• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Saha 2026’yı kimler gördü kimler görmedi?

59 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Adanalı

ASLEN CHP'Lİ OLUP SAKALLANDIRILARAK MUHAFAZAKARLAŞTIRILAN A.TAŞGETİREN... “Ne olursan ol gel, ister kafir ister Mecusi…” YAZISINDA.... AK PARTİNİN YEREL YÖNETİMLERİ KAYBETME KRİZİNİ HER PARTİDEN ÖZELLİKLE DE BU KRİZİ YAŞATAN CHP'DEN TRANSFERLERLE AŞMAYA ÇALIŞTIĞINI...TRANSFERLERİN GENELDE MUHALEFETTEN İKTİDAR PARTİSİNE DOĞRU GELİŞTİĞİNİ YAZMIŞ... OLUŞTURDUKLARI ALGI BOZULMASIN DİYE CHP Lİ BELEDİYE BAŞKANLARININ NEDEN CHP DEN KAÇTIKLARINI YAZMAMIŞ,YAZAMAMIŞ...BURCU KÖKSAL'IN PARTİSİNİNDE SÖYLEMİ OLAN AFYONDAKİ SURİYELİ MÜLTECİLER İÇİN SÖYLEDİKLERİNİ DERT ETMEYEN A.TAŞGETİREN, AK PARTİYE KATILMA KARARINDAN SONRA BUNU DERT EDİNMİŞ KENDİNE...
  • 1 Ay Önce

Şuayip

Acaba diyorum bu füzelerden bir kaçını ayak numarası nı bile bildiğimiz pkk lı terörist leremi atsak. Böylece saygıdeğer vekillerimizde zırt pırt imralıya gitme zahmetinden kurtulmuş olurlar.
  • 1 Ay Önce

Kul

Erbakan hoca biz uçak yaparsak onlar 100 uçak yapar biz 1 uçak gemisi yapaswk onlar 1000 tane yapar biz onlarla bu alanda yarisamayiz bizim yapmamız gereken onların tankindan gemisinden çıkacak füze ve bombaları havada imha edecek ters yüz edip geri gönderecek teknolojiyi bulmamız gerek derdi.bilmem anlatabildimmi.
  • 1 Ay Önce

ADALET

Milli görüş savunmanın tam göbeğinde sen bunu bilmiyorsan öğren ayıp değil.
  • 1 Ay Önce

Ersan

Aen gorduysen yeter
  • 1 Ay Önce

Nurullah Çakır

33 yaşında Tümgeneral rütbesine atanan Zikrullah Erdoğan'ı canı gönülden tebrik ediyorum görevinde başarılar diliyorum.
  • 1 Ay Önce

Nbo

Hacım be söyleye söyleye yada baska tabirle söylemlerini yazıya dökerek yaptığın yorumlarına ,davette bulunup Tv de tartışalım tekliflerine cevap veremeyenler bu saha 26 olayi ile boğazları düğümlendi nutku lari tutuldu.Tum Avrupa Basınından övgüler yağan bu YILIN SURPRIZ,I ne Daha önce IHALARA,SHALARA,KAAN,A,ALTAY TANKINA GOKBEY,E HURKUSA,KIZIL ELMAYA, ANADOLU SAVAS GEMISINE,VEDE KARA DENIZDEN ÇIKAN DOGALGAZA,GABABAR PETROLUNE,HAVA LIMANI,KÖPRÜLER,OTAYOLAR,BARAJ, DENIZALTINDAN DAGLARIN BOGRUNUN GECEN KLMETRELERCE TUNELLERDEN HIZLI TRENLERDEN,VS.HANGISINDEN OVGU ILE BAHSETTILER KI BUNDAN HOSNUT OLSUNLAR..?Sen bakma ÖZEL???BASKANLARININ FUZENIN ÖNÜNDE POZ VERMESINE ,fotoğraf okumasını bilen bir bakışta anlar,??? (Neden Yildrim han tugrasinin yanida poz vermedi)Kendini erişilmez goren sol tarafin jkalemsorleri bile saskinliklarindsn bu konuya deginememisler,bazi besleme troller (S.S) .gibiler ise motoru neredemis ( 15 m yan .tarafta gormezler) yok zarti yok zurtu..Daha cok uykunuz kaçacak..TURBUN BÜYÜĞÜ HEYBEDE..yeter bukadar Anlayana.???!!
  • 1 Ay Önce

