• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

"Türk'ün atasına nasıl söversin, sen kimsin ulan? Her tarafı b.. götürüyor"

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı CHP'li Tunç Soyer'in Osmanlı'ya yönelik sözlerine tepkiler dinmiyor. Soyer'e bir tepki de Prof. Dr. Mesut Hakkı Caşın'dan geldi. Caşın "Ulan İzmir Belediye Başkanı sen önce git de İzmir'i kurtar. Ben İzmirliyim her tarafı b** götürüyor ulan, sen nasıl Türk'ün atasına söversin. Sen kimsin ulan!" ifadelerini kullandı.

65 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Davetçi

Hocam ellerinden öpüyorum . ilk defa hocamı bu kadar sinirli ve kızgın görüyorum.
  • 4 Yıl Önce

20000

ne kadar pkk lı hdp li,chp li,ermeni,rum,varsa,izmir e yerleşmiş..devlet bunları dağıtmalı.. cumhur ittifakı ülkemizin sigortası
  • 4 Yıl Önce

Hslis demir

Bu ağızla nasıl profesör olmuşsun. Hepiniz aynı ağına bak ifadeye bak konuşma hitap kanalizasyon
  • 4 Yıl Önce

Celal Erdoğan

Herkes işini yapsın bunlar kalabalığı görünce şaşırmışlardır. Ağzına sağlık sayın Çaşın..
  • 4 Yıl Önce

Konyali bir AKP'li

Reisim, su Mesut'a bir vekillik sozu verin de biz de kurtulalim, surekli celisen soylemlerinden.
  • 4 Yıl Önce

Murat

Bu ülke vatan evlatlari tarafından emperyalist güçlerin kucağından inmeyen batıya uşaklıkta sinir tanımayan ve özelliklede Atatiurkun arkasına sığınarak onu maske pkk ya payanda olan ABD ve AB nin oyuncagi olaarak vatan hainliği yapan koksuzlere dar edilecek gezi alçaklığı 15 temmuz kahpeliginde görmedikleri tarifeyi fazla değil ilerleyen süreçte katmerli görecekler çünkü extra azdilar ama bu vatanın gerçek sahiplerininde öfkesi taştı ve hedefe kitlenmis bu namertlere hesap sormak için bekliyor en azindan Ataturkun itibarıda bu hainlerden kurtarılmış olacak
  • 4 Yıl Önce

Mustafaoglu

Zulmü alkışlayamam, zalimi asla sevemem; Gelenin keyfi için geçmişe kalkıp sövemem. Biri ecdadıma saldırdımı, hatta boğarım! ... -Boğamazsın ki! -Hiç olmazsa yanımdan kovarım Mehmet Akif Ersoy
  • 4 Yıl Önce

İsmail yigit

İzmirliler bu adamı kendileri sectiler. 
  • 4 Yıl Önce

vatandaş

İzmirde CHP tuvalet terliğini aday gösterse tıpış tıpış gidip oy basacak çok CHPli vardır.birde AKP seçmenini küçük görürler,bu zihniyet için akademik araştırma yapılmalı.

Oğuz Han

Nesut hoca kafanız kalınmı? Adam Osmanlıya değil 100 yıl önce ülkeyi yönetenlere diyor. Erken bunama varmı sizde?
  • 4 Yıl Önce

anadolu kartalı

babası gibi ruhunu şeytana satmış bir mason … soyer
  • 4 Yıl Önce

Aga

İzmir halkı bunları bilmiyorum tunç Bey elinden geleni arkasına koymasın......bir gün elbet İzmirlilerin akılları başlarına gelir.
  • 4 Yıl Önce

Suleks

Birgün burada tekrar Osmanlı Kurulacak ve hepiniz layığınızı bulacaksınız....
  • 4 Yıl Önce

vatandaş!

