• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
5
Yeniakit Publisher
70 yıllık dev bankadan beklenmedik karar: Sessiz sedasız kapatıyorlar

Haber Merkezi Giriş Tarihi:
70 yıllık dev bankadan beklenmedik karar: Sessiz sedasız kapatıyorlar

70 yıllık bankacılık devi, beklenmedik bir karar aldı. Banka, yatırımlarını dijital bankacılık, otomasyon ve yapay zekâya yönlendirerek işlemlerin yüzde 90'ını self-servis kanallara taşımayı hedefliyor.

#1
Foto - 70 yıllık dev bankadan beklenmedik karar: Sessiz sedasız kapatıyorlar

Yaklaşık 70 yıllık geçmişe sahip TD Bank, dijital bankacılığa geçişin hızlanmasıyla fiziksel şube yapılanmasını yeniden şekillendiriyor. Banka, 2026 yılı sonuna kadar 13 eyalet ile Washington D.C.'de bulunan 51 şubesini ve bir sürücü hizmet noktasını kapatma kararı aldığını duyurdu. Bu hamle, şube ağının yaklaşık yüzde 10'unun küçültülmesi anlamına geliyor ve geleneksel bankacılık anlayışındaki dönüşümü bir kez daha gözler önüne seriyor.

#2
Foto - 70 yıllık dev bankadan beklenmedik karar: Sessiz sedasız kapatıyorlar

Geçmişte müşterilerin birçok işlem için fiziksel şubelere gitmesi zorunluyken, bugün mobil uygulamalar ve dijital bankacılık çözümleri bankacılık işlemlerinin büyük kısmını devralmış durumda. TD Bank da bu değişimi, hizmet ağını optimize ederek ve dijital yatırımlarını artırarak yönetmeyi amaçlıyor.

#3
Foto - 70 yıllık dev bankadan beklenmedik karar: Sessiz sedasız kapatıyorlar

Bankanın 2025 Yatırımcı Günü'nde açıkladığı dönüşüm planına göre, 2 ila 2,5 milyar dolar arasında tasarruf sağlanması hedefleniyor. Bu tasarruflar, dijital ve mobil bankacılığa yapılacak yatırımlarla birleştirilerek çok kanallı bir müşteri deneyiminin geliştirilmesinde kullanılacak.

#4
Foto - 70 yıllık dev bankadan beklenmedik karar: Sessiz sedasız kapatıyorlar

TD Bank CFO'su Kelvin Tran, "Dijital kanallara geçiş, otomasyon, yapay zekâ ve veri modernizasyonu sayesinde bu hedefe ulaşacağımıza inanıyoruz" ifadelerini kullandı. Banka, toplam satışların yüzde 50'sini dijital kanallardan elde etmeyi; müşteri işlemlerinin ise yüzde 90'ını self-servis platformlara taşımayı planlıyor.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23