• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Havama, suyuma dokunma.. Ben varım, siz de var mısınız?

47 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

o zaman görecektik çevreci yalan baloncuklarını

o madenler CHP iktidarında çıkarılsaydı ... şimdinin çevreci illet vekilleri o zaman ye kürküm ye yapacaktı... şimdi o uyduruk kıytırık çevrecilik yalanlarını " ye babam ye " yapıyorlar
  • 1 Ay Önce

Talha Yılmaz

Bizim buralarda Toros dağlarının neredeyse her tarafı mermer madeni...Kayaları kesiyorlar, het tarafı darmadağın ediyorlar, sonra da öylece bırakıp gidiyorlar, memer tırları trafik de tehlike saçıyor, tırlar yolları patlatıyor darmadağın ediyor...Bunların sıkıntısını yaşamak lazım...
  • 1 Ay Önce

Erhan

sonrada "yeraltı zenginliklerimiz atıl bekliyor, dışardan ithal ediliyor , paramız gidiyor, gelişemiyoruz, fakirleşiyoruz" derler, güya Atatürkçüler. oysa Atatürk " maden hayattır, insanı maden yaşatır" demiş. Etibank ve MTA nın kurulmasını sağlayıp yerli madenciliğin gelişmesine öncülük etmiştir. ama kusur doğru olanı kendileri öğrenmeyenlerde, böylelerine inananlarda , aldananlarda ve destekleyenlerde
  • 1 Ay Önce

ET DE BENDEN!

Ayetin deyimiyle; bozguncuların ta kendisi olan bu zındık güruh, hem fitne fesadı yayarlar hem de bizler ıslah ediciyiz, derler. Aynı çirkefliği kurban kesiminde de yaparlar. Her çeşit etin en iyisini sürekli zıkkımlanırlar, sonra da kurbana karşı çıkarlar. Benzer algı operasyonları; ABD ve Siyonistlerin İran’a demokrasi ve barış götürmesinde ya da FETÖ Başının karıncalara basmamak için yolunu temizletmesi ya da PKK'lıların dağda bile yere izmarit atmamasında vardır. Lakin hepsi de Müslüman öldürme uzmanıdır. Çünkü küfür tek millettir.
  • 1 Ay Önce

akesar

Amaç, madenleri Türkiye çıkarmasın. Daha sonra ABD, İsrail, İngilizler çıkarsın.
  • 1 Ay Önce

M. Seyfeddin Ulucak

Sana sadece bir cümle: Kötü örnek örnek olmaz!...
  • 1 Ay Önce

Gamsız

İçimizde biri var adı vay vay.... Yani yalan içatcısı çakma einstein.çakma solcular gibi maden işcilerini savunuyor gözükmüş..... SAYIN İçişleri bakanımız el atıp o sorunu çözdü..... Chpli belediye başkanları işcinin memurun maaşına el koyup kendi uçkurlarına harcadı....
  • 1 Ay Önce

Reis Sevdalısı

madene kim karşı çıkar? Müslüman hükümetin ve Müslüman Türkiye'nin güçlenmesini istemeyenler. ağaç her yerde yetişir, tarım ürünleri çölde bile sera yöntemiyle yetişir. bana istediğiniz bölgeyi gösterin 10 yıl içinde Karadeniz gibi sık ormana çeviririm ama madeni üretemezsiniz. savunma sanayi için önemli olan nadir toprak elementleri ve enerji için ihtiyaç olan petrol evimin altında çıksın, bila bedel evimi veririm devlete. bu nedenle maden sahası olan yerlerdeki mülkler bedeliyle kamulaştırılıp ormanmış, tarlaymış, evmiş, yaylaymış diye düşünülmeden kamulaştırılmalıdır.
  • 1 Ay Önce

Müslüman hükumet mi. Emin misiniz..

Ülke münafık kaynıyor...

Yorumsuz

Orada ot bitmiyorsa bitmesin ot her yerde var. Elin oğlu çıkarıyorsa bizde çıkarırız,... Minik ermenistanda nükleer santral var bizden yok. Engel olan kim chp ve saz arkadaşları....

Yorum

Sen hiç sinyanürle altın çıkarılan bir alan gördün mü ?değil 10 yıl 100 yılda geçse o topraklarda ot bile çıkmaz

Maden işçisi

Bu işin fıtratında ne var Ali?
  • 1 Ay Önce

Göçükte kalma var..

O zaman kader der geçeriz..

