• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yaptığı savunma düştüğü lağımdan beter: Müptezel Orhan Aydın hakaretlerinin dozunu arttırdı!

Alkol yasağı tartışmalarına dahil olarak yüce dinimiz İslam'a hadsizce dil uzatan Orhan Aydın, Merdan Yanardağ'ın Tele-1'ine sığındı.

39 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

aslı mert

sadece bir... çocuğu
  • 4 Yıl Önce

[email protected]

İçki yasak değil sadece bu 17 gün yasaktan evvel zikkimlanacaginiz kadar alıp catlayana kadar iceydiniz kimse bir şey söylemiyor.
  • 5 Yıl Önce

Ankaralı

Kişi kendinde olanı ile konuşurmuş. Bu lağım faresi de lağımı çok sevdiği içim lağımla yatıp, lağımla kalkıyor pislik. Allah Kur'an'da buyuruyor: Müşrikler ve kafirler birer pisliktir.
  • 5 Yıl Önce

Ayhan Sırma

Yobazlığın kudurmuş hali. Yaratılmış ve kendisine irade, konuşma, üretme karar verme yetkisi ve özelliği verilmiş bir varlık olarak bu kadar salağını ancak görebiliriz her halde. Yazık
  • 5 Yıl Önce

SUCU

CHP Lİ BELEDİYELERİN HEYKEL YAPMALARI SADECE SANAT OLARAK ALGILANAMAZ AMAÇLARI SESSİZCE MİLLETİ PUTPEREST YAPMAK  
  • 5 Yıl Önce

keçili71

baytarlar göreve lütfen. ortalıkta kuduz birisi kendine özgü sesler çıkarıyor.
  • 5 Yıl Önce

Ali

Allah senin canını lağımda alsın Orhan Aydın.
  • 5 Yıl Önce

tele 1'e ağır bir ceza şart oldu!
  • 5 Yıl Önce

MuptezelMaster

Yüce dininizi alıp siktirip Arabistan'a gidip orada doya doya yaşayabilirsiniz amk din bezirganları. Bakın ben müptezelliğimi doya doya yaşamak ve sizin gibi mikroplardan uzak kalmak için Hollanda'ya geldim burada yaşıyorum. Zor değil, siz de becerebilirsiniz.
  • 5 Yıl Önce

Yunus

Kafirler için yaşasın cehennem.
  • 5 Yıl Önce

karlıdağlar

dinimize hakaretten dava açılmalı
  • 5 Yıl Önce

ADEM

İte bak hele orhanyan puştu seniii
  • 5 Yıl Önce

eco

Adamın bıyığı ne olduğunu açıklıyor. Bunlardan başka birşey beklenilmez.
  • 5 Yıl Önce

Mehmetçik

Pislik ayyaş kanalizasyon ağızlı
  • 5 Yıl Önce

vatandaş

Şayet iman edenler bu soysuz kafirler gibi cesaretli olsa bunlar böyle rahat konuşamazlardı...bir müslümanda çıkıp gür bir sesle tepki vermiyor bunlara ya yazıklar olsun bize...Arkadaş yurduma alçaklar uğramış malesef...
  • 5 Yıl Önce

Yorumcu

Katmerli kafir lanet olası lağım ağızlı mal hiç ömürlü dangalak. Kafın düşmanı militaristmiş o militarist dedijlerin azerbeycandan libyaya kadar denge kurdu işe yaramaz mal
  • 5 Yıl Önce

İsmail

Allah belanızı versin,soysuzlar sizi, zıkkımın kökünü için,insan bu kadar din düşmanı olmaz,dinsiz olsaniz dahi, saygı göstermeniz gerekir
  • 5 Yıl Önce

The Turk@Nz

Adi pislik herif eger bulundugun halde olursen. Yurtdaslarilan ve sen Allaha hesap verdikden sonra gaya kuyusunu boylarsin
  • 5 Yıl Önce

osman

ulan senin gibi bir pislik bu ülkede yaşıyor, nefes alıyor, ve böyle ahlaksızlık yapıyor ya, şeriatın ş' si daha gelmemiş demektir, yoksa sen kendi tuvaletinin içinde bile barınamazdın
  • 5 Yıl Önce

B.k içebilirsin

Eleştiri,protesto bunlar karın doyurmaz Boynuzunu kıracaksın alkolik yobazın
  • 5 Yıl Önce

vatandas

ALLAH cc. nün sopası yok Azraili var karşılaşınca ne yapican.burdan tüm hocalara duyrulur bunları not edin geberdiklerinde cenaze namazlarını kıldırırsanız ümmetin vebali üzerinize olsun.
  • 5 Yıl Önce

Muş

Lan mal içki bütün kötülüklerin anasıdır lağım görmek istiyorsan bir aynaya bak birde zihniyetine
  • 5 Yıl Önce

Zafer

Bazı serefsizlerin ekmeğine yağ sürüyoruz Bu millet bu şerefsizleri iyi tanıyor lutfen bunlari yazıtta reklâm yapmayın
  • 5 Yıl Önce

