• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Devlet töreni mübarek! Zabıta alayı ile kırmızı halıda karşılandı

Altılı masada umduğunu bulamayan İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, soluğu CHP’li İstanbul Büyükşehir Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun yanında aldı. İmamoğlu tarafından devlet töreni gibi karşılama hazırlayan İBB, sosyal medyada alay konusu oldu.

27 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

2023

Ak parti aciz siyaset modeline devam ettiği sürece bunlar yakında iktidar da olur. Şaşırmam yani.
  • 4 Yıl Önce

İstanbul

Yahu bu ibb Ekremin amacı ne. Lüks araç konvoyuyla yemek yemeye gidiyor kapısını açan adamın dahi kapısı açılıyor.  
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Kemal Sunal'ın tosun paşa filmi gibi mübarek vallahi çok güldüm
  • 4 Yıl Önce

Zeynel

Şaka mı bu iki devlet başkanı gibi karşılanmış bu ne rezillik hani tek saltanst falan diyenler bu ne makam sevdasıymış iktidar olsalar kim bilir neyle karşılardı yazıklar olsun
  • 4 Yıl Önce

Necati

Ya böyle bir törende yada 23 nisanda bu ilgiyi görürsün . Başkada baskada bekleme
  • 4 Yıl Önce

mustafa soyluturk

mızıkçıyı bremen mızıkacılarla karşılamış ne var bunda???
  • 4 Yıl Önce

Altili masa

Bu altili masa size her gün, her saat, her dakika, her saniye alti defa fena batiyor herhlade, gazete haverleri sirf altili masa partilerini karalamakla, iftira atmakla dolu... 
  • 4 Yıl Önce

Ziya

Ne yapsın merali gaale alan yok ibb ekrem gereğini yapmış  
  • 4 Yıl Önce

Menderes akdağ

Tekrar yüzünde rabbi yesir gördü herhalde allahım ya ne günlere kaldık meral akşener senin hainliğini tarih yılkar boyu yazacak
  • 4 Yıl Önce

MURTAZA

görüp göremeyeceğin bu zabıta ile karşılanmak
  • 4 Yıl Önce

ömer

işleri güçleri hava cıva. gösterişten uzak duramıyorlar mı?
  • 4 Yıl Önce

40 yıl

atalarımız bir kahvenin 40 yıl hatırı vardır der şimdi ise bir fincan kahvenin kırk yıl ezikliği emir alması var
  • 4 Yıl Önce

hikmet

Bunlar gercekten Iktidar olup Ülkeyi yönetebileceklerini mi düsünüyorlar ?
  • 4 Yıl Önce

SUAT

ALLAH BUNLAR GİBİ UCUBELERDEN BIRAKIN ÜLKEMİZİ DÜNYAYI KORUSUN BUNLAR SAFİ HER ŞEYLERİ İLE İNSANLIĞA ZARARLAR
  • 4 Yıl Önce

Hasan

Körler sağırlar bir birini ağırlar! Ömürleri yalan dolan ile geçiyor!
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Bunların başa geldiklerinde ülkeyi aha da böyle kendi egolarını tatmin etmek için kullanacaklarını resmi
  • 4 Yıl Önce

Numan

"Ben başbakan olucam, ben başbakan olucam" diye zıp zıp zıplıyordu. Şimdi sevinmiştir biraz olsun garip. Keşke bakanlardan biri 23 Nisanda bu kadını bir kaç dakikalığına koltuğuna oturtsa. Sevaptır ya yazık.
  • 4 Yıl Önce

Cabbar

Bunlar kim devleti yönetmek kim? Soytarılar.
  • 4 Yıl Önce

YEŞİL BEYAZ

MERHABA ZABITA "SAĞOOL" NASILSIN ZABITA "SAĞOOL" SİZDE SAĞOLUN :)
  • 4 Yıl Önce

B.b

Siz ona buna gideceğinize vatandaşa şunu yapacaz bunu yapacaz diyip palavra sallasanız daha iyi olur.ne yaparsanız yapın barajın altında ezileceksiniz millet hepinizin ne olduğunu anladı alti kişi bir masayı yönetemiyor kalkmışlar ülkeyi yöneteceklermiş miş miş.kapı gibi devlet BAHÇELİ,SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZ VARKEN bu millet bu güzide devletimizi yoldan bulmadı size teslim etmez .avucunuzu yalayın hepiniz
  • 4 Yıl Önce

Hamza

Kemal beye tavsiyem bu hanım A ya dikkat etsin
  • 4 Yıl Önce

sukru

Bunlarda utanma diye bir duygu olduğuna inanmak mümkün değil.
  • 4 Yıl Önce

Saray

Sarayda da Osmanlı alayı var ki her ne işe yarıyorlarsa nasılsa masraflar halkın verilerinden karşılanıyor yiyin saraylarda kiler tıka basa yiyin hepsi kursağınızda kalacak bu tarafın birde ahireti var
  • 4 Yıl Önce

Külliye

Çok beklersin aç tavuk kendini darı ambarında görürmüş. Cumhurbaşkanımız ak partimiz cumhur ittifakı 2023 yılında yeniden iktidar. Siz anırsanızda kanırsanızda boş.

Mustafa

Fatih in ermeni asıllı Meral karısı ni karşıladığı tarihi bilgilerde yok bunlar yine bir firildaklik yapacak kkoglu senin tabanını oyacaklar kazık nasıl atılır nasıl yenirmis kkoglu gösterecekler
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Bunlardan cacık olmaz olsaydı zaten şimdiye kadar her şey değişirdi muhalefet yok iktidar ise yıpranmış durumda gençler işsiz ve mağduriyetler var sorun atanmış bürokrat rektör gibi yöneticilerde
  • 4 Yıl Önce

Mehmet Soylu

Hangi engelmiş onlar? Suya ulaşıma zam hizmetlerimi?
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23