Asım,ın nesli

Sahi geçen yıl İzmir belediyesinden çıkarılan 1030 işçinin akıbeti ne oldu, öyle ki chpli belediye başkanı cemil tugay işçileri rahat bırak, önce bankamatik memurlarını işten çıkar diyen sendikacıları bile işten atmıştı, İzmir belediyesinde mesleği metreslik olan bankamatikçi memureler varmıdır acaba, yani İzmir Bornova belediyesi özkan yalım'ın metreslerinden birini istihdam ediyordu biliyorsunuz, ayrıca Esra ışık isimli bayan ağaçlara ve doğaya sahip çıktığı için değil, boynunda herşey çok güzel olacak, yazılı bir pankartla provakatörlük yaptığı için içeride.
  • 1 Ay Önce

Nasihat

Yok. Yasak değil Amuda da kalkabilirsin poz vermek için. Chp pozu ve heykeli sever.

Okur

Hersey güzel olacak demek yasakmı 

Solcuların kışkırtıcı teröristçe eylemleri

Solcuların doğası gereği terörist ruhlular bu çirkin ruhları yani fitneciler diye Kuranı Kerimde ifade edilen tiplerin amacı kullandıkları süslü kelimerin altında şeytanca sinsice davranış yatar gayeleri kesinlikle hak adalet değil kendileri hariç herkesi faşist görür kapitalist görürler kendi şeytani dünyalarında nedense onlar haklıdırlar aynı zamanda bu tiplerin kahir ekseriyatı ateisttir zayıf imanlıdır tek amaçları FİTNECİLİK FESATÇILIKTIR!hep kendileri haklı karşı taraf sürekli haksızdıe EMPATİ bunlar asla olmaz!Sürekli kendileri haklıdır eylemleri VANDALLIK TERÖRİSTLİKTİR kısım kısımdırlar aşırıları dhkpc pkk gibi silahlı teröristlerdir diğerleri çoğunlukla VANDAL dır!ASIL TALANI HIRSIZLIĞI hep bunlar yaparlar zaten demokrasi şemsiyene sığınıp terör estirmektir NOKTA!
  • 1 Ay Önce

Takip

Ali abi yanlış bişey yapmadıysan, beyanda bulun
  • 1 Ay Önce

Hüseyin Alp

Hese güneşe rüzgara termiğe nükleere yer altı üstü değerli madenlerin petrol doğal gaz çıkarılmasına yola köprüye tünele limana hava alanlarına Camiye Hastaneye hürkuş iha siha kaan mmu kızıl elma tayfun sida tcg helikoptere yht togg vb karşıyız ee nasıl olacak 1 saat su elektrik internet kesilse trafik tıkansa ekonomik sıkıntılar (onlar için sıkıntı yokda) bas bas bağırıyorlar (zaten çözüm üretemezlerde) varsa çözümünüz getirin yok millete ver gazı ama kendileri sırça köşklerde sahilde yatta katta uçakta otel motel vur patlasın çal oynasın alkol içsinler devletten aldıkları ballı maaşlarla rahat içinde yaşasınlar ha bunların çevresinede kimse gelip yerleşmeşsin rahatsız etmesin Ülke Vatan Devlet Vatan Millet Sakarya ağızlarında yoksa ingiliz büyük elçisinin arabasının beygirliğini yapmış jön Türkler olarak mandacılığa emperyalistlerin uşaklığına çoktan razılar
  • 1 Ay Önce

elefteros tipos

cehape sloganı : hırsızıma, tacizcilerime, ahlak yoksunlarıma dokunma.
  • 1 Ay Önce

Tekaüt

Bir ülkede yasal zemin içerisinde hak aramak suç teşkil etmemeli.
  • 1 Ay Önce

Maden şirketi kimin

Yandaşlarda galiba..

Reis Sevdalısı

devletin faydasına olacak maden şirketini zora sokmak hak aramak değildir. madenler Milli meseledir.

Nahit sazoglu

Üç tarafı denizlerle çevrili denizciligimizi devlet politikası yapmaliyiz ASELSAN havelsan roketsani TUSAŞi çok uluslu şirket yapmaliyiz ülkemizin ekonomik gelişmeler ancak demiryollarıyla olacaktır petrol şirketleri otomotiv şirketleri otobüs şirketleri lastik şirketleri cumhuriyet kurulduğundan bugüne kadar demiryollarini engellemişlerdir her ilimize hızli tren yapmaliyiz raylı sistemler geliştirmeliyiz yük ve yolcu taşımacılığında acilen demiryollarına geçmeliyiz demiryolları toptan tüfekten daha mühim bir emniyet silahıdır tulomsas tudemsas TÜVASAŞ çok uluslu şirket yapmaliyiz
  • 1 Ay Önce

Akit

İşçiler maaşı tazminatı odenmediginde hukuki bir yaptırım yok mu,bu nasıl iş mahkemeye mi gidecek,devlet gerekiyorsa madde koysun üç ay ödemeyen ruhsatı askıya alınsın,işçiye zulüm yapılmasın,devlet sendikayı teşvik etsin,
  • 1 Ay Önce

