• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
6
Bunu yapmadan önce asla yememeniz gereken 5 yiyecek!

2020-09-24 14:32:44
Bunu yapmadan önce asla yememeniz gereken 5 yiyecek!

Yemek yeme şeklinizin yaptığınız egzersizlerin kalitesine etkisi çok oluyor. Uzmanlar egzersiz yapmadan önce asla yememeniz gereken 5 yiyeceği sıraladı. Bu besinlerden kesinlikle uzak durulması gerekiyor.

#1
Foto - LİF İÇEREN YİYECEKLER Yüksek lifli yiyecekler, sindirimi yavaşlattıkları için egzersiz öncesinde tercih edilmemeli. Egzersiz yaparken, yediğiniz lif için sindirim, kaslarınızdan kanı çekerek mideye gönderiyor. Bu da egzersiz sırasında kasların zedelenmesine sebep oluyor. Brokoli ve karnabahar da yüksek lif taşıdığından uzak durulması gerekiyor.

LİF İÇEREN YİYECEKLER Yüksek lifli yiyecekler, sindirimi yavaşlattıkları için egzersiz öncesinde tercih edilmemeli. Egzersiz yaparken, yediğiniz lif için sindirim, kaslarınızdan kanı çekerek mideye gönderiyor. Bu da egzersiz sırasında kasların zedelenmesine sebep oluyor. Brokoli ve karnabahar da yüksek lif taşıdığından uzak durulması gerekiyor.

#2
Foto - İŞLENMİŞ GIDALAR İşlenmiş gıdaların sindirimi daha uzun sürer, bu da vücudunuzun besinlerden yararlanmasının çok daha uzun süreceği anlamına gelir. Oldukça şişkin hissedebilirsiniz.

İŞLENMİŞ GIDALAR İşlenmiş gıdaların sindirimi daha uzun sürer, bu da vücudunuzun besinlerden yararlanmasının çok daha uzun süreceği anlamına gelir. Oldukça şişkin hissedebilirsiniz.

#3
Foto - YÜKSEK YAĞLI YİYECEKLER Egzersiz öncesi avokado veya fındık ezmesi gibi sağlıklı yağları tüketmek sizi spor öncesinde ağırlaştırabilir. Ayrıca yağlar mide ile yemek borusu arasındaki kapakları gevşeterek birçok insan için reflüye sebep olabilir.

YÜKSEK YAĞLI YİYECEKLER Egzersiz öncesi avokado veya fındık ezmesi gibi sağlıklı yağları tüketmek sizi spor öncesinde ağırlaştırabilir. Ayrıca yağlar mide ile yemek borusu arasındaki kapakları gevşeterek birçok insan için reflüye sebep olabilir.

#4
Foto - YÜKSEK ŞEKERLİ YİYECEKLER Bazı insanlar egzersiz yapmadan önce bir enerji artışına ihtiyaç duyabilir ancak şeker bunu elde etmek için güvenilir bir yol değildir. Yaygın yapılan bir hata, spor öncesinde pasta veya çikolata gibi şekerli bir karbonhidrata başvurmaktır. Bu ilk 20 dakika sizi enerji sağlasa da enerji seviyeniz sonrasında hızla düşüşe geçecektir.

YÜKSEK ŞEKERLİ YİYECEKLER Bazı insanlar egzersiz yapmadan önce bir enerji artışına ihtiyaç duyabilir ancak şeker bunu elde etmek için güvenilir bir yol değildir. Yaygın yapılan bir hata, spor öncesinde pasta veya çikolata gibi şekerli bir karbonhidrata başvurmaktır. Bu ilk 20 dakika sizi enerji sağlasa da enerji seviyeniz sonrasında hızla düşüşe geçecektir.

#5
Foto - NARENCİYE Portakal, greyfurt ve hatta limon gibi meyveler egzersiz sırasında mide yanmasına neden olabilir. Bu neden ile egzersiz öncesinde tüketilmemesi önerilir.

NARENCİYE Portakal, greyfurt ve hatta limon gibi meyveler egzersiz sırasında mide yanmasına neden olabilir. Bu neden ile egzersiz öncesinde tüketilmemesi önerilir.

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

Yaay İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23