ata

alayı can çekişiyor ne fuarı....
  • 1 Ay Önce

ALLAH’ın 1 KULU

Yeni bir salgın geliyormuş, fare dışkısından bulaşıyormuş!!! Yeni bir plandemi! İnsanlık bu zokayı da yutacak! Hemde kıtır kıtır! Bunlar küreselcilerin tezgahları olarak görülsede, Allah’ın bir cezasıdır! Kalplerin sahibi odur! Bir önceki Suriye’li çocukların vebaliydi, gelecek olan GAZZE’li çocukların vebali olacak ki, çok KORKUNÇ OLACAK! ÇOK!
  • 1 Ay Önce

baybars

Acıktığımızda füze mi yiyeceğiz diyenlere, füzen olmazsa acıkmana da fırsat bulamayacaksın düşman kurşunu tarafından,bunu da biliyormusun?
  • 1 Ay Önce

Maraşlı

Ali bey füzenin üzerine bindirilip vatanımızdan deport edilecek o kadar çok hain varki içimizde bu konu en az füze yapmak kadar önemli. Devletimiz içimizdeki ajanlara, hainlere, düşmanlarımıza maşalık edenlere karşı çok daha etkin mücadele etmeli hemde acilen.
  • 1 Ay Önce

Fethi

Yukarıda adı geçen, görmeyen, duymayan partilere ,yandaşlarına, muhaliflik yaptığını sananlara anlatmak ,duyurmak ,göstermek çok zor Çünkü onların dertleri ülke değil, ülkeyi " nimet, nimet " olarak görmek. Her olumsuzlukta ellerini oğuşturan ,her güzellikte hüsran yaşayan bir zihniyet olmak ,zor be ...
  • 1 Ay Önce

Vatansever

Mâşallah. Mükemmel gelişmeler yaşanıyor. Eminim ki, daha duyurulmayan ,görücüye çıkmayan nice güzel çalışmalar hızla devam ediyor. Bu var oluş kavgasında, gerekli tedbirlerin alınıyor olmasını görmek güven ve umut veriyor. Hem bizlere, hem de mazlumların tamamına. Rabbim 'e hamdolsun. Bu Milleti koruyan Yüce Allah'ın lütfu olan, imanlı yöneticilere sahip çıkıp destek vermek, insani ve imani bir vazifedir. Herkes sütünün gereğini yapar. Kıyıda köşede sinip fitne peşinde koşanlardan Müslüman olmaz. Ya da Müslüman öyle davranmaz..
  • 1 Ay Önce

Çoban

İsmini saydığınız parti ve şahısların (Dönemsel değişimler olsa da) 2013 yılı hemen öncesi ve devamında başlayan bir misyonları var ve bu misyonun tamamlanması için var güçleriyle çalışıyorlar. Bu nedenle, ülkenin milli savunma sisteminin gelişimine övgüde bulunmaları, destek olmaları, olumlu bir yorumda bulunmaları görev edindikleri misyon ile ters orantılıdır! Sırf bu misyon uğruna, daha önce altılı masa dedikleri oluşumun öncüsü de olan Chp belediyelerinde yaşanan yolsuzluk, hırsızlık, rüşvet, irtikap, ihaleye fesat karıştırma, veri sızdırma, özel kuruluşunun çalışanlarının primlerini, maaşlarını kamu kaynaklarından karşılama, işe gelmeyen metreslerine kamudan maaş ödeme, şantaj, tehdit, ahlaksız video kayıt arşivi oluşturma, Chp kongresinin pavyonda ayarlanması gibi bir çok siyasi ahlaksızlığı dâhi görmediler, kafalarını çevirdiler ve dâhi siyasi operasyon, iktidarın taktiği gibi ifadelerle savundular. O yılların (2013 ve öncesi) Abd büyükelçisinin, bir iktidarın yok oluşunu göreceksiniz sözü! Önceki ABD başkanının dostlarımızla iktidarı değiştireceğiz darbe ile değil seçim ile sözü! Sılk Road Enstitüsü'nün Chp raporu (Onur Öymen itiraf etti) Kar yağışında İstanbul'u bırakıp İngiliz Büyükelçisi ile balık yiyen İmamoğlu'nun " İstanbul'a hizmet kadar önemli bir buluşmaydı ifadesi, tüm bunlar bu misyonun birer parçasıdır. Şu an resmi olarak olmasa bile Chp yanında kümelenen bu partilerden bir tanesi de, Chp'ye çağrımdır, bu iddiaların yalan, iftira olduğunun delillerini ortaya koysunlar, iddia makamı rezil olsun, bizim ittifakımız daha da güçlensin demedi, diyemediler! Söylemeleri gerekenleri misyonları gereği söyleyemiyorlar. Bu durumda ne savunma sanayi, ne muhalefetin bataklığa saplanması umurlarında değil yani, varsa yoksa misyonun yerine getirilmesi!
  • 1 Ay Önce

