Hürmüz Boğazı'ndaki Türk sahipli gemiler ne durumda! Bakan Uraloğlu, açıkladı
Hürmüz Boğazı'ndaki Türk sahipli gemilere ilişkin bilgi veren Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu "26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır" dedi. Uraloğlu sözlerine "Basra Körfezi'nden anlık ayrılma talebi olan herhangi bir gemimiz yoktur" ifadelerini ekledi.