• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
Ahmet Gülümseyen
Ahmet Gülümseyen
1969 yılında Bayburt’ta doğdu. İlköğretim ve Liseyi Bayburt’ta okudu.1994-1998 Marmara Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu / Spor Yönetimini bitirdi. 2004 -2005-Ankara Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu (BESYO) / Yüksek Lisans Özel Öğrencisi.2016-2018-Gelişim Üniversitesi BESYO /Spor Yöneticiliği Bölümünde Yüksek Lisansını tamamladı. 2000-2002 Bağcılar Ensar Koleji Beden Eğitimi Öğretmenliği.2002-2005 Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü Spor Uzmanı /ANKARA.2005-2008 İstanbul Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü-Spor Uzmanı.2008-2011 İBB Spor Etkinlikleri A.Ş.- Spor Tesisi Müdürlüğü. 2014-2018 İBB Spor İstanbul Engelliler Koordinatörü. Gazetecilik ve Televizyon tecrübeleri: 1993-1995 Foto-Maç Muhabirlik.1995-1997 Bakırköy Postası Dergisi (Spor Sorumlusu) 1995-1997 Fanatik Gazetesi-Anadolu Ajansı (Fahri Muhabirlik). Akit-Anadolu’da Vakit Gazetelerinde Köşe Yazarlığı 1997- Devam Ediyor. İstanbul Büyükşehir Beledisi WEB TV’de Spor Muhabirliği ve 2012 Avrupa Spor Başkenti Program Yapımcılığı. Akit TV’de ‘Spor Sohbetleri’ Program Yapımcı ve Sunuculuğu. Birçok spor branşında hakemlik ve antrenörlük belgesi sahibidir.
TÜM YAZILARI

ÜLKER,THY ve başarı...

17 Nisan 2014
A


Ahmet Gülümseyen İletişim: [email protected]

THY ve Ülker isimleri ülkemizde ‘marka’ değeri büyük şirketler. Ana temaları hizmetteki marka olarak ‘güvenilir’ konumuna gelmeleri.

Bu iki marka bugünlerde spor ile başarı arasında önemli bir bağ oluşturuyor. G.Saray, F.Bahçe ve Beşiktaş basketbol takımlarına verdiği ‘sponsorluk’ desteği bayan basketbol takımlarını da etkiledi ve her iki ekibimizin bugün Avrupa’da ‘zirve’ yapmalarını sağladı...

Spor ile başarıyı yan yana koyduğumuzda aralarındaki uyumu, basketbol takımlarımızın başarı konusunda gelinen noktaya bakıldığında daha iyi anlamak mümkün.

*

Tüm bunları dillendirdiğimizde geçmişte (2000’li yıllar) yaşadıklarımız geldi hatırımıza. Gazetemiz Akit’in muhabiri olarak Ülker’e konuk olmuştuk. Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ülker, o zaman ki Ülkerspor başkanı görevindeydi. Avrupa’da fırtına gibi esen basketbol takımı için ‘Kulübün branş sayısı neden sadece basketbol ile sınırlı?’ şeklinde soru yönelttiğimizde, Murat Bey’in bizlere; ‘Biz, basketbol branşını bir çikolata ürünümüz gibi düşünüyoruz. Bizleri temsil eden ‘ürünümüzün’ marka değerini artırıcı düzeyde olması gerekir. Basketbolda da büyük hedefler için var olma tercihimiz tek branş yönünde’ şeklinde açıklaması oldukça manalıydı. 

Yıldız Holding, ‘sponsorluğun insanlar üzerinde duygusal bir bağ oluşturduğu’ gerçeğini göz önünde bulundurmuş olmalı ki basketbol kulübünü kapatarak ülkemizin önde gelen kulüpleriyle aynı mesafede olmak istedi. Bunun için de F.Bahçe, Beşiktaş, G.Saray takımlarına sponsor olma yolunu seçti. Böyle yaparak milyonların takımlarına duyduğu sempatiyi, Ülker olarak kendi marka değerlerine sempati duymalarını sağladı.

*

Ülker gibi Türk Hava Yolları da (THY) sponsorluğu ile ön plana çıkan isim. THY’nin sponsorluk sürecine baktığımızda, şirket doğru stratejilerle hedefi 12’den vurmayı başarmasını bildi. Ülkemizin uluslararası düzeyde tanıtımını sağlarken, bir o kadar marka değerini artırdı. 

Bu tür çalışmalar bir şirket için ne derece önem taşıyor ise, o marka ile özdeşleşmiş ülkeler için de daha farklı mana ve değer taşır. 

Yaptığınız alışveriş, aldığınız ürün veya biletin bir kısmının takımınıza destek olarak geri döneceğini bilmek, sadakat-bağlılık duygusunun harekete geçmesi demek!...

Bu duygularla bir defa daha tebrikler Ülker. Tebrikler Türk Hava Yolları...

 

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23