• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bugün; sarıklıların fötrlülere galip geldiği gün

138 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

EMEKLİ

Sayın yazar sen her zaman doğruları yaz. Allah senden razı olsun.
  • 1 Yıl Önce

Fahri Gürbüzm

Lozan asla bir zafer değildir , maskelenmiş hezimettir
  • 1 Yıl Önce

:))))))))))))

Doğru , Sevr zaferdir. Lozan hezimettir. YERSEN!

Ünal

Pes dogrusu, en basit birseyi anlamak istemeyecek kadar önyargilisin sayin yazar. Cephede kazanilmiş bir zaferin, ve kazanilmiş zaferin bir anlaşma ile tescil edilmesi diye iki merhale sözkonusudur ve Lozan da tapuyu almak o zaferin muhataplarca kabul edilmesi anlaminina gelir, zafer olmasaydi o masada oturacak yerimiz de olmazdi..
  • 1 Yıl Önce

Bilgi

Çanakkale zaferi Osmanlı döneminde yapılmıştır atatürk denizci değil Şevki Yılmaz hoca kaynak sosyal medyada sıkça yazdığım yorumlardan
  • 1 Yıl Önce

:))))))))))))

Evet doğru. Savaş denizde oldu bitti. Conk bayırı, Anafartalar denizdir.

;;;;;;;;;;;;;;!

CHP yüzde doksan sabetaistlerden oluşur kaynak ırk araştırma yazarı Aytunç ALTUNDAL İspanya'nın kovduğu Nazi Almanya'nın yaktığı sabetaistler zalimliklikte sınır tanımıyor FİLİSTİN'DE yapmadıkları Zalimlik kalmamıştır ülkemde de yapmışlar yapıyorlar sabetaist göçmenler İslamiyetle uğraşır yatırım engeller sabetaist göçmenler gerçek kimliklerine döndürülsün
  • 1 Yıl Önce

1,2,3

atatürk 7.ordu komutanı 3.kolordu komutanı ismet inönü atatürk İngiliz komutan ile anlaşıyor geri çekiyor orduyu sağır ismet ile beraber geri çekiyor orduyu açılan gedikten ingiliz ordusu giriyor FİLİSTİN'E 65 bin şehit verildi atatürk önceden İngiliz komutan ile anlaşıyor geri çekiyor orduyu havuzdan Askerlerimiz kör olmuş havuzdan Askerlerimiz 150..
  • 1 Yıl Önce

Biir

atatürk meclis kuruyor inönü lozanda Türkiye'nin 8 katı sekiz katı büyüklüğünde toprağı vermiş geliyor meclis hukuki değil halk iradesi yok inönü atatürk imzalıyorlar belgeyi Hasan Mezarcı verdik Kurtulduk verdik Kurtulduk verdik Kurtulduk diyor kaynak Hasan Mezarcı belgelidir orjinal devlet belgeli kaynak
  • 1 Yıl Önce

Sosyal medyada sıkça yazdığım yorumlardan

Sarıklarını çıkarmak istemeyen Trabzon Rize fötr şapka giymeyen Rizeyi bombalattı ATATÜRK CHP tarafından Hamidiye savaş gemisi zırhlısı kruvaziyer ile Rizelilerde şapkada giyeceğuz vergide vereceğuz atma Hamidiye atma diye türkü söylemişler Türkünün sözleri bu olaydan kaynaklanıyormuş Üstad Kadir Mısıroğlu kaynak Devlet belgeli kaynak o günkü gazeteler resimleri orjinal mevcuttur 15 şehre darağacı kurulmuş Alimlerin Hocaları Mevlana Hocası İskilipli Atıf hoca gibi Alimler Hafızlar asılmış idam ettirilmiştir ATATÜRK CHP tarafından Konya'nın hepsini öldürmek istemişler sonra 3 günde suçsuz masum Konyalı öldürülmüş FİLİSTİN'deki gibi CHP ATATÜRK Dersim'i bombalattı ermenilerin öcünü almak için KÜRTLERDEN yıllar sonra Reis Özür diledi Dersimlilerden CHP nin ATATÜRK'ÜN öldürttüğü katlettiği Dersimliler için
  • 1 Yıl Önce

Hasan

Büyük Taarruz Zaferi’nin 103. yıldönümünde, başta Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere ülkemizin İstiklal Mücadelesi için şehit düşen tüm kahramanlarımızı rahmet ve saygıyla yad ediyoruz. Allah hepsinden gani gani razı olsun.
  • 1 Yıl Önce

Vatandaş

Ali Bey, o dönemde herkes sarıklı ve baş örtülü idi. Sebebine gelince, 400 yıl saray kendi giysilerini yenilerken. halkını din istismarı ile kapatma ve sindirme yolunu seçmiştir. Bunun neresini savunuyorsunuz. Hala Ortadoğulu özentisi neyin nesidir.. Çağa uymamak için dini kullanmak , çağdaş din olan dinimizi anlamamak demektir. Her başarı bir kurmay ve ekibinin eseridir. O kurmay ki "Bir gün benim naçiz vücudum toprak olacak, lakin Cumhuriyet ilelebet payidar kalacaktır" demiştir Cumhuriyetin nimetlerinden yararlanıp, geliştirmek varken, inkarcı olmak doğru değildir.
  • 1 Yıl Önce

Ferhat

Resmi tarih, yalan tarihtir. Değişmediği sürece okullarda çocuklara doğrusu öğretilmediği sürece burada abuk subuk yorumlar okunur Ali bey.
  • 1 Yıl Önce

Didimli

Ataturk, 30 agustos , 23 nisan, 19 mayis isimlerini duyunca bunlardan yusuf yusuf diye ses geliyor.Ali, korkma lan kereta, birsey yapmaz, 102 sene once zaten yapti yapacagini. Ruhu sad olsun. Sizde boyle 102 senedir didiniyorsunuz. Didinmeye devam, durmak yok
  • 1 Yıl Önce

hasan çağlar

ötekileştirip, şudur budur diyen, okumayan, anlamayan, analiz yapamayan, niyeti kötü, kalbi yıpranmış..... vs vs... insanlar fötrlü olsa ne sarıklı olsa ne üstadım?
  • 1 Yıl Önce