Egeli arif

Hacı tespitler tam doğru. ANAP zamanında sahile çivi cakilsa kızanlar şimdi buralarda sahiller doldurulup kafe yapılsa bile gık çıkmıyor. Bunlarin derdi doğa falan değil bunlar derdi işçi de değil bunlar derdi işi gücü siyaset ve dindar parti istememek. Ve bunlar ege tarafına yerleşen hasta tipler 24 saat siyaset yaparlar .bunlar heryerde Atatürk diye bagirirlar ertesi gün aynı kişiler demirtas için yürür. Ve devlet bahcelinin attığı adımdan sonra her hafta pretosto için toplanan gruplar herzaman demirtas için yaptıkları pretosto artık yapan yok çünkü dertleri demirtas değil siyaset .
  • 1 Ay Önce

Emekli

Ali bey yazıyı okudum. İmzamı atarım . Bir kaç soruda iktidara sor. Emekli mağdur. Ek gösterge seyyanen hala muamma. Hal yasası ve fahiş fiyat marketlere ne yaptı. Bu millet bu sıkıntıdan ne zaman kurtulacak.
  • 1 Ay Önce

Vatan sevdalısı

İran'daki ajanlar da senin gibi ah bu dış güçler deyip kendi ülkeleriyle alay edip gösteri yapıyorlardı. Şimdi güsteriden vaz geçdi. Yiyecek ekmek bulamıyor. Yani siyonist sen benim ajanımsın seni koruyum demiyor. Üstelik üstüne bomba yağdırıyor. İran'daki satılmışlar sana örnek olsun.... Vatanını sevmeyen kahrolsun.....

Ah bu dış güçler var ya..

Onların yüzünden emekli maaşları, asgari ücret düşük..

Vatan sevdalısı

Reis sevdalısı bende gövdemi basarim... Selamlar....

Reis Sevdalısı

emekli mağdur değil aç gözlü. emekli olana kadar dünyalığını yapmayan da ağlamasın bir zahmet. bizim kadar emeklisini düşünen bir ülke var mı?

İmzam yok bannak basarım

Tabipler odası, eczacılar odası, esnaflar odası, muhtarlıklar gibi fuzuli kuruluşlar kaldırılmalı.

İşin özü

Ali bey! sana en yakın Çatalca ilçesi var. Hafta sonu bir gez, dere tepe, dağ her taraf delik deşik olmuş. Her taraf kum, çakıl ocağı. Ormanlar mahvolmuş, çok çirkin bir görüntü oluşmuş. Artık buna bir dur denmeli bence.
  • 1 Ay Önce

Çok acayip

Bu kadar ruhsatı kim neden verir?

Vay vay

Ali Bey maden işçilerini kimse kiskirtmadi.. 5 aydır maaş alamadıklarını söylüyorlar..sizce bu doğru mu.. nedeni de belli galiba..
  • 1 Ay Önce

Örneği Olmayan Tek Tür

Chp zihniyetinin dünyada ikinci bir örneği yoktur, bulunmaz da, olamaz da, olmayacaktır da! Ülkede hak, hukuk, adalet olsun ama bu sistem sadece bizim için çalışsın. Suç içlesek de, yolsuzluk, hırsızlık, yapsak da, rüşvet alsak,irtikap yapsak da, taciz ve tecavüzler de bulunsak da, çocuğumuz yaşındaki kızlarla, çalışanlarımızla otel odalarında basılsak da, kendi iş yerimizde çalışanların SGK ödemelerini yönettiğimiz belediye üzerinden ödetsek de, usülü diploma alsak da adalet bizden hesap sormasın, bize elleşmesin. Ülkede lüks olan her ne var ise olsun ama sadece biz kullanalım. En iyi ev, araba, villa, yat olsun ama bizde olsun. Ülkede yol olsun ama sadece bizim sosyal hayatımızın aktığı güzergahta olsun, köprü, tünel olsun ama sadece biz geçelim. Ülkede gaz, petrol, maden çıksın, üretilsin ama bizim konforumuza etkisi olsun gibi daha bir çok sosyal, siyasi, kültürel, eğitim, sağlık, ulaşım vesair konularda öncelik hep bizim olsun, söz sahibi biz olalım, bize sorulsun, bize danışılsın, yaptıklarımız sorgulanmasın diyen, en geniş mana'da ise " Biz hep muhalif olalım, ülkeyi kim yönetirse yönetsin ama asıl üst yönetim biz olalım, danışan, çalışan, hizmet üreten ise onlar olsun" Halkımız hizmet etmesek de oy atıyor zaten diyen kafalarda çıktı içlerinden, kaleleri olan şehrin yöneticisi de, tüm hizmeti devlet yapsın ama halk beni seçsin diyor! Kafa bu işte!? Ülkeyi dışarı da sürekli şikayet edelim İngiliz, Amerikalı, Alman, Fransızdan yardım isteyelim ama en vatansever biz olalım, kimse bizim vatanseverliğimizi sorgulamasın diyorlar. Bu kafa da asıl olan biziz, kafası var. Maalesef seçmenleri de bu ortamı onlara sunuyor. Sahil bölgeleri bunlardan soruluyor, o bölgelere çökmüşler. Doğanın, ormanın içine kendilerine özel şato, villa, malikane kondurmuşlar ama, doğa katlediliyor edebiyatı yapıyorlar. Ağaç, yeşil, orman güzellemesi yapıyorlar, İbb asırlık çınarları kesiyor hepsi deve kuşu oluyor o an! CHP'nin bu ülkede neden dikili bir ağacı yok? Dünya'da tek tür olduklarından, bir örneklerinin daha olmadığından. Neden 66 yıldır muhalefetler? Halka karşı hizmet özürlü olduklarından, hizmetçi değil efendi oldukları görüşüne sahip olduklarından, halkı hizmetçi gibi gördüklerinden...!
  • 1 Ay Önce