SEVR ANLAŞMASI YAPAN VADETTİNE DİYOR VAHDETTİNE DİYOR İNGİLTEREYE DİLEKÇE VEREN ADAMDAN BAHSEDİYOR... 
  • 4 Yıl Önce

AAA

CEHALET HALK PARTİSİ
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

İzmir -ok da koksa, çöp de dolsa, chpkk'ya oy vereceğiz diyen bir güruhun başkanı da böyle olur.. Sövdüğü Osmanlı onun ceddi değise, ceddi kim acaba? Bilmiyor mu yoksa?
  • 4 Yıl Önce

Ali

Osmanlı, hiçbir zaman Türk'ün atası olduğunu iddia etmedi. "Turpu al Türke vur, turpa yazık." sözü Osmanlı sarayının halini anlatır. Ama bu garibim de kulağına fısıldananları okuyor işte. Ne yapsın? Öğretmen maaşıyla ev dönmüyor demek ki?
  • 4 Yıl Önce

alican

Osmanlıya söveceksin Türklüğe söveceksin Allah'ın dinine söveceksin sonra çıkıp bi çalıntı marş olan izmir marşını çaldınmı o iş tamam
  • 4 Yıl Önce

ahmet

İzmir"in Yunan işgalinden temizlenmesini kutlamak bu ülkede bu kadar kişiyi üzeceğini inanki tahmin bile edemedim.
  • 4 Yıl Önce

Nuri

İzmir'in Yunan işgalinden kurtulmasında tek kelime düşman/Yunan kelimesi geçmez, Osmanlı lanetlenirse tepki gelir. Görünen o ki İzmir düşmandan daha tam olarak temizlenmemiş.

Nuri

Mesut Hocam ellerinden öpüyor, saygılar sunuyorum.
  • 4 Yıl Önce

OSMANLI

TİPİTİPİN SÖYLEDİĞİ GİBİ SİZİN ATANIZLA BİZİM ATAMIZ BİR DEĞİL DEMİŞTİ DOĞRU SÖYLEDİ ONLARIN ATALARI ŞU AN EĞE DENİZİMİZİN DİBİNDE GEBERDİLER ORADA CEHENNEMİ BEKLİYORLAR İNŞALLAH BUNLARIN AKİBEDİTE AYNI OLACAK İNŞALLAH ÇOK YAKIN GÖRECEKSİNİZ BUNLAR HEP BÖYLEYDİLER HEP DİNİMİZLE ATALARIMIZLA UĞRAŞTILAR ATATÜRKÜNDE ATASI OSMANLIDIR AMA BUNLARIN ATALARI HAÇLIDIRLAR BUNLAR BURALARA YERLEŞTİRİLMİŞTİR MÜSLÜMAN KARDEŞLERİM ZAER RABBİMİNDİR. NOKTA
  • 4 Yıl Önce

başçavuşum kızma yaa,

yapar, çocuktur
  • 4 Yıl Önce

Hayro

... Paşam! Baba oğul Türk düşmanı… Sövmeye bile değmez..Mason kefere.. ... İzmirin ; B.kçu Başkanı …İzmirli sarhoşlukta ne zaman ayıkacak!
  • 4 Yıl Önce

Fenerli

Ağzına sağlık hocam, herkes tepkisini dile getirmiş ama sizin tepkinizin yanına bile yaklaşamaz. Söylenmesi gereken herşeyi söylediğiniz için teşekkürler
  • 4 Yıl Önce

Çetin

Atasına saygı Türk'ün kanında vardır .Türk olmayanlar geçmişimize küfür eder
  • 4 Yıl Önce

Celal dönmez

Zaten nerede ateist, kafir, zihniyeti bozuk, kanalizasyon ağzı ile konuşan, İslam'a ve Osmanlıyı dil uzatanları bakın, ya dönmedir (Rum, ermeni) ya da giderken itlerini götürmeyenlerin tohumlarıdırlar.
  • 4 Yıl Önce

oflu baba

HELAL OLSUN MESUT HAKKI BEYE TASI TAM GEDIGINE KOYMUS BU SOZUN UZERINE SOYLENECEK HIC BIR SOZ YOK.
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Merak ettiğim bunca insan tunç denen millet düşmanına tepki gösteriyorda acaba devlet buna bir yaptırım uygulayacak mı.
  • 4 Yıl Önce

