Ev ve mutfak sektörünün geçtiğimiz yıl Suudi Arabistan'a 130 milyon dolarlık ihracat yaptığını kaydeden Özger, "Bölge bundan çok daha büyük bir potansiyel barındırıyor. 19 Türk firmayı 120 Suudi alıcı ile buluşturduk. İlişkilerimizi daha da geliştirmeyi planlıyoruz. Suudi Arabistan son yıllarda çok önemli yatırımlar yaptı. Hedefimiz rakamı 1 milyar dolara çıkması ve bununla ilgili çalışmalar yapacağız. Bunu dille söylemesi kolay olsa da sahada aktif bir şekilde çalışıp hissettirmek gerekiyor. Burası yakın pazar ve bizler de daha yüksek pay almalıyız. Türkiye mutfak eşyalarında dünya genelinde Çin'den sonra ikinci sırada yer alıyor ve bu da üretimimizin gücünü gösteriyor. Bu gücü, ticaretimizin daha hızlı sonuç verebileceği yakın coğrafyalarda kullanmamız gerekiyor. Nicelikten ziyade niteliğe ve ortaya çıkacak işlem hacmine daha fazla önem veriyoruz. Çin in bölgede çok önemli bir oyuncu. Bizim burada farklı yollar kullanarak pazardan daha fazla pay almamız lazım. Önce ilişkileri güçlendireceğiz, rekabetçi olacağız, bunun için de üretimde verimliliğe yöneleceğiz ki güçlü olalım.