Üstad

Uzun menzilli balistik füze yapmak isteyen Kuzey Kore'ye, Kim abinin yanına gitsin. Adam bu işin piri, her ay bir tane sallıyor.
  • 1 Ay Önce

Kim başkan bizi sevmiyor..nato uyesiyiz ya.

Bizi dostum Trump seviyor..

Kitap yüklü bir kamyon

Yol üstüne devrilip kitaplar saçılsa, talan eden olmaz
  • 1 Ay Önce

MUZAFFER...

ELİNE SAĞLIK ,HİÇ HANEK SÖYLETMIYORSUNUZ..........MÜSLÜMAN ÇALIŞIYOR ESER LERİ ISBATITIR..... YAHUDİ VE HAÇLI UŞAKLARI PROJE ELEMANLARI KAFİRLER DE KUDURUYORLAR........ZIRTABOZLAR........
  • 1 Ay Önce

Dertli

Ali Bey,görenler gördü..Abd,israil, Hindistan, Yunanistan hepsi acayip korktu..
  • 1 Ay Önce

Bir

CHP ülkemize atılmış truva atı
  • 1 Ay Önce

İleri Zekalı

CHP DEVLETİ KURMADI DEVLET CHP Yİ KURDU...DEVLET ZATEN VARDI SADECE REJİM DEĞİŞTİ...ALFABE DE DEĞİŞTİ....CHP ÜLKEYİ KURSA BÖYLE OLMAZDI...KURMADIĞI İÇİN BÖYLE...İÇİNDE ZERRE EMEĞİM YOK DİYOR

Adanalı

GOOGLE'DA TÜRK VATANDAŞI İSRAİL YAHUDİSİ HAİM ERROLL GELARDİN'İN SÖYLEŞİLERİ VAR...SSCB'Nİ TÜRKİYEYİ VE İSRAİLİ YAHUDİLER KURDU DİYOR...CHP DEVLETİ KURMADI...DEVLET CHP Yİ KURDU...DEVLET ZATEN VARDI SADECE REJİM DEĞİŞTİ...

Truva atı az bir ifade!

Geri zekalı rumuzlu, tarihini oku öğren biraz. Ülke kurulmadı rejim değişti bu birincisi. İkincisi de, rejim değişikliğini kuruldu olarak algılıyorsan eğer, henüz milli mücadele ortada yok iken 8 Mayıs 1919 İngiliz dışişleri raporunda Türkler hilafeti kaldırmakı, Cumhuriyeti kurmalı belgeleri var. Ayrıca, dönemin Fransız başbakanı Herriot, Türkiye'deki Cumhuriyet bizim manevi evladımıdır, diyor! Bu bilgilerden bazı gerçekleri anlarsın umarım, geri zekalı değilsen...

Truva atı az bir ifade!

Geri zekalı rumuzlu, tarihini oku öğren biraz. Ülke kurulmadı rejim değişti bu birincisi. İkincisi de, rejim değişikliğini kuruldu olarak algılıyorsan eğer, henüz milli mücadele ortada yok iken 8 Mayıs 1919 İngiliz dışişleri raporunda Türkler hilafeti kaldırmakı, Cumhuriyeti kurmalı belgeleri var. Ayrıca, dönemin Fransız başbakanı Herriot, Türkiye'deki Cumhuriyet bizim manevi evladımıdır, diyor! Bu bilgilerden bazı gerçekleri anlarsın umarım, geri zekalı değilsen...

Geri zekali

Ulkemizi kuran chp, chp nin kurdugu ulkemize atilan turuva ati varsa, hele hele geri zekaliysa,,, sen ve senin gibilerdir.

