Sahibi tarafından evde aç susuz bırakılan köpeği itfaiye kurtardı!
Kırşehir'de 10 gündür bir evde aç ve susuz olarak bırakılan köpeği, itfaiye ve polis ekipleri kurtardı.
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Kırşehir'de 10 gündür bir evde aç ve susuz olarak bırakılan köpeği, itfaiye ve polis ekipleri kurtardı.
Boş bir dairede köpek sesi geldiğini duyan vatandaşlar durumu Kırşehir İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü'ne bağlı HAYDİ ekiplerine haber verdi.
İtfaiye erleri ile beraber eve giren ekipler, aç ve susuz olduğu belirlenen köpeği kurtardı.
Kurtarılan köpek, karnı doyurulduktan sonra barınağa teslim edildi. Öte yandan ikamet sahibinin cezaevinde olduğu, köpeğin ise evde yalnız şekilde bırakıldığı öğrenildi.
WhatsApp İhbar Hattı
+90 (553) 313 94 23