• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
Ahmet Gülümseyen
Ahmet Gülümseyen
1969 yılında Bayburt’ta doğdu. İlköğretim ve Liseyi Bayburt’ta okudu.1994-1998 Marmara Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu / Spor Yönetimini bitirdi. 2004 -2005-Ankara Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu (BESYO) / Yüksek Lisans Özel Öğrencisi.2016-2018-Gelişim Üniversitesi BESYO /Spor Yöneticiliği Bölümünde Yüksek Lisansını tamamladı. 2000-2002 Bağcılar Ensar Koleji Beden Eğitimi Öğretmenliği.2002-2005 Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü Spor Uzmanı /ANKARA.2005-2008 İstanbul Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü-Spor Uzmanı.2008-2011 İBB Spor Etkinlikleri A.Ş.- Spor Tesisi Müdürlüğü. 2014-2018 İBB Spor İstanbul Engelliler Koordinatörü. Gazetecilik ve Televizyon tecrübeleri: 1993-1995 Foto-Maç Muhabirlik.1995-1997 Bakırköy Postası Dergisi (Spor Sorumlusu) 1995-1997 Fanatik Gazetesi-Anadolu Ajansı (Fahri Muhabirlik). Akit-Anadolu’da Vakit Gazetelerinde Köşe Yazarlığı 1997- Devam Ediyor. İstanbul Büyükşehir Beledisi WEB TV’de Spor Muhabirliği ve 2012 Avrupa Spor Başkenti Program Yapımcılığı. Akit TV’de ‘Spor Sohbetleri’ Program Yapımcı ve Sunuculuğu. Birçok spor branşında hakemlik ve antrenörlük belgesi sahibidir.
TÜM YAZILARI
27 Ekim 2019

FuzulEv neden 1453’e sponsor?

 

Gayrimenkul sektörünün önde gelen firmalarından Fuzul Ev’in, Tekerlekli Sandalye Basketbol Bölgesel Ligi’nde mücadele eden 1453 Engelliler Spor Kulübüne sponsorluğunu yenilemesi dikkatimizi çekti. İçinde bulunduğumuz ekonomik süreçte ‘sponsor’ bulunması, konunun hassasiyeti kadar, masaya yatırılmasının önemini de ortaya koymaya yetiyor. Bugüne kadar binlerce aileyi ev sahibi yapan Fuzul Ev, elbette ki durup dururken bir tekerlekli sandalye takımına destek vermez! Öyle ise neden, bir futbol takımına, veya şampiyon bir sporcuya değil de, bölgesel ligde yer alan bir takıma kalkıp sponsor olmak isteyebilir? Sponsorluk hususundaki bu merakımızı, firma yetkileri bakın nasıl açıklıyor;‘Sporun geniş kitlelere ulaşma ve insanların hayatına dokunma gücü, FuzulEv olarak bizim vizyonumuzla birebir örtüşüyor. Amacımız tek bir takım veya tek bir alanı sahiplenmek değil, daha bütünsel bir stratejiyle ilerlemek…Türk sporunu desteklemek ve sektöre örnek teşkil etmek adına sponsorluğumuzu yenileme kararı aldık…Ülkemizde dayanışma oldukça başarının gelmesi de kaçınılmaz olacaktır…’

FuzulEv şirketinin kimliğinde, bugüne kadar binlerce, belki on binlerce aileyi ev sahibi yaptı. Sponsorluk aynı zamanda, vefanın da bir karşılığıdır. Diğer bir ifadeyle, halktan aldığınızı, sosyal sorumluluk kapsamında halkı oluşturan bireylere ‘hizmet’ olarak geri vermeniz. FuzulEv’in yaptığı ise, 1453 Engelliler Spor Kulübü’ne sağlanan destekle, ülke insanının yanında olması anlamı taşıyor. Bir bedel ödeyerek almış olduğunuz bir ürün ve hizmetinin, belli miktarının toplumun diğer fertlerine hizmet olarak geri dönmesinin ‘hassasiyetini’ düşünebiliyor musunuz! Sponsorluk veya sosyal sorumluluk olarak adlandırılan bu örnek hareket/uygulama, vicdanların körelmesini önleyeceği gibi, kendi insanımızın birbirine olan sadakatini artıracaktır. Bir başka ifadeyle, bu ülke insanından aldığını, yine kendi insanıyla paylaşması anlamına geliyor…  Engelli bir bireyin sporla hayata nasıl tutunduğunu bu satırlarda defalarca yazdık. Hareket, egzersiz ve sporun insanları hayatlarında neleri değiştirdiğini, bizzat şahit olan birisi olarak, bireylerin önce sağlıklı sorunlarını aşıp, aktif hayatın içinde katıldıklarına ve kendilerine birer hedef belirleyip ‘takım’ olabilme hazına eriştiklerini görmekteyiz. Bu mutluluk esintisinin ‘tetikleyici’ unsurunun spor ve sponsorluklar olduğunu görmekteyiz…

Diğer alanlarda olduğu gibi sporumuzun içinde yer alan sponsorlara baktığımızda, her bir firmanın taşıdığı vizyon ve misyon, sponsor olduğu sporcu veya takımlarda hangi milli ve manevi değerlere katma değer kazandırdığı veya yok ettiğini görmek mümkün. Yaklaşım ve ayrıntılar ayrı birer yazı konusu olsa da (zaman zaman yazılarımıza taşımaktayız), reklam amaçlı sponsorluktan ziyade sosyal içerikli (FuzulEv gibi) sosyal sorumlukların önemini artırmaktadır. FuzulEv Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Eyüp Akbal’ın ‘Farkındalık oluşturmak ve insanları hayatlarına dokunma gücü’ de bu olsa gerek… 

Yerli ve Milli Sponsorlarla ‘Sporun Birleştirici’ gücünü keşfetme yolculuğudur sponsorluk. Toplumun ortak değerleriyle örtüşen işletme ve firmalar, toplumun temel taşı olan bireylerin fiziksel ve zihinsel gelişim sağlamakla kalmayıp, yaşam kalitesini artırdığı gibi, sponsorun marka değerini artırmaktır. Tüm bunları dillendirirken, Cumhurbaşkanımız Sayın Erdoğan’ın önem taşıyan “Bu ülkenin gençlerini ne Kandil ve Pensilvanya’daki terör baronlarına ne de uyuşturucu terörüne asla feda edemeyiz…” sözlerini hatırladık. Böylelikle, spor sadece maç kazanmak/kaybetmekten öte insan kazanmak olduğu takdirde, sponsorluk ise bu kazanımın yakıtı olacaktır…

 

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Siporun geniş kitlelere yayılması lazım

Benim bel genişliği 136 meselâ, hımbıl hımbıl oturuyorum. Uluslararası uzun mesafe koşularında neden ülkemi temsil etmeyeyim? Madalya alıp mehmetçik vakfına hibe etmek benim için neden hayal olsun?
  • Yanıtla

Daima İdman

İşte hakiki bir münevver müteşebbis, işte Türkün idman sevdası.. Teşekkürler
  • Yanıtla

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23