Adanalı

CHP VE UYDU PARTİLERİ VE MATBUATI ALGIYLA OLUŞTURDUKLARI İKLİMİN BOZULMASINI İSTEMİYORLAR...AK PARTİ DÜNYAYI SAVAŞA SÜRÜKLÜYOR DEMELERİNİ BEKLİYORUZ...AĞABABALARI ADINA ENDİŞELENİYORLAR
  • 1 Ay Önce

Nuri Tunç

Tespitleriniz için teşekkür ederiz Ali bey.Güneş balçıkla sıvanmaz;isimlerini zikrettiğiniz zevat içine düştüğü çukurda debelenmeye devam ededursun,hasedinden çatlasın.Bütün dünya Türkiye devletinin yükselişini ibretle izleyecek.
  • 1 Ay Önce

abdullah

gurur duyduk...kıskananlar çatlasın...ben bir memur emeklisi olarak maaşıma zam falan istemiyorum, zam yerine savunma sanayimize harcansın...
  • 1 Ay Önce

Erhan

senin böylelerine" dindar, ulusalcı, milliyetçi...." dediklerin demek ki böyle değillermiş. ama sen . esas olanın amel, iş, söylem değil eylem olduğunu bildiğin halde hala bunları böyle adlandırıyorsun. oysa böylelerine " hiç boşuna kendinizi ulusalcı, milliyetçi, dindar olarak lanse etmeyin (yutturmaya kalkmayın) ; böyle falan değilsiniz " demek gerek
  • 1 Ay Önce

elefteros tipos

keşke özgürü içeri almasalardı. onların yeri heykel ve rakı fuarı.
  • 1 Ay Önce

Adanalı

YILDIRIMHAN FÜZESİNDEN KÜFFAR KORKTU MU BİLİNMEZ AMA CHP VE UYDU PARTİLERİ VE MATBUATI YAZAMADIĞINA GÖRE İÇİMİZDEKİ YABANCILARI KORKUTMUŞ GİBİ...JOE BIDEN'IN 6,5'LU MASA MUHALEFETİ 3,5...

Aşağıdakilere ne demeli bilmem ki

Farkındamısınız devletimizi korkaklıkla suçluyorsunuz. Bu yaptıklarınızı batılı bir ülkede asla yapamazsınız. İşin daha kötüsü sizin bu hallerinizden etkilenecek çocuklarınız siyonistlerin sahibi olduğu sanal medyada bir bir av olacaklardır. Çocuklarınız lgbtye bile kolayca kurban olabilir. Memleketinizden utanmıyor memleketinizi düsünmüyorsunuz,,,,bari çocuklarınızı düşünüp onlardan utanın...

Adanalı, yıldırımhan fuzesini görenler acayip korkmuştur.

Abd,israil, Hindistan, Yunanistan,......

Bütün dünyanın ödü koptu korkudan..

Ne silahlar,füzeler,uçaklar,tanklar.. dostum Trump bir açıklama yapmadı.. herhalde korkudan..

Adanalı

TÜRKİYEYE NE KADAR YABANCI OLDUKLARINI GÖRMÜŞLERDİR...TAYYİ ZAMAN TAYYİ MEKAN YAPTILAR

Nahit sazoglu

Savunma sanayimizi devlet politikası yapmaliyiz ASELSAN havelsan roketsani TUSAŞi çok uluslu şirket yapmaliyiz üç tarafı denizlerle çevrili denizciligimizi devlet politikası yapmaliyiz
  • 1 Ay Önce

TUSAŞa bağlı TEI turk amerikan ortak sirketi

Motor teknolojisi üzerinde çalışan bir kurum

Fatih

Bazi alanlar vardir, hic kimse bu teknolojoyi baska ulkelerle paylasmaz..BUNLAR ASELSAN GIBI TUSAS ... BUNLAR ZAREN DEVLET POLITIKASI..