ÖZCAN ŞAHİN

İYİ AKŞAMLAR HERZAMANKİ GİBİ GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ÜN BU ÜLKEYİ DIŞ VE İÇ DÜŞMANLARDAN TEMİZLERKEN KALAN ARTIKLARIN SÖZCUSÜ OLARAK KURDUĞU LAİK DEMOKRATİK CUMHURİYETE KİN VENEFRETİNİZİ SAÇMIŞSINIZ 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI HİÇ SES YOK GAZİ ÜNVANINI MUSTAFA KEMAL BU SAVAŞTA ALDI DÜŞMANI YOK ETTİ VE SAYESİNDE LAİK DEMOKRATİK CUMHURİYET KURULDU NE MUTLU TÜRK'ÜM ATATÜRKÇÜYÜM LAİKİM DİYENE EFENDİM
  • 1 Yıl Önce

Doğru

LAİK miş LAİK değilim lanetliyorum laikliği Avrupa alsın NİYE almıyor vatikanda papa İstanbul'da patrik İstanbul'da Benim Din Başkanım yok meclislerinde mahkemelerinde İncil üzerine yemin ederler tık yok

Hüseyin

Mustafa Kemal in askerleriyiz Atatürk çüyüz dersiniz hatta son zamanlarda tuvalet terliği seçicileri oldunuz chpnin altı okunu sayamadığınız gibi Atatürk e ne zaman gazilik verildi bi habersiniz. Gazilik hani Sakarya savaşı varya yunanın işini biterecektik ne hikmetse taarruza kalkmış suvarilerimiz yunanın komutanın şoför yaveri esir alınmış belki komutan esir alınacak yada geberecek o zamana kadar çalışmayan telsizler çalışır mevzilere dönün emri verilen savaş

Misafir

Allah bir daha bu ülkeye Kurtuluş Savaşı yapmak zorunda bırakmasın ve bir daha Marşal yardımı almak zorunda bırakmasın.

Selamlar Ali Bey

30 Ağustos akşamı Kadıköy Caferağa'daydım.Koskoca mahalle cami,kilise ve ana okulu diplerine kadar bar-meyhane-cafe olmuş. Kaldırımlarda makyaj-dövme yapan tezgahlar açılmış.Sokaklar yaya ve araç paylaşımlı kullanılıyordu.Kaldırımlarda yayaya yer yok çünkü oralar masa sandelye ile işgal edilmiş.Bir de neredeyse her 3-4 sokakta bir "zabıta ekip otosu" vardı.Kaldırıma parketmiş,içleri boştu. Hamburgeri 450 TL ye satan bir mekan önünde uzun kuyruk vardı. Hamburgeri alan dükkan önünde ayakta yiyiyordu.Zaten mekanlar tıklım tıklımdı. Barların önünde mekan içindekinden daha çok insan içiyordu.Muhabbetler hep "Amerikada şunu yedim,İngiltere de bunu s...tım.Mikanos harikaydı." Hani diyorlar ya, "Atatürk olmasaydı adınız Hans, John, Eleni olurdu " diye. Ama siz vize problemi yaşamamak için adınızın "Hans, John, Eleni" olmasını istiyorsunuz? Dillerinde İzmir Marşı ellerinde içki bardakları 30 Ağustosu kutluyorlardı.Kurtuluş Savaşı sanki 103 yıl önce Erdoğana karşı yapılmış gibi bol bol siyasi slogan atıyorlardı. Yani karşımızdaki geri dönüşümsüz çöp yığın bu.
  • 1 Yıl Önce

Yıllardır ,türkiye cumhuriyeyime ve kurcusuna aşağılayıcı ve düşmanca yazı ve paylaşımcıların, son sürat...

Ne kadar büyük hedef birliğiniz var türkiye cumhıriyeti ve kırucusu MUSTAFA KEMAL ATATÜRK düşmanlarıyla. Tam bir mutabakat içindesiniz.....
  • 1 Yıl Önce

Halil

Atatürk ve 30 Ağustos bu ülkenin namusudur Ali bey. O kadarda ileri gitmeyin isterseniz..
  • 1 Yıl Önce

Siz kiiiim, bu insanlik tarihinin acik ara en buyuk fanisinin devrimlerini yikmak kim !

UNESCO, 27 Kasım 1978'deki 20. Genel Konferansı'nda 1981 yılını "Atatürk Yılı" olarak kabul etmiş ve 1981'in tüm dünyada kutlanması kararı oybirliğiyle almıştır. Bu karar, bir lider için UNESCO tarafından alınan ilk ve tek oybirliği kararıdır. İsveç delegesi başlangıçta tereddüt etse de, daha sonra Atatürk'ü incelediğini ve metne ilk imzayı atanlardan biri olduğunu belirterek kararı desteklemişt
  • 1 Yıl Önce

Bize unescodan

Yıkılacak başka yolu yok. İhanetin hesabı sorulacak

Cengaver

Zaferleri kazananlar kutlarmış Ali,onun için pekte herşeyi dert etme istersen.
  • 1 Yıl Önce

VICE ALTILI

60 yaşındaki nineden "Cengaver" mi olurmuş la

Misafir

Sorun lozan değil, lokanta meselemiz yok, sorun sonra ülkenin iyi yonetilememesi..23 senede uçak yapan bu millet o tarihe kadar tüfek bile yapamaması, elin cavurunun marşal yardımına muhtaç kalması...
  • 1 Yıl Önce

Adalet

Manşete bak Almanya'da emekli 600 Euro maaş alıyor. Zor şartlarda yaşıyor. Yahu sarığı çıkarın oksijen gitsin beyninize...
  • 1 Yıl Önce

Hahahahaha

Çok doğru

Necdet orta..

