliştiriyor.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23