Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela’da meydana gelen ve binlerce insanın hayatını kaybetmesine, binlercesinin de enkaz altında kalmasına yol açan yıkıcı deprem felaketinin ardından muazzam bir yardım kampanyası başlattı. Kardeş şehir protokolü imzalanan La Guaira eyaletinden de acı haberler aldıklarını derin bir üzüntüyle belirten Başkan Şahin, asrın felaketini yaşamış bir şehir olarak depremin acısını en iyi Gaziantep'in bildiğini vurgulayarak bir aylık maaşını bağışladığını belirtti.
x
WhatsApp İhbar Hattı
+90 (553) 313 94 23