• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Araçlarda ekipman şartı genişledi: Eksik olana ağır kusur ve ceza

Yeni düzenlemeyle araçlarda bulundurulması zorunlu ekipmanların kapsamı genişletildi; yangın ve acil durumlar başta olmak üzere kritik anlarda gerekli malzemelerin eksikliği muayenede ağır kusur sayılacak ve para cezasına yol açabilecek.

11 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

veysi

Allah aşkına nasıl saçmalık bu ampül hangisini bulunduracaz yeni çıkan araçlarda ampül değiştirmeyi bırak kapalı kutu şeklinde sanayiye gitmeden değşitirmek nerdeyse imkansız yanımızda römork bulunduracaz yakında liste git gide artırıyor nasıl saçmalık bu
  • 1 Ay Önce

Sıtkı yılmaz

Ceza kesmek için bahane, trafikte usulsüz haraket edenleri takip edip cezaları kesilse yeterli, işgüzarlıktan başka bir şey değil, bazıları hükümeti zora sokmak için elinden geleni yapıyor, parça satan yakınlarımı var onlarımı zengin edecekler.
  • 1 Ay Önce

Egeli

Arka koltuğunda bir tamirci oturalım olsun bitsin
  • 1 Ay Önce

ata

arkada römorkla gezelim abi...
  • 1 Ay Önce

Vahap

Milletin aklıyla oynamayın yeni arabaları bir arıza durumunda servis bile OTG yada bilgisayarla ancak ne arızası olduğunu anlayabiliyor tornavida da nedir .
  • 1 Ay Önce

Fikret Türk

Yahu herşeyi anladık diyelim de ampul ne ya hangi şöför başta ben far ı bir tornavida ile yerinden çıkartıp ampul değiştirecek işiniz gücünüz yok herhalde önce şu kök maaşa bir insanlık muamelesi yapın şu marketlere bir düzen getirin en önemlisi şu kedi köpek mama soyguncularını hizaya getirin başıboş köpekler yüzünden hepimiz çocuklarımız için uykuyu terkettik 
  • 1 Ay Önce

ata

eskiden bir de sigorta taşınırdı kit olarak... da şimdi ne sigorta, ne lamba, ne far hiç bir şey ne yerinden çıkar, ne değiştirilir... dooooğru servise... bunların bir farı zaten servet... artık far tamircileri var duymayanlar için... yani biraz günümüze gelmeli kanunlar, tüzükler...

Oktay

Sanki motor indirecek millet pense tornavida nedir... tetiğe basınca 5 saniyede biten yangın tüpü için bir şey demiyorum... İlk yardım malzemesi çok önemli bence en dikkat edilmesi gereken...
  • 1 Ay Önce

Vahap

Yapma ya kardeşime sen hiç yangin söndürücü ile aracını söndürebileni gördünmü hadı diyelim o tamam peki herkesin 1990 möd. Şahinimi varki tornavida pense lazım olsun sen gel 2015 möd. dan sonra Sonraki araçların far ampülünü değiştir sana helal olsun diyeceğim ben yılların ağır vasıta şöförüyüm motor indiririm tamir ederdim ama bu yeni arabalarda araca müdahale şansın hiç yok o yüzden ne pense lazım ne de tornavida ve ampül ama ecza çantası şart tabii .

yapma ya

...5 saniyede sönmeyen yangın varsa zaten aracı kaybetmişsin demektir....amerika gibi gelen ambulansın parasının alındığı bir ülke olsaydık, kimse ambulans çağırmazdı...ilk yardım çantası yerine ambulans çağırıyor herkes..pense kullanmasını bilmeyende araba kullanmasın, sen yapamıyorsan başka biri yardım eder, fuzuli yolları kapatmaz, zaman kaybetmez, ekonomiye katkınız olur...

Hamdi

Buraya kadar her şey çok güzel aynı şekilde siz gerçektwn vatandaşı düşünüyorsanız şu marketlerede aynı oranda ki usulsuzluklerede ağır cezalar hani araç çekmesini çok iyi biliyorsunuzda aynı oranda market kapatma cezalarınıda getirin veya uygulayında samimiyetinize inanalım insanların artık uygulanan cezalara takati kalmadı hele işini birde suistimal edenler olunca işler dönülmez noktaya gidiyor haberiniz olsun
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23