Enerjide yüzde 30 destek müjdesi! Tüketimi frenle, faturanı düşür
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, sanayi ve ticari işletmelerde yeşil dönüşümü teşvik etmek amacıyla Enerji ve Karbon Azaltımı (EKA) Destek Programı'nı başlattı. Bu program kapsamında, belirlenen referans döneme göre enerji tüketimini veya karbon emisyon yoğunluğunu düşüren işletmelere enerji faturalarının 0'u oranında nakdi hibe desteği sağlanacak.