• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kaybettiğimiz talim- terbiye iflas eden batılı eğitim modeli

15 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ata

karma eğitim bütün kötülüklerin ilk adımı... cinsine göre davranamayan, adam gibi egitilemeyen nesillerden bi cacık olmuyor...
  • 1 Ay Önce

Recep

Baykemal yapmış diyeceğim ama o da yok. Bunu Silivri yapıyor olmasın?
  • 1 Ay Önce

ata

sonuna kadar reis....

Ercan

Her şehire üniversite açtık ama çöpü kim toplayacak,,berber,terzi,elektrikçi kim olacak,kim hayvancılık yapacak vb.düşündükmü.Çok çocuk için kadın istihdamı sınırlanmalı diye düşünüyorum.
  • 1 Ay Önce

Ahmet

Ercan bey, kadın istihdamı ile ilgisi yok, çalışmayan ev hanımı kadınlar da 1 çocuk sahibi olmayı tercih ediyor günümüzde .

Kanber

Selamlar. Allah razı olsun hocam. Ne kadar güzel yazmışsınız. Batıdan ithal ettiğimiz bu şer düzeninin, küfür düzeninin en kısa sürede değişmesi, millet olarak, ülke olarak huzura kavuşmamızın en büyük vesilesi olacak.
  • 1 Ay Önce

Halit Aksüt

Yüreğinize sağlık hocam
  • 1 Ay Önce

Ali Erkan kavaklı

@Halit Aksüt Allah razı olsun hocam, eğitim öğretmenle inşa edilir.

Ali Erkan kavaklı

@Halit Aksüt

Hikmet Yılmaz

 Almanya'da kaç yıl öğretmenlik yaptınız ?
  • 1 Ay Önce

Ali Erkan kavaklı

@Hikmet Yılmaz 6 sene

Kerem

Eğitim sistemindeki zaafımız 500 yıllık, Milattan Önce 300 yıllarında Öklid’in kurduğu geometriyi 1735 Li yıllarda yani 2000 yıl sonra anlamağa çalıştık.Bu konuda Katip Çelebinin feryatlarını aydınlarımız hala bilmiyor.Bunun için Emrullah Bulut’un “Katip Çelebinin Düşüncesinde Akli İlimlerin yeri ve önemi “ adlı yüksek lisans tezini iyi incelemek lazım. Fransız filozofu Rene Descartes’in ,:” Bilimin kökü metafizik , gövdesi fizik, dalları matematik ,mekanik, tıp” sözünü kaç tane Aydınımız ve bilim adamımız anlayıp bize uygun formülünü ortaya koyabilir? Yine Tarık Fatih Ardıç’ın ,”Gazali ve Descartes ‘de Metodoloji Sorunu “ adlı yüksek lisans tezini kaç tane Aydınımız ve bilim adamımız anlayıp gerekeni yapabilir? Gazali’nin Tehafetül Felasife adlı eserini 932 yıldır anlayamadık, bu eser anlaşılmayınca Eğitimi düzeltemeyiz.Eğitimimizde en büyük eksiklik sosyal bilimler alanındadır. Felsefe, sosyoloji, sosyal tarih , bilim felsefesi konularında nesilleri eğitemiyoruz, çünkü bu konuları iyi bilmiyoruz.
  • 1 Ay Önce

Raa

Biz Ağır bir hastalık geçiriyoruz. Bu hastalığın doktorlarıda hasta. Bu geçecek amma uzun zaman gerek.
  • 1 Ay Önce

İzmirli Öğretmen

İyi de sayın hocam, Ak parti bu yanlışlara niye sadece seyirci. Ahlaksız öğrenci İHA,Siha, köprü,yol,barajdan anlar mı. Allah, peygamber sevgisi aynı Atatürkçülük konuları gibi bütün derslere serpiştirilmeli. Başka yolu yok.
  • 1 Ay Önce

Boşa kürek çekmek bu herhalde

Benim gördüğüm Allah kötü ve şer odağı olan insanlara akıl bahşetmiyor, ne yaparlarsa yapsınlar helak oluyorlar
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23