Yargi

Bu ay vatandaşın menüsü maket ve heykel. Belediye ve yolsuzluklar
  • 1 Ay Önce

yıldırım bahadır

Yazara gönülden teşekkürle ufak bir katkı yapmak istiyorum izniyle. Eğer Recep Tayyip Erdoğan ve Devlet Bahçeli olmasaydı, Cumhur ittifakı ülkeyi yönetmeseydi ne olurdu Türkiye? Cevap: SAHA26 hayal olurdu. PKK ve FETÖ işbirliği ile ülke kan gölüne döner CAN cık kancıklar ABD İsrail bayrağı ile gizli kardinal liderliğinde ülkeyi siyonist uşaklarına teslim ederdi. 100 yılda ayağa kalkamayacak bir fetret dönemi yaşardık çünkü iki seçimde malum ittifakın belediyelerde yaptıklarına bir bakmak yeterli...yatlarda parti, uçaklarda ve uşaklarda rezalet, vatandaşın kızlarına musallat, havuzlar yemlemeler fonlar rüşvet irtikap neler neler ile maddi manevi battıkça batan bir Türkiyenin beli doğrulabilir miydi? Sn. Arıkan bunları bilmiyor olabilir mi? Sn. Erbakan bunları tahmin etmiyor olabilir mi? Sn. Davutoğlu, Babacan, Müsavat ve dahi diğerleri ciğeriniz yeter mi yüreğiniz yeter mi böyle bir manzaraya, ya Allah aşkına siz neyin peşindesiniz? Sözcü, cumhuriyet dün neyse bugün de o, peki ey karar ey yeni asya ey milli gazete ya basiretiniz bu kadar mı bağlı, bir sorun SAHA26 bağlamında: Recep Tayyip Erdoğan bu ülkeyi nereden nereye getirdi? eksik varsa siz tamamlayın arkadaş, ülkeyi siyonistlere teşne haline getirmek mi muradınız, ya madem öyle neden hala aynı nüfustaki adınız?!
  • 1 Ay Önce

MUZAFFER...

ELİNE SAĞLIK, ALLAH C.C. RAZI OLSUN ......İKİ GÜN LUK DÜNYADA FIRILDAK OLMAYA GEREK YOKTUR ,YA MÜSLÜMAN SIN ....YADA KAFİR ........HERŞEY AYAN BEYAN ORTADA DIR.......

Adalet

Maket ve heykel siyaset.
  • 1 Ay Önce

Hadi hayırlısı

Bakan Güler: Yıldırımhan'ın testlerine önümüzdeki dönemde başlayacağız Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler, "Yıldırımhan uzun menzilli füzemiz, ülkemizin ilk sıvı roket yakıtlı, hipersonik hızda seyir kabiliyetine sahip ve en uzun menzilli füze sistemi olarak önemli bir teknolojik aşamayı temsil etmektedir. Laboratuvar test süreçleri başarıyla tamamlanan sistemin testlerine de önümüzdeki dönemde başlayacağız" dedi. (Basın)
  • 1 Ay Önce

Cem

Önümüzdeki hangi dönemde yapılacak. Petrol ve gaz gibi açın gözlerinizi füze atacağız mi diyecekler. Umarım o füze bize....!

işallah

İşallah en kısa sürede demo dan gerçeğe dönüştürülüp test uçuşları yapılıp seri üretime geçilir.
  • 1 Ay Önce

Ahmet

Bir de tarım ve hayvancılıga el atılmalı.
  • 1 Ay Önce

ÖZCAN ŞAHİN

GÜNAYDIN MUTLU SABAHLAR HERZAMANKİ TERANE DEVAM EDİYOR M6HALEFETE HAKARET İKTİDARA ÖVGÜ BİSHASSA SANAYİDE YAPILANLAR ENÇOKTA SİLAH SANAYİYLE İLGİLİ OLARAK ÖVE ÖVE BİTİREMEMİŞİNİZ BUGÜN SADECE TRENDE BAHSEDECEĞİM ORTALIĞI YIKIYORSUNUZ BİRDE YÜKSEK HIZLI TREN DİYE YÜKSEK HIZLI DEĞİL HIZLI BİLE OLMAYAN SADECE SÜRATLİ TRENDEN ANKARA BURSA BANDIRMA İZMİR HATTI ZATEN BİLECİĞE KADAR OLAN SÜRATLİ TREN 2013 DE BAŞLADI YIL 2026 BURSAYA BİLE BAŞLAYAMADI BİRDE MERSİN ADANA GAZİANTEP ONDADA TIK YOK  BİR YENİ YALAN ANKARA AFYON İZMİRMİŞ MİŞ 2050 60 DA BELKİ YAPILIR EFENDİM
  • 1 Ay Önce

Fatih

Demiryollari zarar ediyor diyen SAHIS, LUTFEN ELINDE DELIL VARSA SUN BURAYA SANA INANALIM.. ANA IBB NIN HERHSNGI BIR GIDERI OLNADAN ISPARKLARI ZARAR EDIYOR...

