• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yazık ettiler CHP’ye…

10 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ersan

Tam tersi kanka chp 1.parti
  • 1 Ay Önce

Klasik faşist kafa.

Senin gencligindeki ne solcu kaldı ne de sağcı.o günlerin sagcisida adamdı solcusuda nfk in dediği gibi ne kervan kaldı ne de at hepsi silinip gitti..iyi insanlar iyi atlara binip gitti.
  • 1 Ay Önce

Vatansever

Yazık ki ne yazık..CHP, siyasi hayatının en perişan günlerini yaşıyor. Evvelinde çok mu iyi idi?.Tabi ki hayır. Mazisinde övünülecek bir hizmetleri yok. Toplumdan kopuk, İslami hassasiyeti olmayan, hatta İslamdan hiç hoşlanmayan, jakoben bir çizgiyi takip ettiler. Hâlâ da öyle olduklarını gösterir emareleri göstermekten cekinmemekteler. Partililerine önemli bir görev düşüyor. Temiz parti taleblerini seslendirmeli ve netice alana kadar da susmamalilar.
  • 1 Ay Önce

Dayi

Yaziiikkk. Nasılda CHP yi düşünüyormuş, yemeden içmeden kesilmiş..
  • 1 Ay Önce

Kanber

Selamlar. Allah razı olsun. Bu konuyu çok güzel dile getirmişsiniz. Şunu söylemeliyim ki sanki; siyasi görüşü ve ideolojiden ne olursa olsun. Allah'tan, Kur'an'dan, Peygamberden ve sünnetten habersiz olunca, yani İslam'ı dava, davasını dert edilmeyince; şeytani duygularla azıtması ve tozutması kaçınılmaz olacaktır.
  • 1 Ay Önce

Derdimiz memleket

Merhaba Muhammed bey. Mersedes güzel devletin malından da yaptırdın mı oh mis gibi haram üstüne haram. Chp ye yakışır. Solcular parayı çok sever lise yıllarında fakir köy çocuklarına halk evine gelmeleri şartıyla para verdiklerini biliyorum. 2. Dünya harbinde Türkiye de bıyıklar hitler, el altından Almanya’ya buğday satmalar Anadolu insanı ot yiyor boşver. Her 10 yılda bir ihtilal oluyor diyoruz kim destekliyor chp. solcu devrimci dediğiniz ; faşist gerici yobaz chp. Bizde 1975 yıllarda solcularla köşe kapmaca oynardık, Beşevler deki okulları düşürmek için Hacettepe öğrenci servisleri ile solculara takviye güç gelirdi. Darılmayın solcular okumazlar. Başlığı görünecek şekilde cumhuriyet gazetesini ceket dış cebine sokup gezmeyi çok severler. Y Kemal a nesin f Baykurt m izgü kitaplarını gırgır akbaba dergilerinin abonesiydim devrimci olduğunu söyleyen kaç sağ içerikli kitap okumuştur; hiç desem yalan olmaz. Kemal Tahir adamdır, kitapları eserdir. Memleketten Ankara’ya geliyorum yan koltukta bir genç var cumhuriyet okuyor - bende tercüman gazetesinin yarı okumuştum bitirdim - bi zaman sonra gazeteyi okudu katlarken istedim verdi. Ben tercümanı uzattım sizde bunu okuyun. İrkildi geriye kaykıldı “ ben onu okumam” keşke size canlı tarif edebilsem gülermisin ağlarmısın? O yıllarda cumhuriyet in en müthiş özelliği her sayfada sizi yazar komandolar kampta saldırdı atladı zıpladı. 1978 Hacettepe hastanesine devrimci yobazlarca şehit edilen arkadaşımızın cenazesini almaya gittik. Kız öğrenci yurdunun üst kat camında devrimciler anırıyor: faşistlere … (bir kadın organı ) yok. 1979 Ecevit iktidar oldu Ankara sıhhıye de Atatürk lisesi müdürü Ahmet karayılan komünistler tarafından vurulmuş ne oluyor demiyor; “ komandolar liseye kamp kurmuş 500 battaniye ele geçirilmiş ” oha. Başbakanın derdine bak. Teknik öğretmen okulunu istiklal marşına düşman Türk’e düşman Stalin mao sever devrimci geri vites giden yobazlar fet etmeye geldiler.. sınıf listeleri yenilenmiş . Bizim sınıfada Gülsüm diye güzel yüzlü bir geldi. O haftaya kadar birbirimizi siyasi olarak irdelemediğimiz sağ cenah gençler bir araya geldik Nurcu kardeşim ibrahim biz kavga olursa karışmayız ama gruptan kopmayız. Atana rahmet kardeşim. İki hafta sonra geldi, ya şöyle köşede konuşalım. Ne oldu? Bu dedi kız var ya.. eee.. seninle istediğin kadar yatarım sizin grubu faşistlerden ayır. İşin iş İbo.. ya bırak Allah aşkına. Ne cevap verdin? Söylediğinin haram olduğunu anlatmaya çalıştım anlamadı, devrim için herşey mübahmış bende kovdum.. halka rağmen halk için devrim yapan solcu bu. Okuyor olsalar Stalin’in Mao nun nasıl vicdansız bir katil olduğunu, das kapital yazan Marks denen hergelenin hayatında hiç çalışmamış bir yahudi olduğunu bilirlerdi. Son olarak siz 90 yıllarda vatan kurtarırken ben sanayide çalışıyordum . ODTÜ devrimci öğrenci başkanının nasıl kapitalist olduğunu gördüm. Picasso, behice boran avenesiyle İspanya ya gidince t komünist partisine yardım olsun diye tablo hediye eder. Solcular para sevmez ya.. tablonun nerede olduğu hala meçhul. Başınızı ağrıttım kusura bakmayın
  • 1 Ay Önce