şüpeci

ekrana çıkıp, evet hizmet yok her şey güzel değil diyen bayan yeterki hükümet izmirde kazanmasın biz bu mevcut duruma razıyız dediği sürece izmir buna mahkumdur hocam varsın hükümet sırtımı sıvazlamasın izmire hizmet etmesin, soyer nereyi ne ederse etsin diyor kanında asfinik olan çok orda
  • 4 Yıl Önce

avustralyada bir gurbetci

devlet kimlik kartlarina din ibaresini geri gertirsin, din ibaresini cikartmakla cok büyük hatta yapti. simdi gavurlar turk ismini kullanarak aramizda dolsip hainlik yapiyor ve biz basimiz kasiyoruz, bu hainlik nasil olabilir diyoruz......
  • 4 Yıl Önce

Ankaralı Yusuf

avustralyada bir gurbetci ne fark eder?Dönme olmalarını gizlemek için din hanesine yine İslam yazarlar, kimse bilmesin gavur olduklarını.

kayserili

atalarimiza sovenlerin kim oldugunu ben soyleyim, onlar yunanin kacarken ulkemizde biraktigi zina picleridirler. yunanin ve tum turkiye dusmanlarinin cikarlarina calisan hain gavur picleridirler. tum yaptiklar soyledikleri hareketleri bunun delilidir, beyni olan bunu acik sekilde gorur.
  • 4 Yıl Önce

Leyl.....

Adam Hain baska turlusu elinden geliyor ne yapsin.. Gavur Izmir.. O kadar yer gezdim Anadolu'da, orasi bir baska turlu ozellikle kadinlari, adamlari bir tuhaf.. Kafeleri vs. Hala Levanten anlayis ve le$ gibi korkuyor.. Birtek Bulbul Sagi Meryem Ana'nin Evi, Efes Artemis Tapinagi ve diger oren yerleri Bana guzel cunku Sanat Tarihcisiyim.. Harici begenmedim..
  • 4 Yıl Önce

oğuz

Hakkı hocamı bu net ve gerçek konuşması için tebrik ediyor, söylediklerine aynen katılıyorum.
  • 4 Yıl Önce

Vatansever

Hocam bunların kuyruk acısı var her fırsatta Yunan artığı olduklarını itiraf ediyorlar benim atam dedem OSMANLI dır gurur duyuyorum.
  • 4 Yıl Önce

Nur

Tam izmire yakışır bir belediye başkanı adamlar memnun . 

Sözde vatansever

Dede dediğin soyundur,dedendir,babandır.Osmanlı bir hanedandır,osmanlı bizim iyisiyle,kötüsüyle tarihimizdir.Okumaz,araştırmaz ama dedem dediğinde Fatihi,Süleymanı getirip sarı selimle adaları kira adında satanlarla ,ist.anahtarını ingilizlere veren ve ingiliz gemisiyle kaçan vahdettinle birmi tutalım

altan ertunç

normaldır rum kacarken burada unuttugu pı....i var osmanlıya hakaret eden Ataturk e hakaret eden rum p...i ve yunan togumları. Onlarıda ınsaallah bızler dedelerının yanına defnetecegız
  • 4 Yıl Önce

ALI

Allah bir an once bu gibi olanlardan Türkiyemizi kurtarsin insallah. Duyarli vatandaslarimizi protestoya davet ediyorum. Turk savcilari goreve
  • 4 Yıl Önce

soy ve ar

adam yunanlı ve rumlar adına konuşmuş zaten ben Osmanlı Türk değilim diyor zulüm 1453te başladı demiyorlarmıydı. ermeniyi rumu yunanı yahudiyi sebatayı seçiyoruz başımıza getiriyoruz sonrada adamın bizim adımıza konuşmasını bize hizmet etmesini bekliyoruz. baştan belli değilmi adam soyuna sonuna göre hareket edecek tabikii
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

DR. MESUT HAKKI CAŞIN, KESİNLİKLE ÇOK DOĞRU SÖYLŪYOR AYNEN ÖYLE.
  • 4 Yıl Önce

Nur

Vahidettin kaçmadı chpli yönetim bütün hanedanı ülkeden kovdu osmanlı bizim atalarımızdı halâ hazmedemediz biz müslüman türkler onların devamıyız tc de osmanlının devamıdır