Sadece yüksek hızlı tren,hızlandırılmış tren,süratli tren mi...

hızlı trene binmiş mi bilmem ama muhalafetin dolmuşuna binmiş,inemiyorda..onu zamanın ulaştırma bakanı enis öksüz söylüyordu belki torunlarımızda göremez diye hızlı treni

Adanalı

MERSİN ADANA GAZİANTEP YAPILIYOR...BAZI YERLER HIZLI TREN...BAZI YERLERDE HIZLANDIRILMIŞ TREN...DURACAĞI MESAFELER YAKIN OLUNCA HIZLI TRENE GEREK YOK,İSTESEDE HIZLANAMAZ...HIZLANDIRILMIŞI YETERLİ.

Övelim de Nasıl?

Muhalefeti övelim de nelerini övelim? Hizmet deseniz bir kaç küçük yerel hizmet hariç hizmet sıfır. Nelerini övelim? Otel odalarında ki alemlerini mi, pavyonlarda şantaj videolarını mı, pavyonlarda para dağıtıp delege elde etmelerini mi, milyarlık üç villayı 220.000 TL gelirle almalarını mı! İl binasına sıç...ı mı, Chp genel başkanının kabire rakı dökmesini mi, makam aracını belediyelerden almasını mı, CHP'li vekilin çakarlı aracını zaten zengin olan (Kendisi en iyisini alır, ama!?) iş adamına kullandırmasını mı? 16 yaşındaki kız çocuğuna sarkıntılığı mı ve buna destek olan muhalif aklı mı? Nesini öveceğiz muhalefetin?

Chp'nin Heykelleri daha iyidir değil mi?

Sen hala trenle mi uğraşıyorsun Özcancığım, olağanüstü diye anlatılan dönem dahil 1980'lere kadar ülkede sanayi var yok gibiydi, Anıtkabir bayrak direğine ip üreten ismi Sözcü gazetesi 30 Mayıs 2024 yılında duygusal, hüzün ve övgüyle haber yapıyor aç oku! Bayrak direğine ip, 1980'lerde bunu dert edinen biri tarafından yapılıyor. Bu iktidar, seksen yılda yapılmayanları şeytan taşlamaya fırsay buldukça 23 yılda yaptı, sen hala tren diyorsun ve Bilecik'e kadar var diyorsun, yapıldığını itiraf etmiş oluyorsun, biraz mantık Özcan kardeşim biraz mantık, mantı değil ha mantık...!

Akitcilerin ve Ali Beyin görevi hükumeti övmek, muhalefeti eleştirmek

Hızlı tren diyen Fatih ,sürekli zarar eden bir demiryolu kurumumuz var..

Fatih

Sayin Ozcan bey, hayatinizda hic hizli trene bindiniz mi? Bence kafanizdaki bulunanlari yazmak isteyip, klavye onunde yazmissiniz. Birde nerden nezunsunuz?

halil ibrahim

Ekonomi denince aklına soğan ve patates fiyatı geliyordu şimdi buna ilaveten İstanbul havalimanı ve Borsa İstanbul da eklenmiş,,,İyi, sende gelişme var, umut var...
  • 1 Ay Önce

Ayhan

Maşallah diyelim Ali beye nazar değmesin .

Âdil şâhid

Devam,devam,devam..Ufkumuz açılıyor bu nevi makalelerle..selamlar, sevgiler
  • 1 Ay Önce

Vahap

Ne diyelim Ali bey bunıar chp ye ysranmak adına bu saçmalıkları yaparken elin oğlu çalmayı o kadar içselleştirmiş ki Özel SAHA ya inip rol çalarken bön bön bakıyorlar Allahtan halkımız hamakat ehli gibi bön bön bakmayıp feraset ve basiretiyle hadiseleri izleyip yorumluyor chp anlayışının eline geçecek ilk fırsatta tüm bu tesisleri harabeye ve viraneye çevireceğini görüyor isimlerini saydığınız zevat ve matbuat ise görmüyor bu bile bir kazanım önceden tahkir ve tezyif ediyorlardı şimdi ise üç maymunu oynamışlar Allah Teala idrak ve izan nasip eylesin
  • 1 Ay Önce

Şuayip

Lafla değil icraatla anılmak esastır
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23