Olması Gerekeni Kendileri Yapıyorlar!

Sayın yazar kardeşim, Chp'ye yazık edildiği falan yok bence. Olması gereken ve olmasını istedikleri bu aslında!? Bakın, yıllarca Cumhuriyet ile başlayan tarih anlatısında olağanüstü, muhteşem, harika bir dönemin (Her alanda) başladığını, sağ merkezi siyasetin ise, bazıları hariç bu ülkede iktidar olduklarında her şeyi yok ettiğini, yaktığını, yıktığını, sattığını yazdılar, çizdiler, anlattılar. Oysa CHP'nin bu ülkede dikili tek bir ağacı miras bıraktığı yok, olmamıştır da! Anlatılan o olağanüstü, harika, muhteşem dönem gerçek olsaydı ve Chp zihniyetinin tek gayesi ülke, millet, devlet, hizmet olsaydı eminim Chp o günden bu güne her seçim döneminde en az %75-80 ile sürekli, daima ve rakipsiz iktidardı! Yâni, Laikliği gerçek anlamı ile uygulamış olsaydı (İslam düşmanlığı yapmamış olsaydı) solculuk, halkçılık kavramlarını gerçek manası ile yerine getirip halk için, ülke için hizmet üretseydi. Statükoya değil halka dayansa, güvenseydi. Ülkenin kalkınmasına veya geri kalmasına hiç bir etkisi olmayan cami, ezan, Kur'an, giyim, kuşam, ırk, mezhep çatışmalarından uzak durup dillerinden hiç düşürmedikleri ama yanına da hiç yaklaşmadıkları ilim, bilim, fen, teknoloji kavramlarını hakkıyla geliştirip, destekleselerdi, yâni bu ülkeye, devlete, millete hizmet etselerdi eminim hep iktidarda olurlardı, ama! İşte ama'sı var bunun. İktidar olup halka hizmet etmek Chp zihniyetine çok uzak bir dava! Çünkü, halka hizmeti angarya gören, halkı ise kendine hizmetçi olarak gören bir zihniyetin temsilcileri bunlar. Çorap söküğü gibi gelen ve ortaya saçılanlar, yerel yönetimlerde olmanın onlar için bulunmaz nimet olduğunun en sağlam kanıtıdır! Yâni, genel yönetimde olup halka hizmet etmek yerine, yerel yönetimlerde halkı kendine hizmet ettirmek en fazla zevk duydukları yöntem. İstanbul nimet nimet, siyasi operasyon ifadeleri işte bu nimetin getirdiği saltanatı perdelemek için kullanılan argümanlardır...!
  • 1 Ay Önce

YILDIRIM BAHADIR

Sıradan birisi bunu yapsaydı millet sorardı: Ey bizi fakir edebiyatıyla kandıran sahtekar düzenbaz! Aracın maliyetinin 10 katı harcamayı neden yaptın, bu para fakir fukaranın hakkı değil mi? Hadi yeni arabayı revizyona soktun bu maliyet nasıl aracın maliyetini 10 a katlar, kedi buradaysa ciğer nerde, ciğer buradaysa kedi nerde? Külliyede altın tuvalet var yalanını servis eden malum medya bu konuda ne düşünüyor sesleri çıkmıyor. Hadi onların çıkmıyor: Mangalda kül bırakmayan her dereden bir TAŞGETİREN tevil ustası akiiiiil adamdan da bir ses yok. Muhafazakar(!) muhalif Reis düşmanı medyadan TIK yok. Kulağının üstüne yatmışlar. Bu millet salak değil hepinizin yüreğini okuyor biliyor seçim zamanı biletinizi kesecek... Neyse kitlesi sormuyor, çünkü kitle tuvalet terliğine oy vermeye bile müsait İLERİCİ ÇAĞDAŞ LAİK ve her şeye layık...ne demeli daha bilemedim...
  • 1 Ay Önce

MUZAFFER...

ELİNE SAĞLIK ,BÜYÜK YALANCI OLDUKLARI İSPATLAMIŞ LARDIR ,AYNASI İŞTİR KİŞİNİN LAFA BAKILMAZ......
  • 1 Ay Önce

O esgidendi gûş

Kitap taşıyan bir kamyon yola devrilse, Hiç bir yağmacılık olmaz. Okuyan çalmaz(ohoooh o esgidendi gûş) Hırsız da okumaz( hâaa , şimdi ânadım)
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23