Masada kritik konular var! Başkan Erdoğan'dan yoğun diplomasi trafiği
Başkan Recep Tayyip Erdoğan bu hafta yoğun diplomasi trafiği yürütecek. Erdoğan önce 15-16 Eylül tarihinde Özbekistan'da düzenlenecek Şanghay İşbirliği Örgütü Zirvesi'ne katılacak. Burada Rusya Lideri Vladimir Putin ile görüşecek olan Erdoğan hemen ardından Birleşmiş Milletler Genel Kurulu'na hitap etmek üzere ABD'ye gidecek. Erdoğan'ın burada da ABD Başkanı Joe Biden ile görüşmesi bekleniyor.
Seçmen
Vatandaş
Okur okudu
Kadir