• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

EYT'liler eylem yaptı: Hukuk kurallarına aykırı bir şekilde...

Kadıköy emeklilikte yaşa takılanlar (EYT) meydanda eylem yaptı. Emeklilikte Yaşa Takılanlar Federasyonu Yönetim Kurulu Başkanı Gönül Boran, “Bugüne baktığımızda nihayet EYT probleminin bir an önce çözülmesi gereken bir toplumsal problem olduğu iktidardan muhalefetine, tüm siyasi partiler tarafından kabul edilmiş durumdadır” dedi.

22 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

hüseyin yılmaz

1 makale ve yansıması TÜRK MEDYA DEVİ..YERİN DOLDURULAMAZ..(etö ve fetö.nün fişleme-prim eksikliği-sgk-eyt-gss-kpss tezgahları)
  • 4 Yıl Önce

oktay

TAYİP ERDOGAN 46 YASINDA EMEKLİ OLMUŞ BİZE HAK DEYİLDE ONAMI HAK MADEM ÜLKE BATAR DİYONUZ ERKEN EMEKLİ OLANLAR ALDIKLARI PARALARI GEDİ ÖDESİNLER FAYİZİYLE 65 RAZIYIM
  • 4 Yıl Önce

eyt

Eyt karşı yorum yapanlar. Devlet kendi içindeki israfı önlesin artacak para hepimize yeter. Bizden kesilen işsizlik primini işverenlere peşkeş çekmesinler o fonda biriken para yine yeter. kendilerine gelince süper emekliliği 5 dk meclisten geçiriyorlar. kur kuruma mevduat hs. aktarılan para tüm eyt.lileer yeter. evet devletimizde elbete düşüneceğiz zaten zamanında primlerimizi vergismizi yatırmışız.
  • 4 Yıl Önce

BU HEYKELCİLERE BİRİ SORSA

AVRUPANIN ABD ÇİNİN RUSUN ÜRETİKLERİNİ ÜRETENİN YANINDAMI DURDU DEDELERİNİZ SİZ YOKSA ALANLARIN BATIYA SOYDURANLARIN YANINDAMI DURDUNUZ SAFLARI KANDIRIN KOLTUK UĞRUNA SOYDURUN YİNE BATIYA
  • 4 Yıl Önce

Yörük

Yanlış bir uygulama, Devleti ve Milleti zarara uğratan bir uygulama nasıl kazanılmış Hak olabilir? Böyle bir hukuk olabilir mi? Erken emeklilik sorunu, bu kişilere emeklilik verilerek değil; varsa iş bulma konusunda mağduriyetleri, bu konuda çalışma yapılarak olur. Tabi bu mağduriyet onları Devlet memuru ya da kamu işçisi yapılarak değil, işe alımlarında bazı teşvikler getirilerek olabilir. Bu kişilerin derdi üzüm yemek mi, bağcıyı dövmek mi anlarız o zaman. Ben bir vatandaş ve vergi mükellefi olarak bu kişileri finanse etmek istemiyorum.
  • 4 Yıl Önce

Yörük

Yanlış bir uygulama, Devleti ve Milleti zarara uğratan bir uygulama nasıl kazanılmış Hak olabilir? Böyle bir hukuk olabilir mi? Erken emeklilik sorunu, bu kişilere emeklilik verilerek değil; varsa iş bulma konusunda mağduriyetleri, bu konuda çalışma yapılarak olur. Tabi bu mağduriyet onları Devlet memuru ya da kamu işçisi yapılarak değil, işe alımlarında bazı teşvikler getirilerek olabilir. Bu kişilerin derdi üzüm yemek mi, bağcıyı dövmek mi anlarız o zaman. Ben bir vatandaş ve vergi mükellefi olarak bu kişileri finanse etmek istemiyorum.
  • 4 Yıl Önce

umut

Staj sigortası ssk başlanıgıcı sayılsın. insanlar çalıştı normal sigortaları yapıldı ama pirim yatmadı diye geçerli olmuyormuş. Ya böyle saçma sapan bir şey olurmu. Gerekirse pirimide bizler yatırsın. Ama devletin yaptığı sigorta geçerli olsun. İNŞALLAH AK PARTİ BUNU ÇÖZER. ÇOK BÜYÜK UMUTLA BEKLİYORUZ.
  • 4 Yıl Önce

Zeynel

Emekli olunca aynı işe devam edeceğini sananlar peki işyerleri bilhassa özel sektör 3 milyon kişiye tazminat vermiycek mi bir anda bu kadar tazminat ödenirse o işyerleri battığında nerde çalışacak acaba üç kuruş emekli maaşı ile ortada kalmak ta var ve belli yaş üstünde kimse işe almıyor kendim yaşayan biri olarak söyliim
  • 4 Yıl Önce

misafir

Dernek başkanı EYT limi?
  • 4 Yıl Önce

AHMET HAMDİ KARA

09/08/1999’dan sonrası için emeklilik yaşı 60 ve 2008’den sonra kademeli olarak 65’e çıktığı böyle bir gerçek olduğu halde,Şuanda 1999 öncesi için kademeli emeklilik yaşı ortalama 50-52 olduğu ve 50 yaşı fazla bulanlar , 60-65 yaşında emekli olacaklar için ne der acaba,60 yaş - 50 den küçükmü neden ses çıkmıyor
  • 4 Yıl Önce

