29 kişiden ikisi öldü! Türkiye için çok önemli uyarı
Yağışların başlamasıyla doğada kendiliğinden yetişen mantarlar zehirlemeye, hatta ölümlere yol açmaya devam ediyor. Yurdun dört bir yanında mantar zehirlenmesi şikayetiyle vatandaşlar hastanelere başvuruyor. Düzce’de de son iki ayda mantardan zehirlenen kişi sayısı 29’a yükselirken, 2 kişi hayatını kaybetti.