• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

"Türkiye S-400'leri Ukrayna'ya versin, biz de F-35 verelim" demişti... Türkiye'den cevap geldi!

ABD'li Paul Kolbe'nin “Türkiye, S-400’leri Ukrayna’ya versin, ABD de Türkiye’ye F-35 versin” önerisine İletişim Başkanı Fahrettin Altun'dan cevap geldi.

19 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

İsmet gültekin

ben orta okul mezunuyum böyle dandik cevapmı olur bir nevi TR nin muhtaclığını sergiliyor aman kötü olmayalım ABD eyle sert konuşmayalım kırılırlar hala TR akıllanmayı Natoya girdin şimdiye kadar ne oldu ne yardım gördün  
  • 4 Yıl Önce

Altar

S-400 leri Suriyedeki YPG ye-onu destekleyen ABD ye karsı kullanalim. ABD nin Suriyede herhangi bir NATO görevi yok.. Biz sadece Nato ya üyesiyiz.
  • 4 Yıl Önce

Mahmut Oz

lafi dolandirmadan Turkiye ABD adina vekaleten rusya'ya savas ilan etsin dese daha acik devaranmis olurdu ama ABD'li birisinden mertlik ve dusurustluk beklemek ham hayal degilmi?
  • 4 Yıl Önce

şeyh Şamil

tek laf edecektir. hadi lan ... git.
  • 4 Yıl Önce

DİRİLİŞ

boş verin şu yankee leri akıları sıra Türkiyeyi oyuna getirmeye çalışıyorlar karşılarında Türk devlet aklı var Reis var Maşallah çapulcu tayfası yok....
  • 4 Yıl Önce

kamil

Türkiye s400 leri hiçbir şartta kimseye veremez vermemeli herhangi bir şekilde bunu yaparsa savaşın tarafı olur ve rusya ahde vefasızlık gösteren Türkiye'yi hedef tahtasına koyar. ayrıca usa nın ingilizin ipiyle kuyuya inen orada kalır.
  • 4 Yıl Önce

DRSN

REİS BIDEN NA BÜRÜKSELDE AĞZININ ORTASINA AHIR KÜREĞİ İLE VURSUN O F-35 LERİ MÜSAİT YENİE SOKSUN MALLAR MÜSTEMLEKE MEMLEKETİ CB NIMI SANIYORSUN REİSİ KK ASENEAMI ZANDIL DILLO
  • 4 Yıl Önce

ahmet

amerika bedavaya uçak bile verse alınmaz,hain ülkenin amacı,rusyanın bizide vurmasın,halbuki şu an ekonomik olarak en büyük kapımız rusya ve ukraynadır,amerikadan ne gördük kazık yemekden başka...
  • 4 Yıl Önce

Fatih

akıllarını kendilerine saklasınlar. abd bir terör devletidir.
  • 4 Yıl Önce

Eyman

Amerika'nın patriotları yetersizde Türkiye S400 leri versin öyle mi? Yav hakkaten büyük şeytan Amerika.
  • 4 Yıl Önce

fırat

Çok komik, ABD hala kendini bir şey zannediyor. Rezilliğini bilmemezliğe vurup zaman kazanmaya çalışıyor. Zaman kazanıp da ne yapacak?!?!? Boş. Çünkü uzatmaları oynamaktan başka sermayesi kalmadı.Çok daha açıkçası ABD bitti. Şimdi sıra geri sayımda. İşte bu geri sayıma engelleyemeyen ABD hiç olmazsa yavaş yavaş saydırayım diyor.
  • 4 Yıl Önce

alim

s 400 elimizde çıktığı gün abd ab bize saldıracaklar karada da terör örgütü 40 yıldır bize saldıran abd şimdi mi dost oldu inanmayın yalancılar
  • 4 Yıl Önce

İtsevmez

Hastirsin itoğlu itler size güvenip yola mı çıkılır haramiler parası ödenen uçakları bile vermediniz bizim için en büyük düşman rusyadan önce at hırsızı abd lilerdir Rusya komşumuz ya bu at hırsızları neyimiz
  • 4 Yıl Önce

ADİL

SEN SU YA....ARA BAK SİZ KİMSİNİZ ULAN BUNDAN SONRA ALLAH(CC)İZİN VERİRSE SİZİN HAKKINIZDAKİ KARARLARIDA BİZ VERECEĞİZ ARTIK
  • 4 Yıl Önce

Tarık

Batının kendini akıllı başka heskesi aptal sanan tutumu her zamanki gibi ortada!
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

Doğruya insanlardan korkarak ulaşamazsın Allahtan korkarak ulaşırsın. O halde insanlardan korkmayın benden korkunda ayetlerimi az bir pahaya satmayın. Allahın indirdiği ile hükmetmeyenler kafirlerin takendileridir hükmü uyarısı Allaha aittir
  • 4 Yıl Önce

hizipsavar

az kaldı meral hanım s400 leri veriyor kemal abimi seloyu kavalayı hatta apoyu bile salıyor. yardakcı yalaka yan cep şubelerde alkış tutuyor.
  • 4 Yıl Önce

[email protected]

Burada bir oyun oynanıyor ABD hayır asla olmaz zaten sizin bize ef 35 uçak borcunuz var onları bir ödeyin alınan varlıklar geri başkasına verilmez S 400 ler Türkiyenin savunmasıdır onları kim bize saldırırsa kullanacağız vesselam.
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

reis adamı böyle bağırtır...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23