• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
36
En sağlıklı ekmek belli oldu! Tam buğday, çavdar, kepek…

2021-09-16 14:34:20
En sağlıklı ekmek belli oldu! Tam buğday, çavdar, kepek…

İşte hastalıklara, yaşlanmaya ve yorgunluğa karşı sizi gün boyu koruyacak 36 besin ve en sağlık ekmek…

#1
Foto - Elma Elma lif, C vitamini ve çok sayıda antioksidan bakımından zengindir. Ayrıca çok doyurucudur. Eğer kendinizi çok aç hissederseniz atıştırmalık olarak elma yiyebilirsiniz.

Elma Elma lif, C vitamini ve çok sayıda antioksidan bakımından zengindir. Ayrıca çok doyurucudur. Eğer kendinizi çok aç hissederseniz atıştırmalık olarak elma yiyebilirsiniz.

#2
Foto - Avokado Avokado çoğu meyveden farklıdır çünkü karbonhidrat yerine sağlıklı yağlar içerir. Aynı zamanda lif, potasyum ve C vitamini bakımından da zengindir.

Avokado Avokado çoğu meyveden farklıdır çünkü karbonhidrat yerine sağlıklı yağlar içerir. Aynı zamanda lif, potasyum ve C vitamini bakımından da zengindir.

#3
Foto - Muz Muz , dünyanın en iyi potasyum kaynakları arasındadır. B6 vitamini ve lif bakımından da zengindir. Beslenmenize eklemeniz için kolay taşınabilir özelliğe sahiptir.

Muz Muz , dünyanın en iyi potasyum kaynakları arasındadır. B6 vitamini ve lif bakımından da zengindir. Beslenmenize eklemeniz için kolay taşınabilir özelliğe sahiptir.

#4
Foto - Yaban mersini Yaban mersini sadece lezzetli olmakla kalmaz, aynı zamanda dünyadaki en güçlü antioksidan kaynakları arasındadır.

Yaban mersini Yaban mersini sadece lezzetli olmakla kalmaz, aynı zamanda dünyadaki en güçlü antioksidan kaynakları arasındadır.

#5
Foto - Portakal Portakal , C vitamini içeriği ile bilinir. Ayrıca lif ve antioksidan bakımından zengindirler.

Portakal Portakal , C vitamini içeriği ile bilinir. Ayrıca lif ve antioksidan bakımından zengindirler.

#6
Foto - Yumurta Yumurta, dünyadaki en besleyici yiyecekler arasındadır. Daha önce yüksek kolesterol içerdiği için tüketilmesi sakıncalı olarak görülüyordu. Ancak yeni araştırmalar yumurtanın tamamen güvenli ve sağlıklı olduğunu gösteriyor.

Yumurta Yumurta, dünyadaki en besleyici yiyecekler arasındadır. Daha önce yüksek kolesterol içerdiği için tüketilmesi sakıncalı olarak görülüyordu. Ancak yeni araştırmalar yumurtanın tamamen güvenli ve sağlıklı olduğunu gösteriyor.

#7
Foto - Yağsız sığır eti Yağsız sığır eti, var olan en iyi protein kaynakları arasındadır ve biyoyararlanımı yüksek demir ile yüklüdür. Düşük karbonhidrat besleniyorsanız yağlı kesimleri seçmeniz daha iyi olacaktır.

Yağsız sığır eti Yağsız sığır eti, var olan en iyi protein kaynakları arasındadır ve biyoyararlanımı yüksek demir ile yüklüdür. Düşük karbonhidrat besleniyorsanız yağlı kesimleri seçmeniz daha iyi olacaktır.

#8
Foto - Tavuk göğsü Tavuk göğsü yağ ve kalori bakımından düşüktür, ancak protein açısından oldukça yüksektir. Yine karbonhidrat yemiyorsanız, daha yağlı tavuk parçaları tüketmekten çekinmeyin.

Tavuk göğsü Tavuk göğsü yağ ve kalori bakımından düşüktür, ancak protein açısından oldukça yüksektir. Yine karbonhidrat yemiyorsanız, daha yağlı tavuk parçaları tüketmekten çekinmeyin.

