• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Boykotun önemini alın Siyonistlerden duyun

Yeniakit Publisher
Haber Merkezi Giriş Tarihi:

İsrail televizyonlarında yayınlanan bir reklam filmi, yerel ürünlerin satın alınmasının ulusal savunmaya katkı sağladığını anlattı. Reklamda, günlük tüketim mallarının askeri teçhizata dönüştüğü gösterilerek, "yerli malı" kampanyası vurgulandı.

Portakal suyu şişesi (Primor markası) ekranda beliriyor ve yavaşça bir füzeye dönüşüyor. Peynir ve süt ürünleri bir tanka evriliyor. Yerli ilaç şişesi bir uyduya dönüşüyor. Şampuan şişesi insansız hava aracı (İHA) haline geliyor.

Reklamın sonunda "Kno kahol lavan" (Mavi-beyaz al - İsrail bayrağı renkleri) sloganıyla bitiyor.

Bu reklam, İsrail'de "Kahol Lavan" (Mavi Beyaz Al) kampanyasının bir parçası olarak değerlendiriliyor. Kampanya, yerel ekonomiyi güçlendirmeyi ve vergi gelirleriyle savunma bütçesini desteklemeyi amaçlıyor.

Sosyal medyada paylaşılan video, boykot çağrılarını tetikleri. Milyonlarca sağ duyulu ve vicdanlı insan, bunu "İsrail markalarının silaha dönüştüğünün kabulü" olarak yorumladı. Böylece boykotun ne denli önemli olduğu ve siyonist markaların kesinlikle satın alınmaması gerektiği de bir kez daha gözler önüne serildi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Abdullah

Teşekkürler Akit.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23