• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
6
Yeniakit Publisher
Bir zamanlar vatandaşa kepenk kapatmışlardı! 4 yıl sonra HDP Diyarbakır binasının kepengi kapatıldı

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
2022-09-03 18:53:00

Bir zamanlar vatandaşa kepenk kapatmışlardı! 4 yıl sonra HDP Diyarbakır binasının kepengi kapatıldı

Diyarbakır'daki evlat nöbeti 4’üncü yılına girerken, bir zamanlar vatandaşa kepenk kapatan HDP İl Başkanlığı binasının kepengi kapatıldı.

#1
Foto - Bir zamanlar vatandaşa kepenk kapatmışlardı! 4 yıl sonra HDP Diyarbakır binasının kepengi kapatıldı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun yanı sıra Türkiye’nin dört bir yanından vatandaşlar, bugün evlat nöbetinin yapıldığı HDP Diyarbakır İl Başkanlığı binası önünde annelerle bir araya geldi.

#2
Foto - Bir zamanlar vatandaşa kepenk kapatmışlardı! 4 yıl sonra HDP Diyarbakır binasının kepengi kapatıldı

Ailelerin dört yıllık mücadelesiyle, bir zamanlar vatandaşa kepenk kapatan HDP İl Başkanlığı binasının kepengi kapatıldı.

#3
Foto - Bir zamanlar vatandaşa kepenk kapatmışlardı! 4 yıl sonra HDP Diyarbakır binasının kepengi kapatıldı

Eylemde açıklamalardan bulunan annelerden Ayten Elhaman, 3 yılı bitirdiklerini ve 4’üncü yıla geçtiklerini belirtirken, "HDP ve PKK’dan evlatlarımızı almadan buradan gitmeyeceğiz. Evlatlarımıza çağrımızdır, kaçıp gelin. O zalimlere uşaklık yapmayın. HDP ve yandaşları olmazsa bu çocuklar dağlara gitmez. HDP’li vekillere de sesleniyorum. Yeter artık, evlatlarımızı verin. Doğru kapıdayız, çocuklarımızı istiyoruz." dedi.

#4
Foto - Bir zamanlar vatandaşa kepenk kapatmışlardı! 4 yıl sonra HDP Diyarbakır binasının kepengi kapatıldı

Baba Süleyman Aydın da evladının 15 yaşındayken kandırılıp Diyarbakır İl Başkanlığı binasına getirilerek buradan terör örgütüne para karşılığında satıldığını söyledi.

#5
Foto - Bir zamanlar vatandaşa kepenk kapatmışlardı! 4 yıl sonra HDP Diyarbakır binasının kepengi kapatıldı

Aydın, şöyle konuştu: Bin 97 gündür buradan evladımı istiyorum. Ama HDP, anne ve babaların gözyaşlarına dayanamayıp kepenk kapatıp kaçtı. Tek bir evladımız dağda olduğu sürece bu eylemimizi asla sonlandırmayacağız. Akademisyen ve yazarlar üç ağaç için kıyameti koparıyordunuz. Evlatlarımızın üç ağaç kadar mı değeri yok. Ama konu HDP olduğunda susuyorsunuz.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23