• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Özgür Özel’in minibüsü dinleniyor mu?

23 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Mehmet

Macaristan da ne olduysa önümüzdeki seçimde de bizde olur
  • 1 Ay Önce

???????????

CHP yüzde doksan sabetaistlerden oluşur kaynak ırk araştırma yazarı Aytunç ALTUNDAL İspanya'nın kovduğu Nazi Almanya'nın yaktığı sabetaistler zalimliklikte sınır tanımıyor FİLİSTİN'DE yapmadıkları Zalimlik kalmamıştır ülkemdeler Erdoğan ile İslamiyet ile uğraşırlar ciyaklıyarak yatırım engeller sabetaist göçmenler gerçek kimliklerine döndürülsün sabetaist işbirlikçiler Ecdadımızın topraklarında Ecdadımızın kemiklerini sızlatamazlar çocuklarımızı laiklik çağdaşlık halkçılık diye diye ne hale getirdiler yapay zeka robotik kodlama bilişim teknolojileri yok Din ahlak yok illada heykel sanat diye fatura yüksek fatura istedikleri faturayı kesiyorlar imiş onun için heykel diyorlar ama doğru mu bilmiyorum
  • 1 Ay Önce

Müslümanın birinci gündemi laik kemalist düzenin yıkılması olmadır

Bazıları şeriatı yapamayız şöyle yaparlar böyle yaparlar diyorlar biz de diyoruz ki, dürüst insanlar, düzgün insanlar, düzgünlüğe meyilli insanlar neden korkuyor ki, sen bu bozmaya teşvik eden düzende yaşayabiliyorsan islami düzende daha rahat yaşarsın, kötü olanlar düşünsün onu ahlaksızlar düşünsün onu. Laik kemalist düzen bir asırdır insanları her türlü bozmaya çalıştı, dürüstlük kaldı mı insanlık kaldı mı ahlak kaldı mı üniversitelerin rezilliklerine bakın çocuklarınızı gönderdiğiniz okuma adı altında yutturulmaya çalışılan yerlerin rezilliklerine bakın ve şeriattan değil bu bozuk laik kemalist düzenden korkun onun yıkılması için uğraşın. Hayat pahalılığı var diyerek gündeme onu koymaya çalışarak asıl sorun olan rejim ve eğitim sistemini unutturmaya çalışıyorlar. Hayat pahalılığı varsa on sene önceki yirmi sene önceki doksanlardaki seksenlerdeki gelir seviyeleri ile maaşlarla yardımlarla kıyaslasınlar şimdiki durumun iyi olduğunu görecekler. Onun için müslümanın sorunu sokaklardaki, televizyonlardaki, internetlerdeki, gazino, kafe gibi fuhuşa teşvik yerler ile kumar, içki, ahlaksızlık gibi işler olmalıdır.
  • 1 Ay Önce

Vatansever

Ahtapot gibi ülkeyi sarmış olan, resmi ya da değil, bütün hırsızlar,dolandırıcılar, mafyalasmış yapılar adalete hesap verecek. Yoksa, bugün yaşananlardan daha kapsamlı ve şiddetli şebekeleri görmek zorunda kalırız. CHP liler hiç gecikmeden partilerine sahip çıkmalı ve temiz parti taleplerini yüksek sesle ifade etmeliler. Körü körüne parti desteklemek günümüz insanına yakışmıyor.
  • 1 Ay Önce

Allah’ın 1 Kulu

Hz. Ömer hutbede, HAK’tan saparsam, yanlış yaparsam ne yaparsınız diye sorar, bir sahabe seni kılıcımız ile düzeltiriz diye cevap verir, bunun üzerine Hz. Ömer şükreder, yanlışımda beni düzeştecek bir cemaatim var diye. Bu hikaye olsun diye yaşanmadı, kuran-ı Kerim TV larda güzel okunsun yarışmaları düzenlensin diye indirilmedi!!! Acaba ben bunları neden yazdım?
  • 1 Ay Önce

Hedef

Akparti iktidarda kalmak istiyorsa populist siyasetten uzaklaşmalıdır. Çeşit türlü hibe, destek, af, yardım vs kabak tadı verdi. Hedef oy almak değil doğru olanı yapmak olmalıdır. Milletin menfaatine olanla populist olan aynı şey değil.
  • 1 Ay Önce