Nasıl iflah olmaz kindir . İnsanda biraz vicdan olmalı . Beğenmiyorsan defol git.zorla tutan yok.
  • 1 Yıl Önce

Galip

Valla biz Turkuz, bizde sarik diye birsey yok, ama bir arap olarak senin sarigini giyip devene binip Yemen ellerine gitnende bir sakinca yok. Hatta giderken etrafi sariklilarla dolu oldugu halde Gazzede sadece sumdi degil, 60 yildir teror estiren Israilede bir ugra, bak bakim napiyormus etrafindaki sarikli ulkeler. Muslumanligi sarik takmak sanan sen ve senin gibileri sadece konusur. Guzel dinimize zarar verir.
  • 1 Yıl Önce

Ayhan

Rahmetli Hasan abi olmasa ve şu anda sen bu akit gazatesinin bir kenarında köşe yazarı olabilir miydin ? 
  • 1 Yıl Önce

Ali efendi

Sen bile Sözcü, Cumhuriyet okuyorsun. Her gün onlardan bahsediyorsun. Onlar ise senden sadece, cok nadiren "biraz da gülelim" köşesinde bahsediyorlar.
  • 1 Yıl Önce

Doğan

Laboratuvar Necmi süper yazı

Ağlanacak hallerine gülsünler

Ne kadar düzmece haber varsa onlardadır. Cumhuriyet çok kez tekzip yayınlamış bir gazetedir. Sözcü zaten okurları tarafından "tartışmasız" okunan gazete. Okuruna beyinsiz demişliği vardır. Onlarda okumaya devam eder.

Bilim Insani Lâboratuvar Necmi

Siz de maşallah Akit Gazetesinin internet sayfasından ayrılamıyorsunuz:)) Akıt gazetesi yazarlarını okumadan güne başlamıyorsunuz maşallah.. Aynen devam laikçi, darbeci, mezhepçi solaklar..

Kral

Tüm haberler onlarda kardeş,onun için okuyor.

Cem

AKP'nin gözüne girmek için

ALLAH’ım 1 KULU

DÜNYADAKİ BÜTÜN CUMHURİYETLER, BUGÜN GAZZE YAKIP YIKAN SİYONİSTLERİN BİR DÜZENİ, BUNDAN SONRAKİ ADIM TEK BİR DÜNYA DEVLETİ, KENDİ IRKLARI DIŞINDAKİLERİ ÇİPLEMEK VE SONRASINDA ZOMBİYE ÇEVİRMEK, İNANDIĞINIZ HERŞEYİ RESETLEYİP SİZE YENİ BİR DİN UYDURUP ONA TAPTIRMAK. AKLINIZI BAŞINIZA ALMAZSANIZ BİZE NE GAZZE DEN BETER OLACAKSINIZ. AKILLI HER İNSAN GAZZE Yİ KALESİ GÖRÜR VE ONU KORUR. BUNUN FARKINA VARAMAYACAK KADAR GAFLETTE İNSANLIK. PEYGAMBERİNİZ 1400 SENE ÖNCE KÖLELİĞİ KALDIRMIŞTI, AMA İNSANLIK BUGÜN KENDİ İSTEĞİYLE KÖLE OLMAYI SEÇTİ. ESKİDEN KÖLELERİN ELLERİ BOYUNLARI ZİNCİRLENİRDİ, ŞİMDİ BEYİNLERE TAKILMIŞ ZİNCİRLER. VE BUNU SADECE ELLERİNDEKİ TELEFONLA BECERİYORLAR. ESKİ EFENDİLER DAHA İYİDİ, EN AZINDAN ZİNCİR ALIYOR, KÖLELERİ BESLİYORLARDI. ŞİMDİ KÖLERLER KENDİLERİ HARCAYIP BEDAVA KÖLELİK YAPIYOR. DAHA VAHİMİ ÜSTÜNE PARA BİKE VEREN VAR…..
  • 1 Yıl Önce

ALLAH’ın 1 KULU

İnsan bir düşünür… Bu kadar şapka bu kadar kumaş ne ara hazırlandı !!! Hakko- vakko birşeyler anlatıyor mu size ? Hadi sarığı çıkardın, fötr dedin oda eyvallah ama takmayanı asmak nedir !!! Bunların hiç biri saksınızı çalıştırmıyorsa ne yapalım!!!
  • 1 Yıl Önce

ADSIZ

İslam şekille bezle renkle temsil edilmez islamsız ali Türk islam düşmanını çine ziyarete giden yarında telavive gitsin Akp zaten islam çıkmaz
  • 1 Yıl Önce

Abdüsselam Efe

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمه الله وبركاته. Allah ın adı ile rahman rahim. SAYIN TARIM BAKANIMIZIN DİKKATİNE! Aklı başında bir Çiftçi acaba tarlasını neden boş bırakır? Hiç düşündünüzmü, Sayın Bakanım! Ben arz edeyim, 1 Arazinin yapısı Hayvanla işlemeye müsaittir ama traktör ve ekipman kullanımına müsait değildir. 2 Söz konusu Arazinin ulaşım imkanı yoktur. 3 Geliri giderini karşılamaz durumdadır. 4 Çiftçinin ekim gücü yok tur. 5 Ekim gücü olmayan çiftçi, bir umutla gittiği Ziraat Bankasından eli boş dönmüştür, gerekli krediyi temin edememiştir. Sayin Bakanım, bu 5 maddeyi kendi arazimle ispat ederim, isterseniz Buyurun Teşrif edin gözünüzle görün. Ben, boş bıraktığım arazinin bir kısmının kullanım imkanı yok bir kısmının ulaşım imkanı yok, Ayrıca Ziraat Bankasından gerekli krediyi alamadığından dolayı arazimin önemli kısmını ekemedim, az bir kısmını yonca ekebildik. Şimdi bu yılda kredi alamazsam yine eklemeyeceğim. Şimdi bu şartlar altında zavallı çiftçi ne yapsın. Çiftçinin bankası, fotbol kulübüne para buluyor, medya patronuna para buluyor, ama çiftçiye para yok! Sayın Bakanım, siz önce ziraat bankasını çiftçiye yönlendirin. Çiftçinin ürettiğine A dam Z ye sübvansiyon uygulayın, o zaman bakın kiralık arazı kalıyormu. Allah teâlâ cümlemizi rahmeti ile uyandırsın âmin bi hürmeti Taha ve Yasin. 31.8. 2025 Abdüsselam EFE
  • 1 Yıl Önce

senin yazdiklarin "mutlak Butlan"..

yani "yok hükmünde"
  • 1 Yıl Önce

Mert

Ali sarıklılar arada bir Gazze ye de el atsınlar....
  • 1 Yıl Önce

Muro

Tutan yok, devamlı konuşuyor lar, sınırımız açık, ırak tan geçip suriyenin oradan gidebilirler, cevval yiğitler,

Laz Uşağı

Hayirdir @Mert, laikçi seküler sarıksizlar olarak yine mi arazi olacaksınız.. "Israil ile savaş cikarsa; gidip AKP ve MHP'liler savaşsın" diyorsunuz..Niyeti iyice bozdunuz mu; suz de gidip işgalci vahşi Yahudilerin ordusuna gönüllü mü yazikacaksiniz

Ayhan T.