#9
Foto - Kuzu eti Kuzular genellikle otla beslenir ve etleri omega-3 yağ asitleri bakımından çok yüksektir.

Kuzu eti Kuzular genellikle otla beslenir ve etleri omega-3 yağ asitleri bakımından çok yüksektir.

#10
Foto - Badem Badem, E vitamini, antioksidan, magnezyum ve lif bakımından zengin popüler bir kuruyemiştir. Araştırmalar, bademin kilo vermenize ve metabolizmayı iyileştirdiğini kanıtlamıştır.

Badem Badem, E vitamini, antioksidan, magnezyum ve lif bakımından zengin popüler bir kuruyemiştir. Araştırmalar, bademin kilo vermenize ve metabolizmayı iyileştirdiğini kanıtlamıştır.

#11
Foto - Chia tohumları Chia tohumları, dünyadaki en besleyici gıdalardan biridir. Sadece 28 gramında, 11 gram lif ve önemli miktarda magnezyum, manganez, kalsiyum ve diğer çeşitli besinler içerir.

Chia tohumları Chia tohumları, dünyadaki en besleyici gıdalardan biridir. Sadece 28 gramında, 11 gram lif ve önemli miktarda magnezyum, manganez, kalsiyum ve diğer çeşitli besinler içerir.

#12
Foto - Hindistan cevizi Hindistancevizi, orta zincirli trigliseritler (MCT'ler) adı verilen lif ve güçlü yağ asitleri içerir.

Hindistan cevizi Hindistancevizi, orta zincirli trigliseritler (MCT'ler) adı verilen lif ve güçlü yağ asitleri içerir.

#13
Foto - Macadamia fındığı Macadamia fındıkları çok lezzetlidir. Tekli doymamış yağ asitlerinden daha yüksektir.

Macadamia fındığı Macadamia fındıkları çok lezzetlidir. Tekli doymamış yağ asitlerinden daha yüksektir.

#14
Foto - Ceviz Ceviz oldukça besleyicidir. Lif, çeşitli vitamin ve minerallerle yüklüdür.

Ceviz Ceviz oldukça besleyicidir. Lif, çeşitli vitamin ve minerallerle yüklüdür.

#15
Foto - Kuşkonmaz Kuşkonmaz, popüler bir sebzedir. Hem karbonhidrat hem de kalori bakımından düşüktür. Ek olarak K vitamini ile doludur.

Kuşkonmaz Kuşkonmaz, popüler bir sebzedir. Hem karbonhidrat hem de kalori bakımından düşüktür. Ek olarak K vitamini ile doludur.

#16
Foto - Biber Biber; dolmalık biber, kırmızı, sarı ve yeşil dahil olmak üzere çeşitli renklerden oluşur. Çıtır çıtır ve tatlıdır, aynı zamanda harika bir antioksidan ve C vitamini kaynağıdır.

Biber Biber; dolmalık biber, kırmızı, sarı ve yeşil dahil olmak üzere çeşitli renklerden oluşur. Çıtır çıtır ve tatlıdır, aynı zamanda harika bir antioksidan ve C vitamini kaynağıdır.

#17
Foto - Brokoli Brokoli , hem çiğ hem de pişmiş olarak tüketilebilen turpgiller sebzesidir. Mükemmel bir lif, C ve K vitamini kaynağıdır. Diğer sebzelere kıyasla makul miktarda protein içerir.

Brokoli Brokoli , hem çiğ hem de pişmiş olarak tüketilebilen turpgiller sebzesidir. Mükemmel bir lif, C ve K vitamini kaynağıdır. Diğer sebzelere kıyasla makul miktarda protein içerir.

#18
Foto - Havuç Havuç, popüler bir kök sebzedir. Lif ve K vitamini gibi besinlerle doludur. Ayrıca havuç, sayısız faydası olan karoten antioksidanları bakımından da çok yüksektir.

Havuç Havuç, popüler bir kök sebzedir. Lif ve K vitamini gibi besinlerle doludur. Ayrıca havuç, sayısız faydası olan karoten antioksidanları bakımından da çok yüksektir.

#19
Foto - Karnabahar Karnabahar çok yönlü turpgillerden bir sebzedir. İster kendi başına tüketebilirsiniz, isterseniz de birçok yemekte kullanabilirsiniz.