ALLAH ‘un 1 KULU

Ağlayamıyorum… oysa eskiden sıkıntı basınca ağlayıp ferahlıyordum! Meğer ağlamak ta bir nimetmiş!!!
  • 1 Ay Önce

;;;;;;;;;;;;;

özgür özel jön Türk olduğunu söyledi Sabetay yahudi tarihçi yazar errol Gelardin ifadesidir jön Türkler yahudidir tarihçi yazar errol Gelardin ifadesidir jön Türkler yahudidir zaten boykota katılmadığı gibi siyonist yahudi itraili desdekledi Türk Mallarını boykot ederek buna ne denir Milleti ne yerine koyuyor lgbtci sabetay özgür özel
  • 1 Ay Önce

Hüseyin Alp

Bir baktık jön Türkler ingiliz büyük elçisinin arabasının beygirliğini yapmışlar bilinen iki kez şimdi de yalvarıyorlar geçmişte yaptık yine yaparız diyenler

Kendine Kefil Olamayacak Karakter Başkasına Kefil Oluyor!?

Ülkeyi biz kurduk, halkçılık, devletçilik, diye övünenlerin temsilcisindeki pişkinliğe bakın! Kamu zararı varsa öderiz, oh ne âlâ. Hani, arkadaşlarına kefil oluyordun Özgür Özel, benim kefil olduklarımın alnı açık başı dik, bir kuruşluk delil, ispat yok diyordun! Şimdi ise varsa zarar öderiz diyorsun. Zaten varsa zarar öderiz diyerek hem kamu zararı oluştuğunu kabul ediyorsun hemde kamu zararı oluşturmakla, değil arkadaşlarına sen kendine bile kefil olamayacağını göstermiş oluyorsun. Ne demişler, balık baştan kokar! Bu kadar yüksek sesle bağırmalarından seninde bir pisliğe bulaşmış olacağın belliydi. Yıllarca halk, emek, ekmek, süt, işçi, alınteri, asgari ücret, insanlar aç edebiyatı yapanlar burjuvazinin tepesine yerleşmiş meğer! Poşetlerde, çantalarda dolarlar, Eurolar, TL'ler rüşvet, makam, mevki kazanmak adına el değiştirmiş, alınıp verilmiş. Kurtarmak için yırtındığın isim, kendi kendine yetecek bütçesi var dediği İstanbul'da süt dağıtarak ve beş on kent lokantası ile İstanbulluyu, tüm ülkeyi kandıracağını zannetmişti. Millete süt dağıtan kafa, arkadan milyarlık villalar çöküyormuş meğer! Etrafını da İbb bütçesinden kamulaştırması cabası (Bir kamu zararı daha) Eşi hanımefendi de millete hakaret eder gibi, Ekrem'in sayesinde et yediniz diye tozutmuştu! Bu işler bu kadar kısa sürede sadece senin döneminde olmadı tabi ki. Chp'in bu rezalet çukuruna düşmesinden önce ki genel başkanında suçu kabahati var! Ne demişti? Bu ülkede namussuz siyaset eksik, onu da biz getireceğiz! O başlattı, getirdi ve siz de bunu zirveye çıkardınız. Namussuz siyasetin içinde her türlüsü var, rüşvet, yolsuzluk, irtikap, fesat ihale, veri kopyalama, fuhuş, otel odalarında iş görüşmeleri. Kamu bütçesinden araç dizayn etme, özel kuruluşlarında çalışanların primlerini kamu bütçesinden ödetme, yâni külliyen kamu zararı, milleti Devleti soyma operasyonu! Siyasi operasyondu bu değil mi?!
  • 1 Ay Önce