MERAK MERT, O GÜNLERDE GELECEK İNṢAALAH

Onu atana sor

Nasıl ihanet edip düşürdüğünü. Birde dalga geçmeye çalışıyorsun., haini savunan.

Kral

Lozan Türkiye'nin tapusudur diyenlerden biride reis Ali, Çölaşanı değil reisi yazda samimiyetini, yüreğini, cesaretini görelim ne dersin ayrıca Türk ikisini de ayırmaz savaşla birlikte yenilikleri de kabul eder çünkü Osmanlı ve Türk birdir bir bütündür devamlılık teşkil eder,zira Alparslan da bizimdir büyük Atatürk de bizimdir Ali bilmem anlatabildim mi....
  • 1 Yıl Önce

Cengaver

Anlattın da anlamak! işte orda emin değilim.

Orhan

Maalesef tespitleriniz çok doğru. Bu mazlum ve masum Milletin dini,kültürü, imanı ve hatta dili ile oynayan, kimliğini yok etmeye, hedefsiz ve materyalist bir topluluk haline getirmeye azmedenler artık ifşa edilmeli. Bu Milletin istikbali kurtarilmalıdır. Tabi bütün mazlum Milletlerin de umutları yeşertilmelidir.
  • 1 Yıl Önce

İzmirli öğretmen

Ben sonuna kadar Şeriatçıyım. Kedere kanunlarına bağlı değilim. Allah'ım şeritle yonetilmeyi bir daha bu aziz milletimize nasip et.Amin
  • 1 Yıl Önce

Muro

İzmir'in dağlarında çiçekler açar, Altın Güneş orda sırmalar saçar,

İzmirli öğretmen

Ha bir de unutmusum, gokten kemik de yagsin nolur yarabbim ! Az ve ici bos yorum yazdigim icin sahibim az kemik gonderdi, aclikan itlaf oluyorum nerdeyse :-(((

Sakin ol!

Motoru yakacaksın.

İzmir li öğretmen denen...

O zaman demokratik laik Türkiye cumhuriyeti sana göre değil gideceğin yer sadece Afganistan zira Arabistan prensi bile şeriatı değiştirme zamanı geldi diyor

Sarık islamın, fötr yahudinin giyeceği

Burdan anlasın müslüman ne yapmak istediklerini. Siyonizmin simgesidir fötr.
  • 1 Yıl Önce

Bozkurt

Biz Turkuz, atalarimiz Oguz Kaan, Atilla ve Mete Han ve Ataturk. Siz araplarin atasi yahudilerin atasi Ishak'in oz kardesi Ismail degil mi ? Ne bu kin boyle emmiogullariniza ?

Şişirilmiş balon mu yoksa atam bombası mı?

Şişirilmiş balon olsa yine iyiydi hiç olmazsa başarısız oldu denirdi ama iş öyle değil. Hangi cepheye gönderilse o cepheler düştü. Balkan cephesine gönderildi orası düştü trablusgarp cephesine gönderildi orası düştü çanakkale cephesine gönderildi orası da düşerdi ama savaş devam ederken filistin cephesine gönderildi orası da düştü. Gönderildiği cephelerde başarısız olmasından ziyade düşmanla işbirliği yapıyor yani ihanet ediyor. Koskoca osmanlı içerideki ittihatçıların ihanetiyle parçalandı. İhanetle kaybedilen birinci dünya savaşından sonra düşman osmanlı eyaletlerini devlet yaparak başlarına kuklalarını yerlaştirdi. Türkiyede ise düşmanın kanunlarını getirdi zaten düşmanın istediği de buydu kendi kanunlarıyla yönetmek bu gerçekleşti. İslam için hilafet için savaşılan devlette düşmanın kanunları hakim oluyor. Düşmanın kanunlarıyla yönetiliyorsan ortada ülke kurtarma falan yoktur, kahraman denilende balondur. İhanet etmişse onların adamıdır. İngiliz ve yahudi müslümanların içine atam bombası yerleştirmiştir. Şimdi bize ülke kurtardı diyenler bilsin ki, islam devleti varda biz mi göremiyoruz, hilafet devam ediyor da biz mi farkedemiyoruz. Bir asırdır islam düşmanlığı yapılmadı mı?
  • 1 Yıl Önce

Tunç

İyi ki düşmanı yenip ülkemizden kovmuşuz. Yoksa alfabesini, takvimini, kılık kıyafetini, şapkasını, fötrünü, yasalarını, kültürünü bize dayatır, Medreseleri kapatır, ezanı, hac ve umreyi yasaklar, Kuran eğitimini ortadan kaldırır, gavur icadı diye şapka takmayan Müslümanları idam eder, son asrın müfessiri Bediüzzaman Said Nursi hzlerini zindandan zindana sürüklerdi. İyi ki düşmanı yenmişiz.
  • 1 Yıl Önce

Hakikat o ki…

Bu memlekette en büyük fitne ci kim deseler ilk adayim düsünmeden sizi gösterirdim. Onca ekonomik sorun varken inatla fesat konularla mesgul olmak kime yarar ? Allah islah etsin amin
  • 1 Yıl Önce

Bursalı

sayın yazar, burada da aklı sıra 30 Ağustos ile 24 Temmuz'u karşılaştırarak her iki olayla da dalgasını geçiyor. O savaş esnasında halifenin olduğundan bahisle, zaferi oraya bağlamak istiyor. Kurtuluş Savaşı'nın hiç bir yerinde ne halife, ne de padişah yoktu. Üstelik, Kuvva-i Milliye'nin katlı vaciptir, kanı helaldir fetvasını veren de Şeyhülislam Durrizade Abdullah değil miydi?
  • 1 Yıl Önce

Din ve devlet

Ali bey  Her Türk Zafer bayramini kutlar. Bu kadar ilkesiz olmayın.
  • 1 Yıl Önce

Olmayan zafer

İyi aldatıyorsunuz, yaptığınız en iyi iş

Tika

Herşeye rağmen okullarda öğrencilere Atatürk sevgisini aşılıyoruz kreşden anasınıfından itibaren o yüzden boşa kürek çekiyorsunuz
  • 1 Yıl Önce

