Sarı-lacivert tutkusu başına iş açıyordu! Fenerbahçe sevdası yuvasını yıkıyordu!
Sivas’ta yaşayan bir Fenerbahçe taraftarı, kulübüne olan sevgisini evinin dış cephesine taşıdı. Sarı-lacivert renklere boyanan ev, mahallede dikkat çeken bir simgeye dönüşürken, aile içinde yaşanan fikir ayrılıklarıyla da gündem oldu.