183 öğrenci hastaneye başvurdu
Zonguldak Çaycuma'da taşımalı sistemle eğitim gören 183 ilkokul ve ortaokul öğrencisi, yedikleri yemek sonrası karın ağrısı, mide bulantısı ve ishal şikayeti ile hastaneye başvurdu. Öğrencilerin bir kısmı ayakta tedavi edilirken, yatarak tedavi gören 22 öğrenciden 11’i de taburcu edildi.