Eşrefoğlu

Kalemine gönlüne sağlık ancak bu kadar izah edilir bunlar emperyalistlerin Türkiye maşası
  • 1 Ay Önce

Pedro sançez

Emperyalistlerin maşası fetö ve tanklarını alkışlayan kendini laik solcu sanan chpliler. Türkiye'de tek solcu vatan partisi

maşa

dostum turump tökezleyecek diye ödleri kopuyor :)))))))))

Emperyalistlerin maşası kim acaba..

Belli değil mi..

Tam tamına

Yahudi taktiği, chp si de,solcusu da aynı marka
  • 1 Ay Önce

!!!!!!!!!!!!!!

Sabetay Türkan Saylan seçilmiş olduğunu köşe başlarını tuttuklarını hangi hükümet gelirse gelsin kendi yapacakları işleri CHP nin yaptırdığını söyledi
  • 1 Ay Önce

tın tın

okumadan yorum yazan, her şeyi çok bilen, her şeyin en iyisine layık, yobaz laiklerin yorumlarından dolayı artık kim ne yazmış diye merak etmiyorum..ayda yılda bir girip bakıyorum, hep aynı havalı yorumcular var......CUMA NAMAZINA dahi gitmeyen buraya züppelik için girenlerin ne düşündüğü çokta tın...
  • 1 Ay Önce

Dün en çok yazdığım yorumlardan sosyal medyada

siyonistler kendinden olmuyan Hıristiyan Müslüman farketmez kendinden olmuyan Hıristiyan Müslüman farketmez kendinden olmuyan Hıristiyan Müslüman farketmez kendinden olmuyan bebek çocuk kadına afedersiniz tecavüz Edip öldürebilir hükmü maddesi varmış sevap kazanıyorlarmış değiştirdikleri tevratta şeytanlar yapmadığı zalimlik kalmamıştır Nazilerin komutanı bir tane dahi bırakmasa idiniz diyeceksiniz yaksaydınız diyeceksiniz ki işte o gün bugün sabetaistler zalimliklikte sınır tanımıyor FİLİSTİN'DE yapmadıkları Zalimlik kalmamıştır ülkemdeler Erdoğan ile İslamiyet ile uğraşırlar ciyaklıyarak yatırım engeller sabetaist göçmenler ataputlarının yolundalar gerçek kimliklerine döndürülsün onlar birbirlerini tanıyor Biz tanımıyoruz onları Bizim kimliklerimizi bıraksınlar Müslüman kimliğini bıraksınlar gerçek kimliklerine döndürülsün sabetaist işbirlikçiler
  • 1 Ay Önce

MUZAFFER...

ELİNE SAĞLIK ,DEVLETİN İÇİNDE HAİNİ LER ÇOKTUR DA ONDANDIR ,BİRDE BUNLAR BEYAZ IRK OLDUKLARI İÇİN DİR .........TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNİN DÜŞMANLARI DIR LAR.........DİNİ İSLAM DÜŞMANLARI DIR LAR..........
  • 1 Ay Önce

Ali

Genelde böyle sesi çok çıkanların pislikleri çok olur. Ama bu zihniyet ülkemde hala yüzde otuz oy alıyorsa , sözün bittiği yerdeyiz demektir.
  • 1 Ay Önce

Yorum

Maden işçisine alacağını tahsil etmesi için, diğer işçilere göre (hem) ayrıcalık tanı(ma)yalım.. 
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23