Mustafa

Bilen bilmeyen paçoz her şeyi konuşuyor engel kanunları kaldırın bilenler konuşsun
  • 4 Yıl Önce

Millet

O, bizim atamıza küfür ediyor, çünkü, onun atası ile bizim atamız aynı değil, mezhebinin, meşrebinin, nesebinin gereğini yapıyor. Burada, asıl sorgulamamız gereken, bu adamın bu ülkede nasıl başkan yapıldığıdır.
  • 4 Yıl Önce

Hsn

O b.k götüren şehrin insanı o adam zihniyetli ki o zihniyete oy verir yıllardır. Çünkü......
  • 4 Yıl Önce

mustafa

tunc soytarisi hemen istifa etmelidir hemde alel acele cafer ... bez getir tumanini tez getir
  • 4 Yıl Önce

...

hem eksik eteklerle programlardan eksik olma hem vahdettincilik kas! vahdettini aile içinde bile sevmiyorlarmış bre!
  • 4 Yıl Önce

butun darbeciler alcaktir serefini kaybetmistir milletie ihaneti ve maaslari haram olsun!

....darbeci cocuklarinin islamla, milletle, barbar batiya bile adalet goturen onurlu binlerce yillik tarihimizle, istiklalle, milli-manevi degerlerle, mankurtlukla, insanlikla imtihani
  • 4 Yıl Önce

Murat

Biz Türkler Izmirde Soyer'in atalarını denize döktüğümüz için yarası var onun için gocunup duruyor.
  • 4 Yıl Önce

Adanalı Sadık

Siz" lan diyorsun nasıl söversin sen atalarımıza niçin sövüyorsun "diyorsunuz bakın bunlar zaten fırsat bulunca görevini yapıyor. Bunlar Türk değilki. CHP nezaman Osmanlıyı Selçuklu yu yada önceki Türk leri hiç methettiğini gördünüz mü çünkü bunlar batının has adamları
  • 4 Yıl Önce

Osmanlı torunları

Ağzınıza sağlık hocam, bunların Türklükle Ejdatla bir bağı yok, bunların hepsi inşallah 2023 sonu olaçak.
  • 4 Yıl Önce

O.torunu

Ejdat dediğin soyundur,atandır,dedendir,babandır.Osmanlı bir hanedandır.Hanedandan ejdat olmaz,ama iyisiyle ,kötüsüyle benim tarihimdir ve öyle söylenmelidir

Nur

Tunç soyere toplu dava açılmalı yüklü tazminat davlarıyla birlikte aynı zamanda bu adamın seceresi açıklanmalı ermenimi rummu sabatist mi
  • 4 Yıl Önce