Yalanlarla dolu bir eğitim

Müslümanlar istemiyoruz bu sistemi demeli

Can

sarikli halifeli padisahlar niye 1683 den beri sürekli vatan topraklari teslim ettiler haci bir yaz. her sey bu kadar kolay ise niye kuzey suriye afrin eski vatan topragi ilhak edemiyorsunuz. sen bugünlere gel eski defterleri karistirincaya kadar. ekonomide kimlerden milyarlarca borc alip böyle bagimli olup misal uygurlar icin tek bir kinama cikaramiyorlar ve aramizi bozacaklar diye sesleniyorlar. ki milli limanlar da Cin Katar a güzelce devir teslim edildi degil mi haci.
  • 1 Yıl Önce

Ne anlatmaya çalışıyorsun

Anlaşılmıyor...
  • 1 Yıl Önce

Muro

Şu anda hiçbiri kalmamış, fötr şapka yok, sarık yok,ama kavgası bitmemiş, gerçek ler, 26.000 tl açlık sınırı, eskisi eskide kalmış, bırakın artık bu tartışma yı, hayatın gerçekleri nden bahsedelim.
  • 1 Yıl Önce

Muro

Arkadaşlar hiç öyle bir şey yok, tabiki yönetenlerin karnı doyuyor idi,yönetilenler tam olarak doymuyor idi, vatandaş ın hali, hâlâ öyle, yönetenlerin maaşları açlık sınırı olan 26.000 tl, den, 7,8 kat fazla, vatandaş 16.500 tl alıyor, bırakın artık geçmişi, Eski yazarları nız dan bir cümle not olarak bırakalım, Geçmiş Geçmişte Kaldı Cancağızım, Artık Yeni bir şeyler, söylemek lazım.

Aç olduğunuzu zannetmiyorum

Tek parti dönemindeki açlıktan bahset kendileri balolarda eğlenirken. Bu düzeni kuranlar nasıl halka zulmetmiş görün.

ahilem

İnsan alemde hayal ettiği müddetçe yaşarmış,sizde hala oralarda gezinin....
  • 1 Yıl Önce

VIY VIY

Ali Bey sizin Atatürk, cumhuriyet ve cumhuriyet değerlerine karşı düşmanlığınız hiç bitmeyecek galiba... Kurtuluş Savaşı kazanılmış ve yeni bir devlet kurulmuştur.. halifenin ,padişahın 1922 de nerede olduğunu ne yaptığını yazmamissiniz... Bunu artık anlayın sayın yazar bu halk Atatürk'e, cumhuriyet ve cumhuriyet değerlerine bağlıdır...
  • 1 Yıl Önce

???

İngiliz dış işleri arşivinden, 8 Mayıs 1919 Türkiye Cumhuriyeti kurmalı, hilafeti kaldırmalı, diyor. Adamlar milli mücadele başlamadan senaryoyu yazmış, çizmiş.

Vah vah

Padişah nerede? Onu da bilmediği bize eminim...11 Ekim 1922 Mudanya mütarekesi ile savaş sona erdi. "Yâni, milli mücadelenin başlayıp bittiği tarihe kadar padişah ülkede!" 1 Kasım 1922' de saltanat kaldırıldı, artık Padişah değil! 17 Kasım 1922'de de ülkeden ayrıldı. Gemiye bindi kaçtı ucuzluklarını bırakın. Ülkeden neden ayrıldı, bunun gerçeğini de öğrenmek isterseniz, Kemal paşanın bir akşam yemeğinde okutup onayalattığı Armstrong'un Bozkurt kitabında (Sayfa'da vereyim 157-158) Kemal paşanın meclis üyelerine Vahdeddin efendinin durumu hakkında ki düşüncelerinin ne olduğunu açıkladığı bölümü okuyun. Bakın bakalım kaçmış mı yoksa konu başka mı! (Her ne olursa olsun gitmemesi gerekirdi aslında,ama...!)

İngilizin kurduğu cumhuriyetten mi bahsediyorsun?

Fötr şapkası siyonizmin simgesidir ve bunu kemalistler mecbur tutmuştur. Burdan anla kimin adamı olduğunu tabi işine geliyorsa.

Yokum diyor

Ondan mı partisi hiç iktidar olamıyor ?? Beyin bedava kullan derim

ata

en sonunda birisi kral çıplak dedi.... hemen örtüyü getirirler dalkavuklar... koşun....
  • 1 Yıl Önce

Tuzlukçu.....

Tuzluğu getirin...

Sarik

Kimse Atatürk'ü Hz Muhammed ten üstün görmüyor. Anlamadiginiz biri İslamiyet'in neferi biri ülkenin.
  • 1 Yıl Önce

Eeee

Kendi görüyordu ama! Ahlaksız Arap, Arapoğlunun yaveleri sözleri kime ait? Kur'an, Muhammed'in fikirlerinden oluşan kitapdır diyen kim?

çarıklı

Sapla samanı karıştırmıs abisi, kusuruna bakma.

