• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
6
Yeniakit Publisher
İBB ve Üsküdar zabıtası arasında gerginlik! Üsküdar Belediyesi: Biber gazıyla saldırdılar

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
2022-06-15 17:04:38

İBB ve Üsküdar zabıtası arasında gerginlik! Üsküdar Belediyesi: Biber gazıyla saldırdılar

Üsküdar Salacak Sahili'nde otopark olarak kullanılan alanda İBB ve Üsküdar zabıtaları yumruk yumruğa birbirine girdi.

#1
Foto - İBB ve Üsküdar zabıtası arasında gerginlik! Üsküdar Belediyesi: Biber gazıyla saldırdılar

Gruptakilerden bazıları darbedildi. Olay yerine çok sayıda polis geldi. Ekipler, tarafları ayırdı.

#2
Foto - İBB ve Üsküdar zabıtası arasında gerginlik! Üsküdar Belediyesi: Biber gazıyla saldırdılar

Üsküdar Belediye Başkan Yardımcısı Zekariya Şanlıer, "Yaşanmasını istemediğimiz durumlar meydana geldi. Biz bu alanı İBB'ye otopark olarak devrettik. Yıllardır da işletilen bir alandı. Onun haricinde aynı zamanda resmi dönemlerde tören alanı olarak da kullanılıyordu. Bize İBB tarafından herhangi bir proje sunulmadan bir bilgi verilmeden İBB burayı otopark olarak boşalttı" dedi.

#3
Foto - İBB ve Üsküdar zabıtası arasında gerginlik! Üsküdar Belediyesi: Biber gazıyla saldırdılar

İBB'nin farklı bir proje yapmayı düşündüğünü sadece sözlü olarak öğrendiklerini belirten Şanlıer, "Tesisimiz hemen yan tarafında Nevmekan ve Hanım Sultanlar Müzemizin olduğu bir alan. Kullanım yetkisi zaten Üsküdar Belediyesi'nde" dedi. Burayı İBB'ye otopark kullanımı için verdiklerini söyleyen Şanlıer, "Malum İstanbul'un büyük sorunlarından biri otopark problemi. İnsanlar buraya aracını bırakıp, işlerini hallediyor. Bu nedenle amacı doğrultusunda kullanılmasını istiyoruz. Biz burada şantiye görmek istemiyoruz. Daha doğrusu ne yapılacağını da bilmiyoruz." ifadelerini kullandı.

#4
Foto - İBB ve Üsküdar zabıtası arasında gerginlik! Üsküdar Belediyesi: Biber gazıyla saldırdılar

Ayrıca Üsküdar Belediyesinin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Hak var, hukuk var! Hiçbir tapunuz, yasal hakkınız, izniniz, başvurunuz olmadan, sadece canınız istiyor diye Üsküdarlıların resmi tören alanını, alanımızı kapatamaz, asırlık ağaçlarımızı şantiye içinde bırakamazsınız! Ekiplerimize biber gazıyla saldıran İBB'yi kınıyoruz! Hakkı uhdemizde olan ilçemizin resmi tören alanının iyi niyet ve kamu yararı esasıyla yıllardır İSPARK olmasına müsaae etmemiz başka, kendisine ait olmayan bir yerin etrafını "bir gece ansızın kapatmak", şantiye görünümü vermek başka! Üsküdarlının hakkını kimseye yedirmeyiz!" denildi.

#5
Foto - İBB ve Üsküdar zabıtası arasında gerginlik! Üsküdar Belediyesi: Biber gazıyla saldırdılar

İBB'den de "Üsküdar'da yer alan Atatürk Anıtının onarılması ve etrafının anıtı açığa çıkaracak şekilde temizlenmesi için İBB Miras ekibi tarafından İBB yetkisinde olan alanda gerçekleştirilen çalışmaya Üsküdar Belediyesi Zabıtası tarafından müdahale edildiği, işçilerin darbedildiği" söylenildi.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23