• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İBB yönetiminin Küçükçekmece aymazlığı Meclis'te tescillendi! Göl resmen lağıma döndü, İBB sadece seyrediyor!

İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Meclisi mayıs ayı oturumunda, AK Parti'li Meclis Üyesi Aykut Arıkbuğa’nın Küçükçekmece Gölü’ndeki içler acısı kirliliğe dair verdiği soru önergesi, İBB yönetiminin ihmallerini bir kez daha gözler önüne serdi. Saraçhane'deki belediye binasında gerçekleştirilen toplantıda oy birliğiyle kabul edilen önergede, gölün son 5 yıldır nasıl kaderine terk edildiği ve halk sağlığının nasıl hiçe sayıldığı tokat gibi yüzlerine vuruldu. Basına yansıyan görüntülerde suların kahverengiye döndüğü, kanalizasyon ve plastik atıklarla dolduğu, yaz aylarında ise bölgenin ağır kokudan geçilmediği ifade edildi.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Misafir123

Ekrem müdafi farkı Her şey çok güzel oluyor dimi
  • 1 Ay Önce

Necati Gedikoglu

CHP meclis üyelerine suyu yasaklayıp sadece ordan içmelerine müsaade edilmeli veya zorla karınları o su ile dolana kadar içirilmeli taki o su bitene kadar
  • 1 Ay Önce

Farketmez

Herkes şişe suyu, gazoz vs içiyor zaten.
  • 1 Ay Önce

Vahap

Her şey daha iyi oluyor oh olsun.
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23