ALLAH’ın 1 KULU

KURTILUŞ SAVAŞINI BU MİLLET, ATATÜRK’ VE SİLAH ARKADAŞLARININ ÖNDERLİĞİNDE, SON HALİFENİN TALİMATI İLE İMAN İLE KAZANMIŞTIR. BUGÜN KUTLAMA YAPMAK, HERGÜN SEVİNMEK, O TARİH, ŞU TARİH DEMEDEN ECDADIMIZLA GURUR DUYARAK, HER VATAMDAŞIN KUTLAMASI LAZIM, BEN ECDADIMA BİR FATİHA OKUYARAK KUTLARIM, RUHLARINA KURAN HEDİYE EDEREK KUTLAYAN OLDUĞU GİBİ AKŞAM KADEH KALDIRIP KUTLAYANDA VAR, İSTEYEN ALEM YAPIP KUTLASIN. DEVLET TÖRENLE KUTLAR. KUTLAMA HER TÜRK VATANDAŞIN HAKKI, SAVAŞAN ECDADIMIZ, SEN SARIKLISIN, BENDE SARIK YOK, SEN BAŞÖRTÜLÜSÜN, BEN MİNİ ETEKLİYİM DİYE SAVAŞMADI, KİMSENİN TEK BAŞINA KAZANACAĞI BİR ZAFER YOK!!! BÜTÜN ZAFERLER BİRLİKTEN DOĞMUŞTUR. BU ÜLKENİN ÖNÜNDEKİ EN BÜYÜK TEHLİKE BUDUR, BÖLÜNMÜŞLÜK, BU ÜLKEYİ DÜNYADA YIKACAK HÜÇ BİR HÜÇ, HİÇBİR DEVLET YOK. BUNU BİLDİKLERİ İÇİN BİZİ İÇERDEN BU ŞEKİLDE AYRIŞTIRMAK SURETİYLE PARÇALAMAYA ÇALIŞIYORLAR. HERKESTE ONLARA, DIŞARDAKİ İTLERE GÜZEL, GÜZEL HİZMET EDİYOR. NE KADAR DA GÜZEL DEĞİRMENE SU TAŞIYORUZ BÖYLE. ALİ ABİ, YAZIN, HAKİKAT DOLU MUHTEŞEM BİR YAZI, PUTA TAPANLAR KUDURACAK, LAKİN BAZI GERÇEKLERİN BU ŞEKİLDE YAZILMASI, BİZİ PARÇALAMAYA ÇALIŞANLARIN DEĞİRMENİNE SU TAŞIYOR. KEŞKE BU YAZIYI YAYINLADAN AHMET CAN’A OKUTSAYDIN, BENCE BU YAZIYI SANA DÜZELTİRİRDİ, YADA BAŞKA BİR YAZIYA İKNA EDERDİ.
  • 1 Yıl Önce

Kazanma yok tiyatro var

Sahte kahramanı parlatmak için uydurulmuş. Devrimler ihabetin belgesidir.

Hey yavrum hey

Atatürk hakkında idam fermanı çıkaran "halife".

KURTULUS SAVASI SON HALIFENIN TALIMATIYLA MI KAZANILMIŞ

Vah vah...

Diğergam

Kan döken, can veren ihlaslı imanlı asil Türk milleti kazandığı büyük zaferden sonra maalesef devletten tasfiye edilmiş hor hakir görülmüştür. Şimdi de aynen öyle devam ediyor. Asıl kahredici olan sözde Türk ve Müslümanı diyenlerin acınacak hali. Allah sonumuzu hayreylesin.
  • 1 Yıl Önce

ALLAH’ın 1 KULU

Gerçeği her insan kaldıramaz… Hakikati bu şekilde yüzlerine şaplatmışsın,. Bu kadar enfes, hakikat dolu bir yazı… bak bugün yorum rekoru kıracaksın, KU DU RA CAK LAR !!!
  • 1 Yıl Önce

YORUMLARIN NE KADARI

destek ...

Senem hanım

Sizin sarıklı araplar 100 yildir1 zafer kazanamadı neden acaba ?
  • 1 Yıl Önce

Ayhan T.

SIZ NE KAZANDINIZ BARI ONUDA SÖYLERMİSİN SENEM HANIM

pata

Şam'ı fethettiler ya...

ata

arap sizi çok rahatsız ediyor...

İbrahim Diri

bu yarayla nasıl yaşıyorsunuz yahu.
  • 1 Yıl Önce

FETÖ HALA VAR

Fetöcü teröristler hala kamuda Erdoğan’a küfrediyorlar 15 temmuzdan sonra Atatürkçü geçinen kriptolu fetöcüler şimdi iyi partili oldu. DZKK Albaya talimat veren kriptolu fetöcüler var . 2008 de FETÖ övgüler yapan şahıs fetöye cia ajanı bu fetöş diyenlere aşırı mobing yapan kişi şimdi Askeri fabrikada 3 çizikli ustabaşı oldu.
  • 1 Yıl Önce

Yaşimdi

Şimdi kimler fetocularla birlikte?

ZAMANINDA KIMLER FETÖCULERLE BIRLIKTEYDI

bilmiyor muyuz. .

Sarıklı Veli

Gazze de kimler galip geliyor bu kafayla ali bey. Kurtuluş savasina saygi duymayan bize 15 Temmuz dersi veriyor. Sizin dindarlığıniz vs neden hep Atatürk e calisiyor. Israil orda buyrun. Sariklari sarip bir zafer daha kazanin. Hadi buyrun cihad vakti. Sarikla oluyorsa buyrun.
  • 1 Yıl Önce

Veli

Sarıklı Veli İsrail’i ilk önce kim tanıdı devlet olarak 1948 yılında ismet İnönü sizin derdiniz Müslüman kur’an sarık cübbeli arab sen yazarın yazdıklarını tek tek tekrar okudu niye sarık değilde föttür diyor ülkenin temeli 1071 sağlam atılmıştır

...

Bu yazıdan bunumu anladın?

Sinem Tek

Ali bey çağrı filmine baktım dün Bedr de Uhud da sariklilar birbirleriyle savasiyordu. Ukrayna da şu an sapka sarik kiyafet savaşımı var yahu. Hem de ayni dinden. Siz olayı hiç anlamamissiniz. Atatürk allerjisi hasta etmis bünyeyi
  • 1 Yıl Önce

Erhan

meseleye böyle yaklaşacağına,; " bu zafer sadece birilerinin değil vatansever, imanlı dindar insanların da fedakârlığı ve katkısı ile kazanılmıştır onun için kimse tek başına sahiplenmesin sadece sizin değil bizim dede ve ninelerimiz de savaştı" desen. daha gerçekçi olur . zaten gerçeği de bu
  • 1 Yıl Önce

Kenan Saran

Osmanlı Resmi gazetesi Divanı Harbi Örfi, 24 Mayıs 1920’de Fevzi (Çakmak) Paşa’yı da “gıyaben” idama mahkûm etti. Kararda, Fevzi Paşa’nın asilere (Kuvayi milliye) katılmak üzere Istanbuldan “firar ettiği”, asilerin meclislerine (TBMM) girip “fesat bir söylev” verdiği ve “Harbiye Nezaretini üstlenerek” hilafet ve saltanata karşı “bilfiil düşmanlığa kalkıştığı” belirtiliyordu. Padişah Vahdettin, bu idam kararını da 27 Mayıs 1920’de onayladı. (Takvimi Vekayi, 30.5.1336). Osmanli resmi gazetesi. 24 Mayıs 1920'de, Mustafa Kemal Paşa ve bazı arkadaşlarının İDAM kararını onaylayan Sultan-Halife Vahdettin, 27 Mayıs 1920'de de Fevzi Çakmak Paşa'nın idam kararını onayladı. Ali bey Halife kurtuluş savasina karsiydi. Istanbul hukumetide. Ayrica savaş sarikla degil kalpakla yapildi. Iskilipli atifin teali islam cemiyyeti, bu kalpak bolsevik icadi, rus papagi rengide kızıl, o nedenle kalpak denen serpus caiz değil diye fetva verdiler. Peyami Sabah gazetesini açın bakın. Biraz bilgi iyi gelir
  • 1 Yıl Önce

Yusuf

Ali Kara, TBMM resmi kayıtlarına da uydurma diyorsanız, daha size ne denilebilir ki! Kapatalım dükkanı...

