• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kılıçdaroğlu'ndan tarihi gaf! O bakanlık zaten var Bay Kemal

"Gafların efendisi" olarak bilinen Kemal Kılıçdaroğlu, yine çok konuşulacak bir gafa imza attı. Kılıçdaroğlu, halihazırda "İklim Bakanlığı" diye bir bakanlık olduğunu unutarak, "Millet İttifakı'nın iktidarında, İklim Bakanlığı'nı kuracağız" dedi.

16 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

zamane behçet necatigilleri:

lan kamal: tencereci, atatürk’ü peygamber soyu yaptıydı(hâşâ); seni ne zaman yaparlar diyorduk, aha o da oldu ya!
  • 5 Ay Önce

Millet

Otoparkın üzerindeki şehir meydanında konuşma yapıyor ve diyor ki, bu alanın altını otopark yapacağım. İşte kk.
  • 5 Ay Önce

nur

Fındığın yetiştiği yeri bilmeyen, yıllardır, yeni değişikliği mi BİLECEK???? Neyi biliyor zaten bunak. uşak.
  • 5 Ay Önce

....

nezaman agzini acsa ortalik o.….kokuyor
  • 5 Ay Önce

B.b

Kılıktaroğlu yokoğlu çifliğine yeni bir gelişme icat etmiş iklim bakanlığı kuracakmış . 
  • 5 Ay Önce

Deli İbo

Gayet normal, adam dünyadan bihaber.  
  • 5 Ay Önce

Başçavuş

Bu adam Ermeni Vatandasi memleketin Hayrina çalışmaz mollas Davut gülü bebecani hdpsi
  • 5 Ay Önce

resat

7.5 lik depremden daha büyük bir afet,,
  • 5 Ay Önce

Haci

Adam unutmadı adam bilmiyor bilmiyor cabal cahal
  • 5 Ay Önce

Neron11

Siz anlamamışsınız, o kadar çok ortak varki mevcut bakanlık sayısı paylaşmaya yetmez, çevre, şehircilik ve iklim bakanlığı olarak bir bakanlıktan 3 bakanlık çıkartır KK.
  • 5 Ay Önce

Vatandas

Ben artik kemalın yaptıklarını gaf dil sürçmesi olarak görmüyorum bile isteye insan aklıyla kendince alay ediyor buna verilen görev bu.
  • 5 Ay Önce

Kerim

Adam heyecandan bir hareket yaptı diye abarti.
  • 5 Ay Önce

Kenan

Ya Arkadaşlar bi durun üzerine gitmeyin bir b.cha yaramayan TTB ilacları karıştırmış bekleyin .
  • 5 Ay Önce

Vatansever

Bu adam bunamış. ALLAH ülkemizi korusun.zaten destekleyenlerinde büyük çoğunluğu bunamış.
  • 5 Ay Önce

Mstf

Bu arkadaşa danışman olarak bir iki ilkokul öğtencisi aldırmak şart çevresi zır cahil sanırım..yada teröristlikten başka bir şeyden anlamayanlar dolu
  • 5 Ay Önce

Ozcan tekdag

Bırakın kursun hayal
  • 5 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23