Karnabahar Karnabahar çok yönlü turpgillerden bir sebzedir. İster kendi başına tüketebilirsiniz, isterseniz de birçok yemekte kullanabilirsiniz.

#20
Foto - Salatalık Salatalık, dünyanın en popüler sebzelerinden biridir. Çoğunlukla sudan oluşur ve hem karbonhidrat hem de kalori bakımından çok düşüktür. Bununla birlikte, küçük miktarlarda K vitamini de dahil olmak üzere bir dizi besin içerir.

Salatalık Salatalık, dünyanın en popüler sebzelerinden biridir. Çoğunlukla sudan oluşur ve hem karbonhidrat hem de kalori bakımından çok düşüktür. Bununla birlikte, küçük miktarlarda K vitamini de dahil olmak üzere bir dizi besin içerir.

#21
Foto - Sarımsak Sarımsak inanılmaz derecede sağlıklıdır. Gelişmiş bağışıklık fonksiyonu dahil olmak üzere güçlü biyolojik etkilere sahip biyoaktif organosülfür bileşikleri içerir.

Sarımsak Sarımsak inanılmaz derecede sağlıklıdır. Gelişmiş bağışıklık fonksiyonu dahil olmak üzere güçlü biyolojik etkilere sahip biyoaktif organosülfür bileşikleri içerir.

#22
Foto - Kale Kale; lif, C ve K vitaminleri ve diğer birçok besin açısından inanılmaz derecede yüksek olduğu için tüketimi daha da popüler hale gelmiştir. Salatalara ekleyerek bu eşsiz sebzeyi tüketebilirsiniz.

Kale Kale; lif, C ve K vitaminleri ve diğer birçok besin açısından inanılmaz derecede yüksek olduğu için tüketimi daha da popüler hale gelmiştir. Salatalara ekleyerek bu eşsiz sebzeyi tüketebilirsiniz.

#23
Foto - Soğan Soğanın çok güçlü bir tadı olduğu için birçok tarifin vazgeçilmez sebzeleri arasındadır. Ayrıca sağlığa yararı olduğuna inanılan bir dizi biyoaktif bileşik içerir.

Soğan Soğanın çok güçlü bir tadı olduğu için birçok tarifin vazgeçilmez sebzeleri arasındadır. Ayrıca sağlığa yararı olduğuna inanılan bir dizi biyoaktif bileşik içerir.

#24
Foto - Domates Domates, teknik olarak bir meyve olmasına rağmen genellikle sebze olarak kategorize edilir. Potasyum ve C vitamini bakımından çok zengindir.

Domates Domates, teknik olarak bir meyve olmasına rağmen genellikle sebze olarak kategorize edilir. Potasyum ve C vitamini bakımından çok zengindir.

#25
Foto - Somon Somon, protein ve omega-3 yağ asitleri de dahil olmak üzere yüksek miktarda besin maddesi nedeniyle inanılmaz derecede popüler olan bir yağlı balık türüdür. Aynı zamanda bir miktar D vitamini içerir.

Somon Somon, protein ve omega-3 yağ asitleri de dahil olmak üzere yüksek miktarda besin maddesi nedeniyle inanılmaz derecede popüler olan bir yağlı balık türüdür. Aynı zamanda bir miktar D vitamini içerir.

#26
Foto - Sardalya Sardalya, yiyebileceğiniz en besleyici deniz ürünleri arasında yer alan küçük yağlı balıklardır. Vücudunuzun ihtiyaç duyduğu çoğu besin maddesini büyük miktarlarda içerir.

Sardalya Sardalya, yiyebileceğiniz en besleyici deniz ürünleri arasında yer alan küçük yağlı balıklardır. Vücudunuzun ihtiyaç duyduğu çoğu besin maddesini büyük miktarlarda içerir.

#27
Foto - Kabuklu deniz ürünleri Kabuklu deniz ürünleri, besin yoğunluğu söz konusu olduğunda organ etlerine benzer şekilde sıralanır. Yenilebilir kabuklu deniz ürünleri arasında midye, yumuşakçalar ve istiridye bulunur.

