Eylemlerini sürdürdüklerini kaydeden anne Nilifırka, "Biz 4 yıldır burada evlat mücadelesi veriyoruz. Ta ki bir çocuk dağda kalana kadar devam edeceğiz. Biz burayı terk etmeyeceğiz. HDP, kanlı ellerini çocuklarımızın üstünden çeksin. Kendileri çocuklarımızın arkasında saklanıyorlar. Eline silah vermişler, perişan etmişler, mahkum etmişler mağaralarda. Biz, evlatlarımızı istiyoruz. HDP şehir eşkıyası, PKK da dağ eşkıyası. HDP dağa çalışıyor, Kandil'den emir alıyorlar. Oğlum gelmeyene kadar ben burada kalmayacağım. Yavrum, Mehmet'im beni görüyorsan, duyuyorsan dön gel. Güvenlik güçlerine teslim ol. Dayanacak gücümüz kalmadı yavrum” dedi.