Yusuf

Bırak teraneyi, Meclis konuşmasını yazdım oraya. Benim değil M. Kemal'in sözleri onlar. Gerçekleri bile hazmedemiyorsunuz. Ya okuduğunu anlamıyorsun yada okuma bilmiyorsun! Kurtuluş, bağımsızlık sizin varlığınız ile olur diyor. Anlayamadıysan, anlayan birine okut o sana anlatsın...

Ali Kara

Yusuf a cevap Yazdığınız metin uydurma. Atatürk ün böyle bir konuşması yok.

Yuusssuffff

Kuvvay-i inzibatiyeden bahset biraz

Yusuf

"Büyük ulusun ve kutsal hilâfetin biricik ve gerçek dayanağı bulunan yüce saltanatınızı Tanrı kötülüklerden korusun? Yüce Padişahım, ülkemizin bu gün uğradığı büyük baskı ve bölünme tehlikesi karşısında ancak yüce varlığınız başta olmak üzere, milli ve kutsal bir kudretin çabası; vatanı, devlet ve milletin bağımsızlığını şan ve şerefi büyük hanedanının altı buçuk asırlık yüce tarihini kurtarabilir. Çevremizdeki kişiler bu genel kanıda birleşmiştir. Son olarak huzurlarınıza kabul edilmek onurunu kazandığımda, üzücü İzmir olayı dolayısıyla hüzün dolu olan kutsal kalbinizden doğan kurtuluşla ilgili görüşleriniz bu gün bile belleğimdeki yerini korumaktadır. " Bu ifadeler meclisin ilk açılışı olan 23 Nisan 1920'den bir gün sonra, 24 Nisan 1920 tarihinde M. Kemal'in meclis açılış konuşmasından bir bölüm. M. Kemal meclis'de vatanın, milletin kurtuluşunun, bağımsızlığının, şan ve şerefinin, Padişah ve hanedanın önderliğinde kurtulacağını söylüyor ama uydurma tarih BİR AY sonra Padişah idam kararı verdi diyor! Ve üstelik halife kurtuluş savaşına karşıy mış! M. Kemal'e yalancı diyorsunuz yâni öyle mi?

Kültür Kavgası mı Bölücülük mü

Giyimi belirleyen çografi şartlardır, iklimdir. Giyim hiç bir ideolojinin sembolü olmamalıdır. Kumların uçuştuğu, sıcagın 45-50 derece olduğu coğrafyanın kıyımı, şalvar, sarıgı dinle ilişkilendirenler ile şapkayı fötörü uygarlık sananlar Türk halkı ikisini de tutmayarak göstermiştir. Sarıgın, cübbenin , arap harflerinin din ile ne ilişkisi vardır. Ebû Süfyan, Ebû Cehil de Cübbeli sakallı değilmiydi? Fötör, şapka genel bir giyim olabilir mi? Olmadı da. Tıpkı sarıgın cübbenin de genel giyim olmadıgı gibi. Bu millet ne çekti ise şekilcilikten çekiyor. Kurtuluş Savaşı ne giydiğine bakılmaksızın dini İslâm olan Türk halkının zaferidir. Ha dini İslâm olan İngiliz mandacıları yok muydu, vardılar. İşbirlikçi nin dinine,giyimine bakılır mı? Bugünde emperyalist işbirlikçileri var. Unutma Laurent de cübbe ve sarık giymişti. Maharet giyim de değil. Kuran'ın anlamındadır. Allah'ın emrindedir. Dini şeklcilige indirgemek dine yapılan en büyük kötülüktür. 
  • 1 Yıl Önce

Orhan

Bu kadar cahillik olur mu? Nutuk’u okumadın anladık da süngüyle düşmanı atmadan Lozan olur muydu! 
  • 1 Yıl Önce

Adanalı pala dayı

Sen ne diyon dayıoğlu, adamlar öyle bir uçmuş ki, böyle bir savaşın olmadığını bile söylüyorlar.

ata

okuma özürlüler de gelmiş... hoşgeldiniiz...

nurettin

*olmasaydı olmazdık demek mankurtluğun dip noktasıdır*osmanlıdaki yüzlerce gazi paşalara hakarettir kader mustafa kemali sultan vahdettine yaverlik nasip etmiş allah ona o rölü vermiş tıpkı kimi insana peygamberlik kimine de firavunluk verdiği gibi atatürk çülük ülkeyi kurtaran gariban şehit gazi dedelerimizi ve evlatlarını değersizleştirerek mankurtlaştırma sömürme projesinin adıdır saltanat kaldırılmamış el değiştirmiştir kaldırıldı diye tıpkı uydurulan tarih gibi yutturulmuştur saltanata c h p burjuvalar sahiplenmiştir her nane halka rağmen yapılmıştır
  • 1 Yıl Önce

Palyaço olmak sana yakışır

İngilizlerin İnebolu'ya getirip Refet paşaya teslim ettiği silahlar ne olacak peki? Milli kuvvetler İngiliz silahlarıyla neden savaştı?

Sadece kanitlanmis bilimsel verileri kullandigi icin asla yanilmayan Yapay Zeka senden farkli dusunuyor los palyaco nurettin !

