Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TMO'nun çiftçilere hububat alımlarında ödemelere başladığını belirterek, "TMO, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor." açıklamasını yaptı.
x
WhatsApp İhbar Hattı
+90 (553) 313 94 23