‘Verdiğiniz ceza için teşekkürler’: Para cezasının en hayırlısı bu olsa gerek
Düzce Belediyesinin çevre kirliliğini önlemeye yönelik denetimlerinde yere sigara izmariti ve çöp atanlara zabıta ekiplerince idari işlem uygulandı. Ceza alan bir vatandaş ise, " Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu, teşekkür ediyorum " diyerek sigara paketini çöpe attı.