Yozqatlıı

Bu din düşmanı gebediği zaman lağam cukuruna ATIN
  • 5 Yıl Önce

gülsüm yorgancı

Yahu bu AKM'yi yıktırmam da yıktırmam diye dolaşıp duran değil mi? Demek ki aklı geçmişte kalmış solculuk oynuyor kendince bırakın önemsemeyin
  • 5 Yıl Önce

Üstad Kadir Mısıroğlu

Şeriat olursa senin gibi kefereler alkol almaya devam edebilecek merak etme lağım bey
  • 5 Yıl Önce

sernino

Ulan ihtiyar istepne orhan gene istepnen bakiyorum taaraak istiyor.
  • 5 Yıl Önce

KÜLTİGİN KAAN

müptezel orhan aydın suratından labunya olduğun belli oluyooo.. senden daha aşağılık LAĞIM mı olur müptezel labunya ...çukuru seniii
  • 5 Yıl Önce

hüseyin abul

bu sanatcı bozuntusu ağzından çıkanı kulağı duymuyor. zırcahil. insan şeriatın ne olduğunu biraz araştırır,sonra konuşur. şeriat güzel ahlahtır. sen de güzel ahlakın (K)si bile yok. bu memlekette yıllarca inananlara ve değerlerine hakaret ettiniz. bu varanda zerre miktar bir faydanız olmadı.hala o pis dilinizi islamiyette uzatıyosunuz. şeriat demek islamiyet demektır. indan biraz terbiyeli olur. ama o da sizde yok. eve içki stok ettiniz de size engel olan oldu mu? bu yaşa geldiniz ama. senin gibi düşünen insanlara saygılı olmyı öğrenmedınız, yaxıklar olsun sana.
  • 5 Yıl Önce

karakelle

it itliğini yiğit yiğit liğini gösterir miş
  • 5 Yıl Önce

Harun Dereli

Eminim bunlar toprağın altında olan eski devrimci solcu akrabalarının, arkadaşlarının ya da onların deyimiyle yoldaşlarının da kemiklerini sızlatıyorlardır. Bunlar solcu değil solsyete! Akıllarına acaba hiç esnaf dar gelirli işçi aileleri geliyor mudur? Eskiden yalandan da olsa öyle bildirileri falan olurdu işçilerrrr emekçilerrrr diye
  • 5 Yıl Önce

Muslim

Tek cevap: Hoşt!
  • 5 Yıl Önce

Bay b

gerizekalı kininizde boğulun Allah sizleri zelil etsin,sizin ne haysiyet nede Onur var işin garibi sizinle birlikte hareket eden kendilerini dinî bütün diye adlandıran müslüman görünümlü insanlar varRabbim sizleri iki cihandada ayırmasın.atesiniz bol olsun.
  • 5 Yıl Önce

Kamil Zorbozan

Vay bee sosyalistler nasıl da tuzaklara düşüyor. Şu pandemi koşullarında mağdur olan, pandemi nedeniyle işsiz kalanları, dara düşenleri, istanbulda otobüslerde metrobüslerde tıklım tıkış giden işçi emekçi insanları bir kere aklına getirip ne olacak bu insanların hali demeyenler ya LGBT nin ya içkinin derdine düşüyor. Sonra da binde bir oy oranlarından biz niye çıkamıyoruz diye dertlenirler. Hoş gerçi dertlendikleri de yok ya onlar sosyalist olmayı elit seçkin azınlık olmak gibi kullanıyor çoktandır
  • 5 Yıl Önce

Osman

Bu soysuz nasıl oluyor da Müslüman bir ülkede elini kolunu sallayarak gezip salyalarını akıtarak İslam'a dil uzatabiliyor.Bu kudurmuşlardan hesap soracak adil bir savcı,hakim yok mu?Alçak Avrupa'da da içki yasakları geldi.Onları görmüyor mu ahlaksız.Amaç birşeyleri bahane ederek salyalar saçarak İslam'a saldırmak.
  • 5 Yıl Önce

Orhan

Şimdi bu lağımcıya cevap mı yazım.
  • 5 Yıl Önce

lanetlenmiş içki

Peygamber Efendimiz içki bütün kötülüklerin anasıdır demiş biz bu söze iman ettik. Evliyadan bir zat sürekli içki içip tövbe etmeden ölen bir kişinin mezarını açın yüzü kıbleye çevrilmiş ise beni öldürün demişken Allah'ın haram kıldığı bu içkiyi savunmakla elinize zarardan baska bir şey geçmez hem vallahi hem billahi. Allah'ın laneti içkiyi savunanlara olsun.
  • 5 Yıl Önce

90 yıllık laikçi yobazlık mı binlerce yıllık Türk İslam medeniyetini mi?

Ya daha dün türeyen Laik Faşist yobazlık.. Binlerce yıllık Türk İslam medeniyetini esir aldı..
  • 5 Yıl Önce

Nur

Laikliğin batsın senin laikliğin ne ha benim yüce dinimden Rabbimden üstün mü şarlatan alkolik! bu adamı susturacak yargı görevlisi yokmu bu manyağı sapığı Allah belanı versin senin ya
  • 5 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23