• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Işıkhan’dan ‘Dünya gıptayla bakıyor’ mesajı: Hastanede rehin bırakan sistemden bugünlere!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Sosyal Güvenlik Haftası Programı’nda yaptığı konuşmada "Hastane ve ilaç kuyruklarının, sosyal güvencesi olmadığı için tedavi olamayanlardan parası yetmediği için hastanede rehin kalınan günleri hatırlatarak “Bugün nüfusunun hepsinin sosyal güvenlik şemsiyesi altında olduğu Türkiye, dünyanın gıpta ile takip ettiği, örnek aldığı bir sosyal güvenlik sistemine dönüşmüştür" dedi.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ali.

Birde emeklileri dinle.
  • 1 Ay Önce

YILMAZ DURMUŞ

O günleri en iyi bilenlerden birisiyim. Ancak o günlere ilişkin bilinen gerçekler, bugün o günleri hikaye tarzında dinlemeleri onları tatmin etmiyor. Mevcut durumun sanki var olan bir sistemin devamı niteliğinde görüp, hastanelerde her türlü tedavinin yapıldığı beş yıldızlı otel konforunda ki odalarda beş kuruş ödemeden tedaviler, ameliyatların yapılmasını mutat hizmetler olarak görüyorlar, daha iyisini daha kalitelisini arzu ediyorlar. Beni şimdiki gençliğe tavsiyen rahmetli Savaş Ay'ın o dönemdeki SSK ve devlet hastanelerinde ki isleyişi hastanelerin pislik yuvasına döndüğünü bir şekilde geçmiş programlardan internet ortamında bulup bir seyretsinler, belki biraz daha kafalarına oturur, diye düşünüyorum. Ayrıca özellikle TRT 1'de bu çekimler arada bir hatırlatma babında tekrar tekrar gösterilirse iyi olur
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23