Telephone Doctor firması tarafından düzenlenen Kalite Ligi’nde Renault üst üste üçüncü kez birincilik ödülünün sahibi oldu.
Otomotiv, finans, sigorta ve bankacılık gibi Türkiye’nin önemli sektörlerinden toplam 34 firmanın yer aldığı Telephone Doctor firması tarafından düzenlenen Kalite Ligi’nde Renault üst üste üçüncü kez birincilik ödülünün sahibi oldu.
Çağrı merkezlerini arayan müşterilere verilen hizmet kalitesinin ölçüldüğü Kalite Ligi’nde; Selamlama, Aktif Dinleme, Analiz Etme, Sorularla Yönlendirme, Güzel Konuşma, Yaklaşım, İstekli Ses Tonu, Kurumsal Duruş, Yetkin Konuşma ve Kapanış gibi önemli kriterler değerlendirme sürecinde göz önünde bulunduruluyor.