Adanalı

SEDEF KABAŞIN UZMANLIK ALANI OLAN YALAN KONUSUNDA VERDİĞİ SEMİNERDE'....KİTLELERİ ETKİLEMEK VE YÖNLENDİRMEK İSTİYORSANIZ ORTAYA KOCAMAN BİR YALAN ATIN.AMA ÇOK BÜYÜK BİR YALAN OLSUN.2.KRİTER ÇOK BASİT BİR YALAN OLSUN.SONRASINDA DA BU BASİT VE ÇOK BÜYÜK YALANI SÜREKLİ TEKRAR ET VE ARDINDAN KİTLELERİN O YALANI NASIL GERÇEKMİŞ GİBİ KUCAKLADIĞINI OTUR SEYRET....'DİYOR.CHP'LİLERDE AKIL HOCALARINDAN ALDIKLARI BU TÜYOYLA GİDİYORLAR BAKALIM NEREYE KADAR KUCAKLATIRLAR YALANI KİTLELERİNE
  • 1 Ay Önce

İlaveten

chpnin taktiği hitlerin danışmanı goebbels taktiği sürekli olarak yalan söyle asla inkar etme sonunda herkes inanır. Çamur at iftira at izi kalsın siyaseti yapanlar maalesef azıcık rahatları kaçanlar ve geçmişte yönetimlerinde millete neler yaşattıklarını yaşamayan biraz da Biz Türkler balık hafızalı olduğumuz için yaşananları çabuk unutuyoruz bunlardan medet umuyor yazık oluyor canlaramıza hakanlarımıza

elefteros tipos

Reisimiz cehape için çöp çukur çamur diyordu. Artık bunlara yolsuzluk, hırsızlık, rüşvet, ahlaksızlık da eklendi.
  • 1 Ay Önce

Doğan

Özgür Özel ve avanesi önümüzdeki seçimleri görme şansları yok. Durumlar onlar açısından çok kötü.
  • 1 Ay Önce

Oğuz Akal

74 yaşındayım Bu chp nin Ülkemize ne faydası olmuş? Bilen varsa beni bilgilendirsin.!! BİLDİĞİM TEK ŞEY chp ÜLKEMİZİN KANAYAN YARASIDIR ☝️☝️
  • 1 Ay Önce

abdullah

her taraflarından pislik akıyor...bu zihniyete oy verenlere yazıklar olsun...hele hala hırsızlıkları savunanlara daha da yazıklar olsun...
  • 1 Ay Önce

Haci

Minibüste Böcek'mi var, diyorsun yani.
  • 1 Ay Önce

Neden olmasın

onlar kimin talebesi az desteklemediler Fetö'yü...huyundan suyundan kapmışlardır.uzmanlık alanları...kayıt altına almaktır

Hikmet Yılmaz

Defalarca yazdım yine yazıyorum. Mv.liği meslek değildir,2 yıl vekilliğimi yapacaksın tahminen 70 -80 yıl aile boyu ballı emekli mebus maaşını almak yanlış. Bu garabeti düzenlemeyi kim dur diyecek ? KISACASI AL BİRİNİ,VUR DİĞERİNE... DERTLERİMİZLE DERTLENİN LÜTFEN. ÖRNEK: EYT GARABETİNİNİN GETİRECEĞİ SIKINTILAR TORUNLARIMIZA KADAR SİRAYET EDECEK.
  • 1 Ay Önce

DEVLETİM duy sesimizi itraile göre yaşayamam

TRT ekranlarında patili anne olmakla övünen İĞRENÇ siyon def olsun Ülkemden RTÜK uyuma derhal alınsın ekranlarda siyonlarin işi yok sabetaist göçmenler işbirlikçilere göre yaşayamayız DEVLETİM
  • 1 Ay Önce

DEVLETİM Duy sesimizi

BASİTLER SABETAİST GÖÇMENLER, İŞBİRLİKÇİLERİ siyasete girmeleri yasaklansın öğretmen olamasın hukuk fakültesine girmelerini yasaklayın, polis olamasın Devletim Orduya alınmasın kılıç çeker sonra
  • 1 Ay Önce

Şuayip

Minibüsü çamur seli aldı gidiyor
  • 1 Ay Önce

MUZAFFER...

ELİNE SAĞLIK ,BELEDİYE DE ÇOK GÜZEL ? ÇALIŞIYOR LAR ,HİZMET KALİTENİZ ÇOK GÜZEL ÖRNEK DİR ???? BİLE BİLE OY VERENLER ,ESERİNİZLE BERABER HAŞROLUN ..........
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23