Kabuklu deniz ürünleri Kabuklu deniz ürünleri, besin yoğunluğu söz konusu olduğunda organ etlerine benzer şekilde sıralanır. Yenilebilir kabuklu deniz ürünleri arasında midye, yumuşakçalar ve istiridye bulunur.

#28
Foto - Karides Karides, yengeç ve ıstakoz gibi kabuklu bir besindir. Yağ ve kalori bakımından düşüktür, fakat protein bakımından yüksektir. Ayrıca selenyum ve B12 vitamini de dahil olmak üzere çeşitli diğer besinler açısından zengindir.

Karides Karides, yengeç ve ıstakoz gibi kabuklu bir besindir. Yağ ve kalori bakımından düşüktür, fakat protein bakımından yüksektir. Ayrıca selenyum ve B12 vitamini de dahil olmak üzere çeşitli diğer besinler açısından zengindir.

#29
Foto - Alabalık Alabalık, somona benzeyen tatlı su balığı türüdür.

Alabalık Alabalık, somona benzeyen tatlı su balığı türüdür.

#30
Foto - Ton balığı Ton balığı, Batı ülkelerinde çok popülerdir ve protein açısından yüksekken yağ ve kalori bakımından düşüktür. Diyetlerine daha fazla protein eklemesi gereken ancak kalorilerini düşük tutması gereken kişiler için mükemmel bir besin kaynağıdır.

Ton balığı Ton balığı, Batı ülkelerinde çok popülerdir ve protein açısından yüksekken yağ ve kalori bakımından düşüktür. Diyetlerine daha fazla protein eklemesi gereken ancak kalorilerini düşük tutması gereken kişiler için mükemmel bir besin kaynağıdır.

#31
Foto - Kahverengi pirinç Pirinç, en popüler tahıllarından biridir ve şu anda dünya nüfusunun yarısından fazlası için temel bir besindir. Kahverengi pirinç ise yeterli miktarda lif, B1 vitamini ve magnezyum içerir. Oldukça besleyicidir.

Kahverengi pirinç Pirinç, en popüler tahıllarından biridir ve şu anda dünya nüfusunun yarısından fazlası için temel bir besindir. Kahverengi pirinç ise yeterli miktarda lif, B1 vitamini ve magnezyum içerir. Oldukça besleyicidir.

#32
Foto - Yulaf Yulaf inanılmaz derecede sağlıklıdır. Çok sayıda fayda sağlayan beta glukanlar adı verilen besinler ve güçlü lifler içerir.

Yulaf Yulaf inanılmaz derecede sağlıklıdır. Çok sayıda fayda sağlayan beta glukanlar adı verilen besinler ve güçlü lifler içerir.

#33
Foto - Kinoa Kinoa, son yıllarda sağlıklı beslenen kişiler arasında inanılmaz derecede popüler hale geldi. Kinoa, lif ve magnezyum gibi besin değeri yüksek lezzetli bir tahıldır. Aynı zamanda mükemmel bir bitki bazlı protein kaynağıdır.

Kinoa Kinoa, son yıllarda sağlıklı beslenen kişiler arasında inanılmaz derecede popüler hale geldi. Kinoa, lif ve magnezyum gibi besin değeri yüksek lezzetli bir tahıldır. Aynı zamanda mükemmel bir bitki bazlı protein kaynağıdır.

#34
Foto - Ezekiel ekmeği Ezekiel ekmeği satın alabileceğiniz en sağlıklı ekmeklerden biridir. Peki, ezekiel ekmeği nedir? Organik, filizlenmiş tam tahılların yanı sıra birkaç baklagilden yapılan ekmek türleridir.

Ezekiel ekmeği Ezekiel ekmeği satın alabileceğiniz en sağlıklı ekmeklerden biridir. Peki, ezekiel ekmeği nedir? Organik, filizlenmiş tam tahılların yanı sıra birkaç baklagilden yapılan ekmek türleridir.

#35
Foto - Ev yapımı düşük karbonhidratlı ekmekler Genel olarak ekmek için en iyi seçim, evde yapılan kendi ekmeğiniz olduğunu unutmayın.

Ev yapımı düşük karbonhidratlı ekmekler Genel olarak ekmek için en iyi seçim, evde yapılan kendi ekmeğiniz olduğunu unutmayın.

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

Yaay İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23