İngilizin silah ve teçhizatıyla kurulan Kuvâ-yı İnzibâtiye'nin ilk komutanı Süleyman Şefik Paşa olsa da, istifa nedeniyle daha sonra göreve getirilen ve en bilinen komutanı, Paşalık unvanı verilen Ahmet Anzavur'dur. Kuvâ-yı İnzibâtiye, Damat Ferit Hükümeti tarafından Millî Kuvvetlere karşı kurulmuş bir "Hilafet Ordusu"dur ve amacı Padişahın iradesi hilafina Yunanla savaşan Anadolu hareketini bastırmaktı.

Mehmet Akif

Alibey sen lisede mantık dersi görmedin mi?
  • 1 Yıl Önce

Ayhan Tombalak

Teşhircileri muayene etmiyorum diyerek Türk kızını muayene etmeyen, ancak mavi Marmara gemisi baskınında yaralanan İsrail askerlerini tedavi eden Konya'daki malum doktorla ilgili yazınızı hâlâ bekliyoruz Ali bey.
  • 1 Yıl Önce

Sahi

Yahu Ali Bey hukuk diploması sahibi iseniz lise ve ortaokulda hikayenin nasıl bittiğini biliyorsunuzdur. 30 Ağustos ile üç aşamadan oluşan Milli Mücadelenin savaş aşaması (örgütlenme -savaş-antlaşmalar) bitti.  Çanak vakası ve ardından Mudanya Ateşkes antlaşması sonra da Lozan. Kısaca bunlar birbirini tamamlayan olaylar. 
  • 1 Yıl Önce

Hüseyin

23 eylül 1821 de 35000 Müslüman Türk ün vahşice katledildiği gün yunan milli marşı 150 kıta bu vahşiliği anlatır tripoliçe bayramı diye kutlarlar(Türkiye den özel davetli giden ilk ve tek kim olabilir? yunanın konsantilapolisi bizden biri pontus rumu kazandı tripoliçe bayramında ata topraklarında dediği tekfur) Anadolu da insanlarımızı diri diri yakmak derilerini soymak hamilelerin karınlarından bebekleri çıkarıp top oynamak tecavüzler hırsızlık haydutluk mezarlıkları bile talan etmiş yunanı denize döktük çok değil 8 yıl sonra başbakanlar eşleri değişerek dans ettiler kolkola gezdiler kadeh kaldırdılar neyi kutladılar yine bu tarihlerde chp Tokat milletvekili r a sevengil Sultanı da Allah ıda yendik diyecek kadar ileri gitmiş astığım astık kestiğim kestik baascı chp saltanatı başlamış oysa ne diyorlardı cumhuriyet kurduk demokrasi getirdik halk kendi kendini seçeçek kadınlarada seçme ve seçilme hakkı verdik muhalefetin olmadığı seçimlerde kim kimi nasıl 27 yıl seçti
  • 1 Yıl Önce

sazcı hüso

İnönü'nün çocuklarının düğüne katılarak nikâh şahitliği yapan Yunanistan başbakanı kostas karamanlis'i esefle kınıyorum.

Kuyruk acısı...

24 Temmuz 1923 de Lozan'a gidecek olan yol, 30 Ağustos 1922’de açıldı. 30 Ağustos da dedeleri Ege denizinde yüzme öğrenenlerin torunları için unutulmayacak acı bir gün. Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını saygı ve minnetle anıyorum. Ruhları şâd olsun.
  • 1 Yıl Önce

Okur

Merak etme ali..Ne sarıklı kaldı ne fotr şapkalı..
  • 1 Yıl Önce

ata

harika... yalan yanlış bir tarihle devam...

Kemal

SARIK takman lazim bu yazidan sonra! Hatta bütün Akit calisanlari SARIK taksin
  • 1 Yıl Önce

ata

sarık niye rahatsız eder ki... hem biz fes de takıyorduk... bakın gavur gelince fes alır hatıra diye... sarık değil...

Fötr şapkayı dayatanlara karşı kazanılmıştır.???

Ne alaka ?? Yani 30 Agustos zaferi .. Ataturk karsitlarinin zaferi mi ?
  • 1 Yıl Önce

MUZAFFER...

VATAN İÇİN DİNİ İSLAM İÇİN ŞEHİTLERİMİZİ RAHMETLE ANIYORUM ALLAH C.C RAZI OLSUN HAZRETİ MUHAMMED MUSTAFA SAV KOMŞU EYLEYE AMİN, EL FATİHA OKUYALIM........BELEŞ CILER OLDUKLARI İSPATLAMIŞ LARDIR, GAYRİ MİLLİ OLDUĞUNUN İSPATLAMIŞ LARDIR.....VATAN SEVGİSİ MAYA GİBİDİR SÜTÜ BOZUK OLANLARDA TUTMAZ.....
  • 1 Yıl Önce

Ahmet

9 Eylülde denize döktükten sonra tapumuzu kazandık Ali
  • 1 Yıl Önce

Önce bu gerçeği aydınlatın.

Ahmet, bak Armstrong'un Bozkurt kitabından sana bir bilgi! Sayfa 137 iyi oku bak ne diyor! On gün içinde Yunanlılar denize doğru üç yüz kilometrelik yolu aşarak gemilerine binip gittiler. Ve Türkler muzafferane, kıyıya ulaştılar. Fakat "düşmanla aralarına deniz girmişti"! Anadolu düşmandan temizlenmişti, bu bir mucizeydi, ama Yunan ordusu gene kaçmıştı!

Ahmet

Zaten cok azsiniz izmir de, sen ve benzerin araplari def edince izmir mis kokacak ata.

ata

süper. ama aidatları eksik yatırıyorsunuz galiba... izmir b. kokuyor...

Akit merhaba

Milli mücadelede hayatlarını ortaya koyan Atatürk ve İnönü ye daha saygılı olmanızı bekleriz. Lozan milli mücadelenin uluslararası kabulü ve ülkenin taninmasidir. Atatürk düşmanlığı sizin gözünüzü kör etmiş
  • 1 Yıl Önce

ahilem

öyle hayatt kalıyorlar...

peki neden SARIK takmiyorsunuz ?

Size mani olan mi var ?
  • 1 Yıl Önce

30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun

Büyük Taarruz Zaferi’nin 103. yıldönümünde, başta Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere ülkemizin İstiklal Mücadelesi için şehit düşen tüm kahramanlarımızı rahmet ve saygıyla yad ediyoruz.
  • 1 Yıl Önce

ata

ettekrarü ahsen mi dirsen???
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23