TAG Otoyolu'nu kapatan atıktan numune alındı!
Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi'nin atık çamur havuzundan sızma olması sonucu saatlerce ulaşıma kapalı kalan Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nda temizleme çalışmaları yoğun şekilde devam ediyor.
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi'nin atık çamur havuzundan sızma olması sonucu saatlerce ulaşıma kapalı kalan Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nda temizleme çalışmaları yoğun şekilde devam ediyor.
AFAD'ın koordinesinde çalışan iş makineleri ve ekipler yolda biriken atığı tahliye etmek için çabalıyor. Atığın sıvı halde olmasının temizleme çalışmalarını zorlaştırması üzerine bölgeye gelen kamyonlar otoyola kum döktü.
Üzeri kumla kaplanan atık iş makineleri tarafından otoyolda tahliye ediliyor.
Öte yandan atığın bulunduğu bölgeye gelen Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü ekipleri, otoyolu trafiğe kapatan devasa atıktan numune aldı. Aldıkları numuneleri cam kavanozlara koyan ekipler, gerekli incelemeler için numuneleri laboratuvara götürdü.
WhatsApp İhbar Hattı
+90 (553) 313 94 23