Vatanperver

Millet ne kadar tembelliğe alişmiş aliştirilmiş maksad devleti soymak erken emekli olunca da başka işe giriyolar devlet maaşindan kesince de kizaylar iyi devletin mali deniz anlayişi devam Allah sorar bunun hesabini tuyu bitmemiş yetim hakkini devlet mali kamu mali nasil cesaret ediyolar
  • 4 Yıl Önce

Vejo

Hükümete sesleniyorum bu kanunu çıkarmayın eğer çıkarırsanız diğer emeklilerin maaşını veremezsiniz zaten hükümet çıkarsa bile bunlar hükümete oy vermiyor ben 7 sene bekledim yaş onlarda beklesin eğer çıkarsa hükümet oy vermem zillete hiç vermem
  • 4 Yıl Önce

EYT Lİ 52

BURADAKİ YORUMLARA BAKIYORUM ÇOĞU YA TROL YA PATRON YADA TORPİLLE KAPAĞI DEVLETE ATMIŞ OLANLAR. ÖZEL SEKTÖRDE, İNŞAATLARDA , İNŞAAT FİRMALARINDA İNSANLARIN HANGİ ŞARTLARDA ÇALIŞIP, HANGİ HAKLARA SAHİP OLDUKLARINI BİLEN VARMI? TUZU KURU OLAN YAZIYOR. BİR AKP Lİ VEYA MHP Lİ VEKİL GELSİN BANA SORSUN ÖZEL SETÖRÜ DÖNEN DÜMENLERİ ANLATAYIM. HALKTAN KOPTULAR PATRONLARLA YÜRÜMEYE BAŞLADILAR
  • 4 Yıl Önce

GARİP AMA GERÇEK

SORUNLAR ÇÖZÜLDÜKÇE DELİRECEKLER. KAOSTAN BESLENEN GÜRUH KUDURUN. PASTÖRÜN AŞISI BİLE İŞE YARAMIYOR. ELLERİNDE Bİ LGBTİ LİLER KALACAK ONLARDA BUNLARA YAKIŞIR
  • 4 Yıl Önce

Çılgın Türk

Eyt yi siyasete alet eden hükumete yazıklar olsun arti ucube bir emeklilik sistemi var hala 48 yaşında emekli ediyor diğeri primi tamam 53 yaşına gelmiş olamıyor neymiş sisteme erken qirmis 1 hafta prim yatırmış milletvekili ne yapıyormuşta erken emekli oluyor arti ekonomiyi bunca rezillik siyasetçiler batirmiyorsa EYT batirmaz maaşlarını İngiltere abd ye şirketler açıp kacirmayacaklar
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Sadece gerçek EYTliler emekli edilsin yani 25 yıl çalışıp prim ödemiş erkekler ve 20 yıl çalışıp prim ödemiş kadınlar gerçek EYTlilerdir. Yok primi eksikmiş yok çalışma yılı eksikmiş böylelerini emekli edip Devlete haksız yük bindirmeyin Adil olun seçimi değil Allah rızasını ve Adaleti düşünün…
  • 4 Yıl Önce

Ali

Bir de federasyon kurmuşlar,hepside solcudur eminim,malum Kadıköy.masum insanları kandırmak niyetleri.ve bagciyi dövmek.illegal örgütler artık bu yöntemi kullanıyor sanırım,saçma bir federasyon kurup eskisi gibi devlete baş kaldırmak
  • 4 Yıl Önce

Eyt

Hukuk kurallarinda verilen hak geri alinir var mi?
  • 4 Yıl Önce

BUNLAR BİR EYT'Lİ OLARAK KESİNLİKLE BENİ TEMSİL ETMEMEKTEDİRLER OYUM AK PARTİ'YE REİSEDİR

bunlar terör örgütünün güdümüne girmiş asla ama asla Cumhur ittifakına oy vermeyecek tiplerdir, çoğu …dir. BUNLARIN TALEPLERİ DE İNSANİ DEĞİLDİR EKONOMİK VERİLERLE UYUŞMAMAKTADIR, ÜLKEYİ BATIRMAK İSTEMEKTEDİRLER. MUŞLUADAM
  • 4 Yıl Önce

emanet

ben her zaman söylüyorum. şartsız bir şekilde eyt çıkmalı.yok 9000 günü olanlar hariç diğerleri emekli olmayacak diye bir söylenti var.
  • 4 Yıl Önce

Dünyada en genç emeklilik herhalde Türkiye'dedir

Erken de emekli olun sonra hem size hem sizin yerinize çalısanlara devlet senelerce para ödemek zorunda kalsın sonra da aldığımız maaş yetmiyor diye sızlanın.Türkiye emekli cenneti
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Aynen, ülke kalpazan dolu her seyi devlettn bekliyor
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23