ersan

hadi len
  • 4 Yıl Önce

Oyu konusmus

Bu herife hemen bir şeyler verilmeli koltuk makam unvan
  • 4 Yıl Önce

celil yağmuroğlu

BİR VATANDAŞ OLARAK AK PARTİYİ UYARIYORUM,, SİZLER PARTİ OLARAK 20 SENEDE GERÇEKTEN ÇOK İŞLER YAPTINIZ** NERDEN NEREYE GELDİŞ DİYORUZ** AMA ÖNEMLİ BİR TARAFI UNUTUYORSUNUZ**(( ARTIK MİLLET 20 SENEKİ MİLLET DEĞİLDİR YANİ** KARANDIKTAN ÇIKIP AYDINLIĞI GÖRDU GÖZLER KAFALAR BEYİNLER BIRAZ OLSUN AÇILDI** ARTIK İNSANLAR ,, BİSMİLLAH ,, ELHAMDULİLLA,,ALLAHU EKBER DİYE BİLİYOR,,, YANİ MİLLİ VE DİNİ OLARAK AYINDI,,*** BÜTÜN BUNLARI NE SİYASİLER NEDE AKADEMİSYELER *** HATA MİLLİ DİYEN BİLE FARKINDA AMA SANKİ BUNLAR ŞAŞMIŞLAR NE YAPACAKLARINI *** CAHİ VATANDAŞ OLARAK DİYORUM Kİ**((( DEVLETİN VE MİLLETİN ** MİLLİ GÜVENLÜĞI OLAN*** MİLİİ OLMAYA BİR MİLLİ EĞİTİM KURSANIZ OLMAZMI ** ÖRNEK ÖNCE DİN EĞİTİMİNİ SIBYAN OKULLARINDAN BAŞLIYARAK DEVLETİN OKULLARINA KADAR ÇITASINI YÖKSELTENİZ İKİNCİSİ ATALARIMIZIN O ÖMÜR BİTER TARİHİ BİTMEZ BİR DAMLASINI OLSADA BİLE OKULLARDA BİR DERS OLARAK ÖĞRENSELE OLMAZMI,,, TÜRKİYEDE BİR SÜRÜ MASON VE YAHUDİ HRİSTİYAN ÖZEL OKULLAR ADI ALTINDA **(( ÇOCUKLARIN BEYİNLERİ BOŞ İKEN BUNLARIN ÖLÜME KADAR SİLİNMEYE ** KODLAN BİR NESİL YETİŞTİRİLİYOR))) BUNLARI KALDIRMAK İÇİN AMERİKADAN VEYA AVRUPADAN İZİN ALMAKMI LAZIM,,, İŞTE BU**** OKULAR CHP NİN GELECEĞİN NESLİNİ YETİŞTİRİYOR İŞTE ATAMIZA KÜFÜR EDEN MASON SOYAR GİBİ,,,(((( İŞTE BUNLARI YAPMASANIZ YARIN *** UYANDIRDIĞIN BU MİLLETİ SİZLERİ AF ETMEYECEKTİR** ÇÜNKÜ BU PİSLİKLERİ GÖRDÜ ARTIK*** SİZLERDE UYANIN ***ARTIK***
  • 4 Yıl Önce

kayserili

bende bunu yilardir soyluyorum, MEB ne yapar 20 yildir? gavurlar genclerimiz egitiyor ve sonra genlerimiz nasil gavurlasmis diyoruz!

Fırat

Yunan bastayken Yunan nasıl İzmir'den kaçar net birşey söyleyeceğim tecrübeli tarihçi olarak turkiye Türklerin eline anlaşmalı olarak verildi bir tane de kahraman gerekliydi bu işi çok iyi oynayacak ama dış güçlerin piyonu olmalıydı.Elizabetin türk halkı için söylediği sözlerden biriside şu dur ben çok gülüyorum kamal Türkler'in hainidir ama Türkler kahraman olarak bagirlarina bastılar ve dahası turkiyenin kalbinde hançer dir sokemezler
  • 4 Yıl Önce

İsmail

Aynen katılıyorum

kayserili

evet yuzde yuz dogrudur, bizim kulturumuze dinimize tarihimize en boyuk dusmanligi aramizdan cikan sahte kahraman yapti. bunu anlamak cok kolay yapilanlara bakip ancak turk islam dusmanin yapacagi seyler yapilmistir bu guzel insanlarimiza, Tarhimize dinimize. Allah o kafiri ve dostlarini cehennemin en derin cukurlarinda cayir cayir yakiyordur insallah

Murat

Onlarin atalari baska ! OSMANLI BIZIM ATAMIZ.
  • 4 Yıl Önce

Atası Osmanlı

Geldikleri gibi gitmediler. Kimisi itini bıraktı, kimisi bitini, kimisi de piçini. Yoksa bu kadar şerefsizin bizden olması mümkün değil…
  • 4 Yıl Önce

Yekta

İzmir pislik içinde kokuyor ama bunlar kendilerine kılıfı bulmuş biz Atatürkçüyüz deyip oradaki insanları sömürüyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Isparta 32 32

Demekki atamız izmirde yunanı değil Müslüman türkleri denize dökmüş bu soyer gibi südü bozuk, hain, terörist, dinsiz mora coğurları kalmış ve başımıza bela oluyorlar. Rabbim bir an önce bu neidüğü belirsizlerin kökünü kazısı inşallah
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23