Doktorlar ‘sen ölüsün’, polisler ‘yaşıyorsun işte’ arkadaşları ‘yaşayan ölü’ diyor! Fıkra gibi olay!
Hatay'da depremde enkaz altında kalan ve çıkarıldıktan sonra sisteme ölü olarak kaydedilen Ahmet Artan, sağlık kurumlarında ölü olarak görünüyor. Bu nedenle sağlık raporu alamayan Artan, ehliyetini yenileyemeyince cezaya çarptırıldı. Doktorların kendisine ölü diye rapor vermediğini ama polisin ‘yaşıyorsun işte’ diyerek ceza kestiğini anlatan Artan “Arkadaşlarım da bana ‘yaşayan ölü’ diyor” dedi.